Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

listataanko mieleen jääneitä, hauskoja tapahtumia kouluajoilta?

Vierailija
14.11.2016 |

tein pannaria ja mieleen tuli se, kun ylä-asteella me "laktoosivammaiset" saimme jälkiruuaksi pannaria muiden saadessa leipäjuustoa. ne tyrmistyneet, nälkäiset katseet pöydän toiselta puolelta ovat kyllä jääneet mieleen :D

minkäs minä laktoosi-intoleranssileni voin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli hauskaa kun yksi laktoosivammainen ripuloi housuunsa ruokatunnin jälkeen.

Vierailija
2/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Luokkajuhlista oli jäänyt yli sipsejä ja suolatikkuja, jotka jaettiin seuraavana päivänä koko luokan kesken. Koskaan eivät sipsien muruset ole maistuneet paremmilta.

- Se helpotuksen tunne, kun katsoimme joskus enkun tunnilla filmin, eikä opettaja huomannut tekemättömiä läksyjäni.

- Kun joskus opettaja jakoi ryhmät, enkä ollut se ainoa ulkopuolinen, jota kukaan ei olisi halunnut ryhmäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun saatiin se yksi läski hikipinko rillipiru itkemään joka päivä.

Vierailija
4/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne päivät, jolloin kiusaajani oli sairas, eikä tullut kouluun. Tunsin oloni melkein ihmiseksi.

Vierailija
5/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Se kun omasta erinomaisuudestaan vakuuttunut ala-asteen opettajani tuli muutaman vuoden päästä vastaan rautakaupan tiskillä, minä asiakkaana ja hän myyjänä. Ei ilmeisesti uraputki ollut mennyt ihan "putkeen".

- Ne ala-asteen päivät kun sain koko luokan nauramaan omilla nokkelilla sutkautuksillani.

- Ne hetket kun näin miten opettajia kiukutti se yhtälö että olin hyvin sujuvasanainen huumorimies ja yhtäaikaa luokan parhaimistoon kuuluva oppilas. Muitten kohdalla nämä ei kulkeneet käsikädessä.

- Se kun pidin muutaman oppitunnin, kun varsinaisilla opettajilla oli esteitä. Tein ne omaan humoristiseen tyyliini, mutta silti oppilaat oppivat hyvin.

Vierailija
6/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Se kun omasta erinomaisuudestaan vakuuttunut ala-asteen opettajani tuli muutaman vuoden päästä vastaan rautakaupan tiskillä, minä asiakkaana ja hän myyjänä. Ei ilmeisesti uraputki ollut mennyt ihan "putkeen".

- Ne ala-asteen päivät kun sain koko luokan nauramaan omilla nokkelilla sutkautuksillani.

- Ne hetket kun näin miten opettajia kiukutti se yhtälö että olin hyvin sujuvasanainen huumorimies ja yhtäaikaa luokan parhaimistoon kuuluva oppilas. Muitten kohdalla nämä ei kulkeneet käsikädessä.

- Se kun pidin muutaman oppitunnin, kun varsinaisilla opettajilla oli esteitä. Tein ne omaan humoristiseen tyyliini, mutta silti oppilaat oppivat hyvin.

Jotain ainakin perit ensinmäiseltä esimerkiltäsi :D Vakuuttuneisuuden omasta erinomaisuudestasi. Omakehusi  ei haise, se löyhkää samalta kuin biopussi!

Vierailija
7/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käsityön opettaja löi vasaralla peukaloonsa.

Vierailija
8/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä minä olen suhteessa muita parempi sai aikaan melko humoristisiakin tilanteita kouluaikoina, mutta näin aikuisena tälläinen lähinnä tympii, eikä jaksa enää edes hymyilyttää.

Vierailija
9/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, mutta sillä erolla että minä en kehuskellut erinomaisuudellani toisin kuin tämä opettaja. Hän oli vähän saman tyylinen kuin tämä Lahden koulun seonnut opettaja joka vakuutti olevansa muita opettajia parempi kun oli Lisensiaatti ja muuta "vain" Maistereita! :)

Vierailija
10/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, mutta sillä erolla että minä en kehuskellut erinomaisuudellani toisin kuin tämä opettaja. Hän oli vähän saman tyylinen kuin tämä Lahden koulun seonnut opettaja joka vakuutti olevansa muita opettajia parempi kun oli Lisensiaatti ja muuta "vain" Maistereita! :)

Taidat itse olla tyhmä kuin saapas?

Vierailija
11/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä aiemmin teit ellet kehuskellut omalla erinomaisuudellasi? :D

Vierailija
12/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiempi viestisi oli silkkaa humblebraagmista. Edelleen huonosti piilotetulla itsekorostuksella yrität korostaa kuinka olet kouluaikaista opettajaasi, sekä lahden opettajaa parempi ihminen.

Vierailija
13/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ala-asteella joulun aikaan opettaja toi luokkaan sellofaanilla päällystetyn piparikorin koristeeksi ja minä ja mun kaverit joku välitunti käytiin nappaseen piparit sieltä pussista. Laitettiin se kiinni ja siitä näki aivan selvästi, että sieltä on otettu. Kikateltiin sitä koko loppuvuosi, varmaan opettajakin tiesi kuka oli asialla muttei koskaan sanonut siitä :D

Yläasteella köksätunnilla joskus tehtiin pullia. Oltiin neljän ryhmissä ja mun ryhmäni innostui heittelemään sitä pullataikinaa, että saataisiin hyvin vaivattua pullataikinaa. Mun kaveri heitti sen pullataikinaköntin korkealle ilmaan ja se köntti lötsähtikin kovaäänisesti lattialle :D revettiin hirveään nauruun ja opettajakin nauroi :D opettaja sanoi ettei ole pakko tehdä siitä taikinasta, mutta jostain syystä väkisin haluttiin tehdä siitä lattialla käyneestä taikinasta ne pullat. Kaikki syötiin silti :D naurattaa vieläkin toi kun mietin :'D

Vierailija
14/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ala-asteella jouduin sadistisen miesopettajan luokalle ja se pilasi itsetuntoni täysin haukkumalla, nöyryyttämällä ja nauramalla minulle muun luokan kanssa. Enkä ollut kyseisen opettajan ainoa silmätikku, se valitsi joka luokaltaan jonkun kiusattavan. Onneksi ukko on maannut jo kauan muutama metri multaa päällänsä. Minä kyllä en ole vieläkään saanut itsetuntoa takaisin. Oi niitä hauskoja kouluaikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän