Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entäs mitäs kauheaa/ällöttävää SINÄ olet tehnyt erotilanteessa?

Vierailija
10.03.2006 |

Minä kehtaan vain nimettömänä tunnustaa, että sorruin eron jälkeen muutamiin humalaisiin yöllisiin puheluihin.

Siitä on aikaa jo yli viisi vuotta mutta ällöttää oma käytös edelleen! Siis mikä on vastenmielisempää kun kännissä ruinaava, ruikuttava ja lopulta riitaa haastava ex!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ei niin nolo kosto oli kun saatiin yhden tytön kanssa tietää olevamme pyörityksessä samaan aikaan: ilmoitin poikaysätävälleni että aiemmin erossa ollessamme olin saanut jonkun taudin ja sovimme että tulen silloin ja silloin tuomaan hänelle lääkkeet. Sovittuna aikana sitten menimme tänän toisen naisen kanssa exän luo. Yllättäen hedelmällistä keskustelua ei syntynyt osapuolten kesken. ;)

Vierailija
2/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadoin kaljat yhden exän päähän baarissa.

Ja toiselle exälle olin vähän ennen eroa ostanut monta uutta puseroa. Otin puserot ja kun se kyseli niiden perään sanoin,että saat jos maksat. Ja se maksoi... (mä olisin painunut kauppaan ja ostanut uudet.....)

Perään en oo ruinannut, enkä soitellut. Joku itsekunnioitus sentään täytyy naisella olla.

Vierailija
4/23 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan sitä sanottua kaikkea.. Mm haukuin uutta naista huoraks..

Mut minkäs totuudelle voi! :D

Vierailija
5/23 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta tässä on se, että mun nykyinen oli maalannut sen auton;) Kertoi kerran että kyllä akat voi olla hulluja, kerrankin tuli töihin auto johon oli.....

Onneks nyt nelikymppisenä tuolle jaksaa jo nauraa, mutta mies tosiaan särki mun sydämeni ja pahasti

Vierailija
6/23 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin yhteen muuttamassa ja joitakin hänen tavaroitaan oli jo mun luona. Yks kaunis ilta hän vaan soittaa ja ilmoittaa puhelimitse ettei aiokaan muuttaa. No, edellis viikonloppuna hän oli liottanut lempparipaitaansa kloritissa valkaistakseen sen (oli kuulemma maksanutkin 400 mk). Minä tyttö kaadoin siihen muutaman litran puolukkahilloa ja hieroin oikein antaumuksella. Ei kaduta pätkääkään vaan oikein kiitän itseäni, että keksin moisen tempun tehdä :D

Vierailija
7/23 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle toiselle tein tempun, joka jälkeenpäin ällöttää kyllä itseänikin. Pesin vessanpöntön kyseisen henkilön hammasharjalla siinä yhteydessä kun vein tavaroitani pois hänen luotaan. Sitten mielessäni naureskelin, kuinka hän illalla pesee hampaita...No, se jätkä kohteli mua tosi paskamaisesti, sitä sai mitä tilas!

[/quote]

Vierailija
8/23 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oltiin yhteen muuttamassa ja joitakin hänen tavaroitaan oli jo mun luona. Yks kaunis ilta hän vaan soittaa ja ilmoittaa puhelimitse ettei aiokaan muuttaa. No, edellis viikonloppuna hän oli liottanut lempparipaitaansa kloritissa valkaistakseen sen (oli kuulemma maksanutkin 400 mk). Minä tyttö kaadoin siihen muutaman litran puolukkahilloa ja hieroin oikein antaumuksella. Ei kaduta pätkääkään vaan oikein kiitän itseäni, että keksin moisen tempun tehdä :D

Vierailija
9/23 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kaikki, huonekalut, telkkarin, yms.

Mukaani otin vain pesukoneen ja stereot. Kaikki muut jäi, ja yhdessä oltiin asuttu kuitenkin reilu 10v.

Sillo se oli musta jotenki nerokasta ja halusin itelleni vain uutta, ei siis mitään " vanhaa" .

Tosi typerää, ja jälkeen päin en oo viittiny kysellä. Jätetty mitä jätetty.

Vierailija
10/23 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusin kuin leijona kun tuli käymään ja kävi ilmi että oli tavannut jo uuden. Eli on täytynyt siis seurustella jo meidän aikanamme tämän henkilön kanssa. Raivosin niin että käymässä ollut äitini sulkeutui vessaan. Heittelin miehen kamoja käytävään, mutta en ihan tarkkaan muista mitä...taisin tosiaan pimahtaa...

Kirjoitin hänelle kirjeenkin jota ne koskaan antanut...mutta kerroin sellaisen olemmaolosta.

Vierailija
11/23 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja en antanut mukaan kuin omat vaatteet. Yhteiset/hänen ostamat huonekalut myin.

Vierailija
12/23 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kundi taisi olla maho. Vieläkin liikkuu ilman jälkeläisiä.

Vierailija
13/23 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin oikein antaumuksella, kun olin juuri aamulla kuullut kaveriltani, että mies oli ollut jonkun toisen naisen kanssa kaupungilla (en saanut miestä kiinni). Hammasharjan ja muut tavaransa hän kävi hakemassa seuraavalla viikolla.

Lisäksi revin häneltä saamani koiratossut (siis sellaiset tyhmät, koiranpäätossut) saumoista hajalle, pinosin tilkut yhteen kasaan, nypin kaikki langanpätkät toiseen kasaan ja vanut kolmanteen. Lopuksi ihailin aikaansaannoksiani.

Itse asiassa palattiin yhteen vähäksi aikaa, mutten voinut kertoa hammasharjasta. Kerroin siitä vasta sitten, kun meille tuli lopullinen ero :D

Vierailija
14/23 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muutaman viikon päästä vielä eräs puolituttu nainen tuli baarissa vinoileen, että kai tiesin heillä olleen sutinaa jo ennen eroa!

Teki mieli lyödä mutta hymyilin takaisin muka tyynenä ja kysyin, että kai tuo tiesi miehen sairastavan tippuria? -Ai, ei se kertonut, no voi harmi... Sain edes pientä tyydytystä muijan kauhistuneesta ilmeestä, vaikka poru oli lähellä.

Vierailija
15/23 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hauskinta tässä on se, että mun nykyinen oli maalannut sen auton;) Kertoi kerran että kyllä akat voi olla hulluja, kerrankin tuli töihin auto johon oli.....

Onneks nyt nelikymppisenä tuolle jaksaa jo nauraa, mutta mies tosiaan särki mun sydämeni ja pahasti

Piirsin huulipunalla kissankokoisillä kirjaimilla tuulilasiin, että SIKA, ex:n auto oli jäänyt kapakan pihaan hyvin näkyvälle paikalle...niin että sitä ehti pällistellä tovin aika joukko ihmisiä.

Vierailija
16/23 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundi oli ostanut huonekalumme ja minä olin taas maksanut sapuskat. Noh kun ero tuli, niin kundihan ei halunnut antaa mitään huonekaluja minulle vaikka silloin ostovaiheessa päätimme että nää on sitten puolix.

Kostin oikein kivalla tavalla. Mulla oli vielä silloin tunnusluvut kundin tiliin. Maksoin visalaskuni luoton kokonaan pois kundin tililtä. Päätin että huonekalut olivat tuon arvoiset. Kun kundi huomasi tekoseni niin huotoahan siitä tuli. Tokaisin tyynenä että huonekalut olivat juuri tuon arvoiset ja voit tietysti antaa huonekalut. Kundi oli jo raahannut kamansa muualle. Sain kivasti visa laskuni maksettua ja kundi sai huonekalut.

Vierailija
17/23 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kaikessa ja minä tulin siinä vähän kuin koristeena mukana.

Kun meille tuli bänät, laitoin auton tankkiin sokeria. Kaipa kone levähti, en jäänyt seuraamaan tapahtumaa.

Vierailija
18/23 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pessyt yhden ääliöeksän hammasharjalla vessanpöntön ;)

Vierailija
19/23 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä ronttasin kaikki äijän ja myös yhdessä hankitut kamat kellarin häkkikoppiin, jätin pöydälle sen avaimen ja lapun jossa luki että " olet poistunut elämästäni, tavarasi voit noutaa kellarikopista ja avaimen palauttaa postiluukusta."

Tätä oli edeltänyt kuukausien soutamishuopaamis-kausi ja silloin vain mulle riitti. Oli melko hienoa asua pari viikkoa ainoana huonekaluna patja lattialla :) Mutta pääsimpähän äijästä, se jopa palautti avaimet postiluukusta pudottamalla :-D

Vierailija
20/23 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uuden naisen haukkumisen mm.lehmäksi...

Mutta osasin sentään hävetä ja pyytää anteeksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä