Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtoisin viidennen lapsen mutta mies ei halua

Vierailija
14.11.2016 |

Minusta siinä on elämän ydin. Voisiko olla kauniimpaa kuin uusi elämä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostan sen että pakenen jostain syystä sitä yhteiskunnallista vastuuta, pelkään.

Olisi helpompaa hankkia lapsi ja käpertyä turvalliseen kotikoloon ja olla joka hetki läsnä lapsilleni omassa rauhassa.

Kauhea työ siinäkin että täytyisi viedä osa lapsista ulkopuoliselle hoitoon joita niin kovin halusin ja rakastan. Isommat ovat saaneet olla kotiäidin helmoissa pitkään kun taas pienimmät eivät sitä saisikaan... Sekin sattuu.

Olenko masentunut? *Ap

Aika ison työn ja tuen annat yhteiskunnalle jos hoidat itse lapsia kotona.

Vierailija
42/46 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se teille helppo päätös että enää ei tule lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lapsi voi katua, että on syntynyt. Ja myös vanhempi.

Normaalielämän pakoilu on äärimmäisen huono syy lasten tekemiselle.

Vierailija
44/46 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ap:n ajatukset, vaikka mulla on vain yksi lapsi. Itse tosin lähestyin asiaa siltä kantilta, että kotona olo ahdisti, koska ei ollut työtä mihin palata eikä varmuutta tulevaisuudesta. Sain siis lapsen ollessani 21v opiskelija. Tuo silloinen koulu keskeytyi, koska raskausaikana muutimme takaisin lähelle kotipaikkakuntaa ja muutenkaan ne opinnot eivät jaksaneet motivoida.

Olin kotona lopulta reilut 2 vuotta, sitten pääsin opiskelemaan mieluista alaa. En edes hakenut töitä vaan koulu oli itsestäänselvyys, toki pelotti ettei kouluun enää tosta vaan pääsekään. Onneksi pääsin. Ekana kesänä oli todella hankalaa hakea kesätöitä ja stressasin kesätöistä koko kevään. Lopulta kesäkuussa pääsin siivoushommiin, ja vaikka se olikin ns paskahommaa, olin todella tyytyväinen.

Ap, on paljon helpompaa olla kun on jotain kodin ulkopuolista elämää. Mun elämä tuntuu täydemmältä ja on jotain tavotteita, kun on muutaki pohdittavaa kuin hiekkalaatikko ja lastenvaatteet.

Vierailija
45/46 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lapsi voi katua, että on syntynyt. Ja myös vanhempi.

Normaalielämän pakoilu on äärimmäisen huono syy lasten tekemiselle.

Eikö se ole normaalimpaa että on perhekeskeinen kuin että olisi ura, rahankiilto ja näyttämisen halu ykkösenä?

Vierailija
46/46 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaiseksi et pääse päiväkotiin ilman koulutusta. Pääset työharjoitteluun, jossa sinulle ei anneta vastuuta (ei esim. yksin lasten kanssa ulos).