Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko ollut/oletko valmis seksiin 19-20-vuotiaana?

Vierailija
13.11.2016 |

Aitoon vastavuoroiseen läheisyyteen ja yhdyntään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Tapasin 19-vuotiaana yhden pojan, jonka kanssa meillä oli mahtavaa seksiä.

Toteutettiin molempien fantasioita, tehtiin jänniä juttuja ja oltiin samalla aaltopituudella seksuaalisesti, täysin estottomia.

Vierailija
2/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Harrastin sitä ensimmäisen kerran 46-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Aiemminkin. Ikävä kyllä olin kovin estynyt, ja alkoholiin sukeltamisen seurauksena ei mennyt ihan niinkuin piti...

Eräs oli tosin Ihana. Ja meni jonkun vaimomatskun kanssa naimisiin:)

Tässäpä odotellaan aitoa vastavuoroisuutta, ehkäpä lopunikää...

Vierailija
4/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. Mutta olinkin silloin vakisuhteessa, jonka olin aloittanut jo kun olin 17. Kenenkään vieraan kanssa en olisi sänkyyn hypännyt.

Vierailija
5/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä ei edes enää ollut tarvetta löytää oikeasti sopivaa kumppania ja pystyi pitämään tunteet erillään.

Vierailija
6/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut jos vastaan olis tullut tarpeeksi kiinnostava tyyppi.

Vierailija
7/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. 17-vuotiaana olin valmis vastavuoroiseen rakkaussuhteeseen johon kuului seksi.

Vierailija
8/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut jos olisi löytynyt mies, joka olis ensin halunnut pidättäytyä siitä (yhdynnästä) kauemmin kuin minä, useita kuukausia. Ja olisi halunnut sen minun takiani, ei siksi, ettei kiinnosta.

Eli en ollut, koska miehet on sikoja.

Vierailija
9/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä ei edes enää ollut tarvetta löytää oikeasti sopivaa kumppania ja pystyi pitämään tunteet erillään.

terveisin nuorisoh*ora-pikkupillu-polkupyörä

Vierailija
10/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä olin jo eronnut pitkäaikaisesta suhteesta ja löytänyt uuden jonka kanssa olen naimisissa nyt kuudetta vuotta.

Aloitin seksielämän todella nuorena, olin siihen valmis, eikä mitään traumoja ole jäänyt mutta en silti toivo samaa lapsilleni.

Vierailija
11/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seksielämä oli kaikkein vilkkaimmillaan just 15-20-vuotiaana. Olen ollut valmis seksiin 15-vuotiaasta saakka.

Vierailija
13/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kuusikymppisenä on valmis seksiin. Koska minä sanon niin.

Vierailija
14/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. - Varrmaan, jos olsin löytänyt ja kohdannut "Sen" oikean, mutta toisin kävi. - Ja ei sitten tullut harrastettua seksiä sen toiseksikaan parhaan, eikä kenenkään muunkaan kanssa vielä tuon ikäisenä. Enkä tainnut kovin osata olla kateellinen heillekään, jotka tuolloin seurustelivat ja kenties tahoillaan harrastivat. Hieman tympeältä kuullosti silloin  ja kuullostaa edelleen kaikkien heidän puheet, joilla on tapana retostella seksikokemuksillaan kovin suureen ääneen. - Toisaalta ei sitä toistakaan ääripäätä, joka mouruaa, että kuinka ei ole ketään taho jaksaa kuunnella... Sinkku olen itse en tapaa harrastaa yhden illan juttuja. Ei seksin puute useinkaan ole minulle se suurin ongelma.    

Vierailija
15/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut valmis jo yläasteikäisenä mutta en oo vieläkään saanut, prkl :(

Vierailija
16/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut valmis vielä tuon ikäisenä päästämään yhtikäs ketään iholleni, olin neitsyt 21-vuotiaaksi asti vaikka tilaisuuksia kyllä oli. Odotin koko teini-ikäni, että olisin löytänyt jonkun oikeasti kiinnostavan, mutta kun sitä ei tullut vastaan (ennen kuin vasta kolmekymppisenä tapasin nykyisen mieheni) ja neitsyyteni alkoi jossain vaiheessa hävettää, niin kännissä hoidin homman pois alta randomin laivapanon kanssa. 

Tosin sellaista oikeaa ja aitoa, vastavuoroista seksiä minulla oli vasta kolmekymppisenä nykyisen mieheni kanssa. En kykene kunnolliseen seksiin, jos siinä ei ole mukana tunteita ja suurta himoa, joten kaikki tänne asti harrastamani seksi (neljä eri miestä) onkin ollut pelkkää kylmää reisien levittämistä. Luulin jo jossain vaiheessa olevani aseksuaali, mutta kyse olikin aina vain (minulle) väärästä miehestä.

Vierailija
17/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Seurustelin vakavasti vuosia 17-vuotiaasta alkaen. Seksi tuli aika pian kuvioihin ja oli mahtavaa. Oltiin toistemme ensimmäiset ja siitä on jäänyt hieno muisto. Oltiin hurjan rakastuneita.

Vierailija
18/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on parempi aloittaa vasta vaihdevuosien jälkeen.

Vierailija
19/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valmis jo 14 vuotiaana silloisen poikkikseni kanssa. 

Vierailija
20/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joo jos löytyisi oikea ihminen. 19v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän