Minkälaiset vanhemmat hankkivat lapselleen...
...ruokalapun, jossa lukee " Minusta tulee isona ballerina" ?
Näin niitä Jumbossa. Aivan sairaan mauttomia mielestäni. No, ehkä olisin vitsinä voinut kerran pitää pullukkapoikani kaulassa sellaista, mutta haloo - aivan hirveähän se on. Tarkemmin ajateltuna en pitäisi tuollaista edes vitsinä.
Kommentit (8)
niin täytt kai tästä lähteä hankkimaan lapselle ruokalappu jossa on hakaristi ja sen päällä punainen rasti.
Iäkäs appiukkoni sen osti, luuli tottakai pojan vaatteeksi kun on sininen. Eipä ole poika ollut moksiskaan, hyvä paita on ollut.
Tämän päivän missit ovat ihan hillittömän hyviä esikuvia ja muutenkin tosi tavoiteltavan arvoinen pesti!
Että jos iahn huumorilla tähänkin suhtautuis ja jättäis ne herneet nenään toiselle kertaa!
Mutta kun se on liian mauton ja sukupuolettava, jotta sen voisi ottaa huumorilla! Kelatkaa, minkälainen maailmankuva vanhemmilla.
*puistatus*
Nipo-ap
Kirjoita ihmeessä siitä tänne 1500 merkkiä, niin minäkin ymmärrän, mitä jokin marketin ruokalappu voi kertoa jonkin ihmisen maailmankuvasta.
Minunkin tytöllä on paita, jossa lukee (pienellä) Miss Tennis.
Ja ruokalappu, jossa lukee " Bees love flowers" .
Kumpikaan ei ole itse ostamani, mutta kyllä noita käytetään. Herätys ap, ainakaan minun lapsen vaatteiden tekstit eivät kerro yhtikäs mitään minun/meidän perheen maailmankuvasta.
Kaikessa ei aina ole jotain elämää suurempaa sanomaa jonka perusteella pystyy analysoimaan jonkun ihmisen koko elämän ja maailmankatsomuksen pienessä hetkessä. Se on ruokalappu!!!!
Sen ostavat varmaan ihmiset joilla on vauva tai jotka tuntevat jonkun vauvan. Siinä kaikki mitä tästä tapauksesta voi päätellä.
Sinulla on selvästi liikaa aikaa, liian vähän omaa elämää ja neuroottinen tarve " tulkita" kaikkia ja kaikkea.
(Huomaatko kuinka helppo on arvostella tuntemattomia ja tehdä analyyseja joilla ei ole tosiasiassa mitään todellisuuspohjaa?)