Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini harjoittama syyllistäminen on johtanut siihen että minulla on huono omatunto nukkumisesta

Vierailija
14.11.2016 |

Äiti on siis kova syyllistämään, marttyyri jne. Minulla on ollut aina jonkin asteista ahdistuneisuutta ja nukkuminen on ollut minulle hankalaa. Äitini teki lapsuudessa aina hirveän shown siitä jos nukuin yli yhdeksään. Niinpä aloin peitellä nukkumistani. Äiti huomasi tämän ja saattoi tehdä viikonloppuisin töistä soittoja kymmenen aikaan testatakseen nukunko. Jos nukuin, piti yrittää esittää että olen hereillä.

Nykyään äiti ei enää soittele mutta mieleeni on iskostunut pelko siitä että jään äidille kiinni liian pitkään nukkumisesta. Näen painajaisia ja heräilen. Aina pitää tarkistaa Kelli ja antaa itselle lupa nukkua. Nyt olen sairaslomalla ja mun pitäisi levätä mahdollisimman paljon. Eihän tätä mitään tule kun on jatkuvasti huono omatunto lepäämisestä ja tekemättömyydestä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti piti mykkäkoulua, jos nukuin mökillä liian pitkään. Ei siis edes koittanut herätellä, vaan mun olisi itse pitänyt tajuta herätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla