Ihmisten oksettava tiskirättikäyttäytyminen!!!
Ei sitä luutua voi laittaa altaitten väliin lojumaan, sen pitää päästä ilmavasti kuivumaan! Bakteerit juhlii kun rätti on jatkuvana märkä. Oksettaa että hyvinkoulutetuilla sivistyneillä ihmisilläkin on näin vähän hygieniatietoa! Sitten niillä haisevilla paskaräteillä lääpitte ruokapöytää, johon laskette leipänne. Käyttäkää pesuaineita luututessanne myös, ei ne bakteerit pelkällä vedellä häviä mihinkään. Sitten on vielä niitä jotka pyyhkii samalla rätillä keittiön lattiaa! Kaikille olis hygieniapassi aiheellinen suorittaa..
Kommentit (67)
Gay fish kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen hanan päällekö se pitäisi laittaa valumaan pöpöjä joka vesilasilliseen?
Miten ne bakteerit valuu vesilasiin, jos rätti on hanan päällä?
Jos on lyhyt hana, ei siihen voi viledaa levitellä. Rätti jää osittain vesihanan eteen.
Entäs ap, voiko sen ripustaa uunin kahvaan??
Vierailija kirjoitti:
Mä syön aina tuäiskialtaaseen pudonneet salaatinlehdet, pastat jne/ tai laitan ruuan sekaan. Terve oon ollut:)
Miten voit elää itsesi kanssa. Mene hygieiakurssille. Etkö yhtään arvosta itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Gay fish kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen hanan päällekö se pitäisi laittaa valumaan pöpöjä joka vesilasilliseen?
Miten ne bakteerit valuu vesilasiin, jos rätti on hanan päällä?
Jos on lyhyt hana, ei siihen voi viledaa levitellä. Rätti jää osittain vesihanan eteen.
Entäs ap, voiko sen ripustaa uunin kahvaan??
Rakas ihminen, kyllä voit. Mikä tahansa ilmava paikka on hyvä. Ap
Mites noin muuten? Aiheuttaako ovenkahva ahdistusta? Kaiteisiin tuskin kosket? Vieras näppis tai hotellin kaukosäädin on paniikkikohtauksen paikka?
Tiskirätti vaihdetaan todellakin joka päivä!!!!!! Pesen ne pyykki- tai tiskikoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh! Mä luulin että puhuttaisi tiskirättikäyttäytymisestä. Ei tiskirätinkäytöstä. Minua inhottaa ihmisten ovimattokäyttäytyminen, aina pyyhitään jalat ja tallotaan.
Ja nenäliinakäyttäytyminen! Jotkut niistävät nenänsä liinaan ja panevat sen taskuun. Paljon hygieenisempaa on otta peukalolla ja etusormella tukeva ote nenästä ja kääntyä sivuttain ( ettei mene takille ) Ja puhaltaa oikein kunnolla. Sitten kunnon ravistus sormille. Säästyy ne nenäliinat ja luonto kiittää.
Kerro miten tuo onnistuu? Kerran lenkillä ollessani nenäliina oli unohtunut kotiin ja yrittäessäni niistää kuvailemallasi tavalla, kaikki räkä roiskui pitkin poskia.
Vierailija kirjoitti:
Mites noin muuten? Aiheuttaako ovenkahva ahdistusta? Kaiteisiin tuskin kosket? Vieras näppis tai hotellin kaukosäädin on paniikkikohtauksen paikka?
Ei aiheuta. Vain märät ja haisevat rätit, jotka on päivittäin kosketuksissa elintarviketasoihin, aiheuttaa inhoreaktion.
Likaisella ei saa puhdasta. Ap
Olen aina ihmetellyt miksi lattiaa ei saisi pyyhkäistä rätillä? Mitä eroa siinä on onko se ruokatahra lattiassa vai pöydässä?
Eilen aiheutti paniikkia yleiset saunat, tänään tiskirätit. Huomenna...?
Jos oikeasti välitätte hygieniasta niin ette käytä mitään tiskirättiä vaan esim. talouspaperia. Ihan sama miten kauan se kuivuu,bakteerit kuhisevat joka tapauksessa
Vierailija kirjoitti:
Tiskirätti vaihdetaan todellakin joka päivä!!!!!! Pesen ne pyykki- tai tiskikoneessa.
Tiskirätit heitetään roskiin joka käytön jälkeen tai poltetaan takassa!!!
Vierailija kirjoitti:
Entäs se kun kaivelee ja raaputtaa hiivapinppiä leipoessaan myyjäisiin herkkuja?
Minä ruiskautan mällit koulumyyjäisiin myytävien leivonnaisten joukkoon. Sekoitan sen kermavaahtoon tai hilloon. Hyvin on pullat maittanut!
Höh, luulin, että tiskirättikäyttäytyminen olisi jotain mielenkiintoisempaa kuin se, että pitää rättiä väärässä paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt miksi lattiaa ei saisi pyyhkäistä rätillä? Mitä eroa siinä on onko se ruokatahra lattiassa vai pöydässä?
Ootko tosissas??
Käveletkö pöydällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko tosissas??
Käveletkö pöydällä?
Täh? Mitä merkitystä sillä missä kävelee on?
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä luutua voi laittaa altaitten väliin lojumaan, sen pitää päästä ilmavasti kuivumaan! Bakteerit juhlii kun rätti on jatkuvana märkä. Oksettaa että hyvinkoulutetuilla sivistyneillä ihmisilläkin on näin vähän hygieniatietoa! Sitten niillä haisevilla paskaräteillä lääpitte ruokapöytää, johon laskette leipänne. Käyttäkää pesuaineita luututessanne myös, ei ne bakteerit pelkällä vedellä häviä mihinkään. Sitten on vielä niitä jotka pyyhkii samalla rätillä keittiön lattiaa! Kaikille olis hygieniapassi aiheellinen suorittaa..
Ihan ekaks hae apua tuohon agressioosi ja pöpökammoosi. Kaikilla ei ole tarvetta työn puolesta suorittaa hygieniapassia. Kannattaa pysyä kotona jos noin paljon ahdistaa bakteerit. Sun lapsilla on varmaan allergia ylisiistin kodin ja kemikaalien takia?
Hyggepassi suoritettu, tiskirätti vaihtuu joka pv, en syö leipää
Pesu ja huuhtelu aina käytön jälkeen. Vähän niin kuin pimppi! Muuten haisee kuin RAATO!