Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten oksettava tiskirättikäyttäytyminen!!!

Vierailija
13.11.2016 |

Ei sitä luutua voi laittaa altaitten väliin lojumaan, sen pitää päästä ilmavasti kuivumaan! Bakteerit juhlii kun rätti on jatkuvana märkä. Oksettaa että hyvinkoulutetuilla sivistyneillä ihmisilläkin on näin vähän hygieniatietoa! Sitten niillä haisevilla paskaräteillä lääpitte ruokapöytää, johon laskette leipänne. Käyttäkää pesuaineita luututessanne myös, ei ne bakteerit pelkällä vedellä häviä mihinkään. Sitten on vielä niitä jotka pyyhkii samalla rätillä keittiön lattiaa! Kaikille olis hygieniapassi aiheellinen suorittaa..

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt miksi lattiaa ei saisi pyyhkäistä rätillä? Mitä eroa siinä on onko se ruokatahra lattiassa vai pöydässä?

Ootko tosissas??

Käveletkö pöydällä?

Täh? Mitä merkitystä sillä missä kävelee on?

Ehkä sillä että kävelet paskaisilla sukillasi lattioilla, vessa, keittiö, yleiset tilat.. Ensin pyyhit lattialta roiskeita pöytäluutulla, sitten sillä samalla pöytää. Etkö näe mitään ongelmaa?

Vierailija
42/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä tiskipöytää/työpöytä pitää jatkuvasti pyyhkiä sillä saastaisella rätillä??

Vesiroiskeiden ja muidenkin pienten roiskeiden on parempi ain antaa olla. Jatkuva bakteerien levittäminen on pahinta.

Isoille roiskeille talouspaperia, itse asiassa "tiskirätin" käyttö on turhaa. Itse käytön kertakäyttöisiä kosteita pyyhkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt miksi lattiaa ei saisi pyyhkäistä rätillä? Mitä eroa siinä on onko se ruokatahra lattiassa vai pöydässä?

Ootko tosissas??

Käveletkö pöydällä?

Ehkä sillä että kävelet paskaisilla sukillasi lattioilla, vessa, keittiö, yleiset tilat.. Ensin pyyhit lattialta roiskeita pöytäluutulla, sitten sillä samalla pöytää. Etkö näe mitään ongelmaa?

Ongelmana kun ei ole paskaiset sukat. Enkä koskaan pyyhi pöytää lattian jälkeen suoraan vaan aina pestään välissä. Mutta toki ymmärrän siinä tapauksessa, että et osaa sukkiasi vaihtaa tai pestä niitä. Otan osaa siivottomuuteesi!

Vierailija
44/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se pitäisi jättää kuivumaan? Onko hanan päällä ok?

Hanan päällä on se oksettavin paikka luutulle! Ota siinä sitten raanasta juomavettä lasiisi, kun se haiseva rätti roikkuu siinä. Rätti on nostettava ensin pois ja liattava kätensä, minkä jälkeen saa vettä tiskirättibakteerien kyllästämästä rööristä! Minua kuvottaa aina keittiöt, joissa luuttu roikkuu vesiraanan ympärillä, ensitöikseni sipaisen sen huomaamatta pöydälle ja sen jälkeen menen pesemään kädet.

Vierailija
45/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko tosissas??

Käveletkö pöydällä?

Ongelmana kun ei ole paskaiset sukat. Enkä koskaan pyyhi pöytää lattian jälkeen suoraan vaan aina pestään välissä. Mutta toki ymmärrän siinä tapauksessa, että et osaa sukkiasi vaihtaa tai pestä niitä. Otan osaa siivottomuuteesi!

Luuletko että sun vessan lattia on puhdas jos siinä ei näy mitään? Samoin pöntön vedin? kyllä ne sukat on paskaiset vaikkei niissä päivän ruokalista roikukkaan. Vaikka ne bakteerit piirretään lastenkirjoihin pelottavina örmyköinä, ei ne real life niin näyttäydy ;)

Vierailija
46/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanan päällä on se oksettavin paikka luutulle! Ota siinä sitten raanasta juomavettä lasiisi, kun se haiseva rätti roikkuu siinä. Rätti on nostettava ensin pois ja liattava kätensä, minkä jälkeen saa vettä tiskirättibakteerien kyllästämästä rööristä! Minua kuvottaa aina keittiöt, joissa luuttu roikkuu vesiraanan ympärillä, ensitöikseni sipaisen sen huomaamatta pöydälle ja sen jälkeen menen pesemään kädet.

Jos se rätti on niin iso että tulee yli hanan, sitä voi leikata pienemmäksi. Ja jos rätti haisee, sen voi heittää pesuun tai roskiin.

Vierailija
47/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, mitäs sanot kun meillä kissa käppäilee ruokapöydällä eikä käytetä leipälautasia. Ei ole ollut vatsatauteja.

Vierailija
48/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko tosissas??

Käveletkö pöydällä?

Luuletko että sun vessan lattia on puhdas jos siinä ei näy mitään? Samoin pöntön vedin? kyllä ne sukat on paskaiset vaikkei niissä päivän ruokalista roikukkaan. Vaikka ne bakteerit piirretään lastenkirjoihin pelottavina örmyköinä, ei ne real life niin näyttäydy ;)

En ole ylempi mutta ihmettelen samaa. Meillä huolehditaan kodin perussiisteydestä (mm. pyyhitään lattiat ja koskettelupinnat kerran viikossa) sekä hygienista (vaihdetaan sukat päivittäin ja pestään käsiä usein), joten en näe ongelmaa siinä että pyyhkäisen tiskirätillä lattiaa. Kuten sanoit, niin bakteereja on jokapaikassa, niin pöydällä kuin lattiallakin. Mitäs väliä muuten pöntön vetimen likaisuudella on tuossa mielessä? Kädethän pestään sen jälkeen kun siihen on koskenut. Vai eikö teillä?

Vierailija
49/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko tosissas??

Käveletkö pöydällä?

En ole ylempi mutta ihmettelen samaa. Meillä huolehditaan kodin perussiisteydestä (mm. pyyhitään lattiat ja koskettelupinnat kerran viikossa) sekä hygienista (vaihdetaan sukat päivittäin ja pestään käsiä usein), joten en näe ongelmaa siinä että pyyhkäisen tiskirätillä lattiaa. Kuten sanoit, niin bakteereja on jokapaikassa, niin pöydällä kuin lattiallakin. Mitäs väliä muuten pöntön vetimen likaisuudella on tuossa mielessä? Kädethän pestään sen jälkeen kun siihen on koskenut. Vai eikö teillä?

Kunhan käytin vedintä esimerkkinä, vaikka se näyttää puhtaalta, se ei sitä ole. Se on koko pöntön likaisin osa. Yhtälailla vessan lattia on likainen vaikkei lika aina näy.

Vierailija
50/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko tosissas??

Käveletkö pöydällä?

Itse asiassa luulen. Uskaltaisin vaikka syödä omilta lattioiltani, jopa vessassa.

Vierailija
51/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap voisi pestä suunsa saippualla..

Vierailija
52/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on luutu?

Se on sellainen kielisoitin, vähän niinkuin kittara.

Vierailija
53/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks nykyajan ämmillä kaikilla tollaset fobiat, vai alottajalla vaan.

Mee hoitoon neuropussi!

Vierailija
54/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyyhin kissalla pöytää, ei tarvitse laittaa mihinkään kuivumaan ja kissa peseytyy itsekseen.

Vierailija
55/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää ihmiset jotka käyttää jopa viikkoja samaa tiskirättiä. Puhdas rätti kannattaa vaihtaa joka päivä (tai vaikka useammin). Ei ne niin paljoa tilaa pyykkikoneesta vie, että niiden rättien pesu kenenkään taloutta kaataisi.

Vierailija
56/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole yhtään bakteeria meidän kotona nähnyt, vaikka koskaan ei siivota.

57/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Koulutetuilla ihmisillä...? Niillä paskimilla orjatyöläisillä on se hygieniapassi... Niillä joista jokainen korkeakouluopiskelija kuvittelee saavansa itselleen muumimukin täyttäjän ja kotiorjan..

Ei teidän tarvi itse tehdä kohta mitään.. Senkun annatte vaan mielipiteitä ja teette tutkimuksia yhteiskunnan piikkiin...

58/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

... Koulutetuilla ihmisillä...? Niillä paskimilla orjatyöläisillä on se hygieniapassi... Niillä joista jokainen korkeakouluopiskelija kuvittelee saavansa itselleen muumimukin täyttäjän ja kotiorjan..

Ei teidän tarvi itse tehdä kohta mitään.. Senkun annatte vaan mielipiteitä ja teette tutkimuksia yhteiskunnan piikkiin...

Mut onneksi teidän inssituhnumiehet on niin vieraantuneita oikeasta elämästä, ettei ne ihmettele niiden haisevien tiskirättien lomassa, miksi vauva on musta..

Vierailija
59/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samaa mieltä! Ja vaihdan tiskirätin usein, 1-2 krt viikossa.. (vaikka meitä asuu vain 2 tässä) oksettaa kun käy joidenkin kavereiden luona ja siellä on aina se sama tiskirätti, jokakerta likasempana ja haisevampana. Mä käytän myös puhdistussuihketta ja tiskialtaan pesen myös usein. Olen käynyt kotityö- ja puhdistuspalvelu alan joten hygieniapassi löytyy :)

Vierailija
60/67 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se rätti on niin iso että tulee yli hanan, sitä voi leikata pienemmäksi. Ja jos rätti haisee, sen voi heittää pesuun tai roskiin.

Minkä ihmeen takia pesuhana pitää liata luutun bakteereilla?! Siitä (hanasta) otetaan ruuanlaitto- ja juomavesi ja takuulla tulee saastaista vettä, jos luuttu on lötköttänyt märkänä hanan ympärillä. Sitäpaitsi, ethän saa vettä edes laskettua ennenkuin poistat sen rätin raanan ympäriltä. Käsittämätöntä touhua, jota vielä puolustellaan hygienisenä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän