Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käsitä ihmisiä jotka pihtailevat ravintolaan mennessä!!!! "Ei voi ottaa tuota liian kallista!", "juodaan vettä muut juomat on ihan sika hintasia!!" , "jätetään jälkiruoka pois!"," valitaan vain noista nuo ovat sopivat hintaisia!! "

Vierailija
13.11.2016 |

Miksi sinne ravintolaan pitää edes lähteä jos tuossakin kohtaa on vain säästäminen mielessä! Tai jos ei ole varaa älkää menkö!!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoitko itse syömisesi?

Vierailija
2/45 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kukahan ap:n ruuan maksaa? Sinä itse vai ?

Vai olisiko joku rikas ukko? Ehkäpä ap:kin oppi arvostamaan rahaa, kun alkaa maksella itse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ne buffettien salasäästäjät, jotka laskevat hintasuhteita ja ottavat ruokia jotka ovat madollisimman kalliita ja varoittelevat lapsiaankin ettei perunoita saa ottaa kun ovat niin halpoja. Sitten nautitaan pihviä graavilohen ja mädin kera. 

Vierailija
4/45 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksei voi syödä pelkkää pääruokaa ja juoda vettä? Toki jos käy ravintolassa vain kerran vuodessa...

Vierailija
5/45 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomat ovat ravintoloissa usein ylihinnoiteltuja. En käytä alkoholia ja ruokajuomana suosin vettä tai kivennäisvettä muutenkin, mitä pitäisi tilata ravintolassa ruokajuomaksi? En käy usein nk. paremmissa ravintoloissa mutta lounas- ja pikaruokapaikoissa enemmänkin koska niistä saa edullisesti ja nopeasti syötävää. Kaikkien köyhien pitäisi pysyä kotona ja antaa herrasväen ainoastaan ruokailla ravintoloissa? Tai siirtyä maahanmuuttajien ravintoloiden asiakkaiksi jos he arvostavat vakiasiakkaita enemmän.

Vierailija
6/45 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyhinnoilla "pihtailua" kutsutaan terveeksi järjeksi. Vaikka olisin monimiljonääri, ei tulisi mieleenikään maksaa lihapullan kokoisesta pihvinlätykästä satoja euroja. Lautasella lisäksi kenties pari hernettä, orvokinkukka, sellerikaistale ja ranskalaisittain lausuttu "ragyy". Melkein kuin 200 euron kuparipannu...

Vierailija
7/45 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nää on just niitä jotka kaikenlisäksi käyvät ravintolassa vain kerran vuodessa... itse otan sitä mikä maistuu ja millaisella nälällä olen liikenteessä, viiniä käytännössä lasillinen-kaksi aina. Noin pari-kolme kertaa syödään ravintolassa per viikko, lasku usein n. 60€/hlö - itse maksan omani.

Vierailija
8/45 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin käy ravintolassa 3 kertaa kuin kerran. Monet perinteiset ruuat, joista erimaiden keittiöt ovat maineensa saaneet, ovat halvemmasta päästä. Seurustelu on muutenkin iso osa ravintolassa käyntiä. uutenhan sinne voisi samantien mennä yksin.

Vierailija
9/45 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että haisemaan pitäisi pistää, jos kerran ulkona syö? Ja jos haluaisi pitää kulut kohtuullisina, niin kotiin pitäisi jäädä? En taas ymmärrä, miten ketään voi haitata toisten veden juominen tai halvemman ruoka-annoksen tilaaminen.

Vierailija
10/45 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinne ravintolaan pitää edes lähteä jos tuossakin kohtaa on vain säästäminen mielessä! Tai jos ei ole varaa älkää menkö!!

Oletko Tom Björk vai Hans Välimäki?

Vierailija
11/45 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani en yksinkertaisesti ymmärrä, kuinka joku haluaa maksaa 8 euroa lämmehtyneestä samariininmakuisesta hanavedestä jonka joku tatuoitu nirppanokka tarjoilee rumassa lasissa mukakurmepaikassa  jonka henkilökunnan keskinäinen kireys on kiusallisesti asiakkaan aistittavissa  liiemmin sitä suotta asiakkilta peittelemättä ---ja jälikiruokana säkällä kruunaa napakka vatsatauti kiitos huippukokkien ylihinnoiteltujen ja einiintuoreiden alacarte-antimien.

Vierailija
12/45 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi ees oo niin paha kuin se että mennään porukalla syömään, etenki ulkomailla, sitten tarjoilija tuo laskun ja alkaa hirveä älämölö ja seteleiden/kolikoiden laskenta että mikä on kenenkin osuus. Päättäkää etukäteen kuka hoitaa laskun ja säätäkää jälkikäteen muualla tai kierrättäkää tarjoajan vuoroa.

Ite oon valmis tarjoamaan muille aina ihan vaan että saisi sen vitun rahasta mekastuksen loppumaan, varsinkin kun siinä tohinassa meinaa unohtua tippaaminen kaikilta.

Vierailija
13/45 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistellaanpas taannoista 6 euron hintaista vesilasillista :D Olikos se Hans?

Vierailija
14/45 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluavat käydä ravintoloissa, mutta heillä on varaa vain tietyn hintaisiin tuotteisiin?

Minä tilaan vettä, koska olen absolutisti. En näe asiassa mitään ongelmaa.

Vierailija
15/45 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän ravintoloita joissa on niin pienet ja koristeelliset annokset, että on pakko ottaa alkupalat, pääruoka ja jälkiruoka ja silti on vielä nälkä. Samaiset ravintolat on myös usein hinnoitelleet itsensä ulos 🙄

Vierailija
16/45 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kovasri näin suurena maailmanluokan kulinaristina kiinnostaisi tietää,mistä ravintolasta asiakas voi tilata sitä kuuluisaa jälkiruokabruleeta nimeltä "Loskat suuhun!" ?

Vierailija
17/45 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yleensä syön ravintolassa vaan pääruuan ja juon vettä tai lasin viiniä. Jälkiruoka tarjoilu on usein huono monissa ravintoloissa joten menen kahvilaan syömään kunnon palakakun mielummin jälkikäteen.

Vierailija
18/45 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta että on vähän tyhmä mennä ravintolaan, kun tietää ettei se ole mitään halpaa lystiä, ja sitten valittaa hinnoista, ja siinä samalla pilaa koko ravintolassa käymisen "nautinnon".

Itse en edes muista milloinka viimeksi olen ravintolassa käynyt, ihan just siitä syystä että se nimenomaan on kallista, ja sillä samalla rahalla tekee juhla-aterian kotona isolle porukalle.

Vierailija
19/45 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on ap:n asia, mitä kukakin syö tai juo ravintolassa?

Vierailija
20/45 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ne buffettien salasäästäjät, jotka laskevat hintasuhteita ja ottavat ruokia jotka ovat madollisimman kalliita ja varoittelevat lapsiaankin ettei perunoita saa ottaa kun ovat niin halpoja. Sitten nautitaan pihviä graavilohen ja mädin kera. 

Entä sitten?

Mitä pahaa siinä on jos köyhät petheet joutuu kaikessa säästämään ja 'äidit noin toimii kun lamasuomessa normiperheen lapsilla on harvemmin varaa herkutella graavilohella saati pihvillä.

Saamarin hemmotellut puupäät! Kaikki teitäkin ärsyttää kun on pakko kytätä jopa ruokailutottumuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi