Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain elämäni ekan orgasmin yhdynnässä!

Vierailija
13.11.2016 |

En ole koskaan saanut yhdynnässä orkkua, lähinnä omin kätösin vain tai lelujen avulla. Eilen illalla sekstailin erään miehen kanssa ja olin päällä. Yleensä päällä ollessani liikkeeni on enemmänkin ylös ja alas, mutta nyt liikutin itseäni eteen ja taakse. Ehkä näin klitoris sai stimulaatiota ja yhtäkkiä huomasin, että kappas mähän tuun nyt.

Jännää ja ihanaa :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea onnea vaan!

Vierailija
2/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! En tiedä miksi monet naiset pomppii siinä päällä ylös ja alas kun ihan toisenlaisella liikkeellä tuntuu just siellä missä pitääkin. You go girl!

Vierailija
4/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! En tiedä miksi monet naiset pomppii siinä päällä ylös ja alas kun ihan toisenlaisella liikkeellä tuntuu just siellä missä pitääkin. You go girl!

Miehestä varmaan tuntuu paremmalta ylös alas, mutta naisesta ehkä edes taakse.

Vierailija
5/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks.

Vierailija
6/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi! Kun yhdynnässä oppii kerran laukeamaan, sujuu se uudestaankin. Itsekin saan päällä juuri noin, eli liikkumalla edestakaisin. Ylös-alasliike ei tunnu juuri miltään. Samoin jos mies on päällä, käännän lantiotani niin, että klitoris hankautuu miestä vasten.

Vierailija
7/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies kiltti?

Vierailija
8/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!!

Vierailija
9/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain elämäni ensimmäisen orgasmin masturboimalla.

Vierailija
10/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka tyttöystävä oppi saamaan samalla lailla. Hän pyysi aina mua koskettelemaan hänen peppua. Hän sai aina ja vain sillä tavalla. Oltiin nuoria. Todella upeaa seksiä. Tyttöystäväni oli tosi kiihkeä. Oli mulla täysi työ pidätellä.

Vierailija
11/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit syntiä jos olet siis NAINEN. Naisen ei kuulu saada nautintoa seksistä, seksi on puhtaasti tehty lisääntymisemielessä. Miehelle siitä kuuluu ilo ja pitää saadakkin ilo koska mies on roolissa jossa laukasee siemenet naisen kohtuun ja miehen pitää tehdä sitä mahdollisimman paljon siementääkseen mahdollisimman monta naista!

Vierailija
12/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari exää oli sellasia että jo ensimmäisen työnnön aikana piti toppuutella ettei laukea. Olihan se ihan mukavaa tietenkin että nainen nauttii, mutta välillä olis itsekin halunnut pitempään touhuta.

Vierailija
13/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on paras asento tosi monelle naiselle, tämä siis kokemus miehenä. Paitsi tuo liike, siinä on tärkeää että naisella on tahtipuikko, ja hän ikäänkuin käyttää miestä ja penistä ja ns. masturboi itselleen orgasmin päällä ollessaan. Kun mies ei tee mitään alla, vaan antaa naisen keskittyä omaan nautintoonsa ja jopa kannustaa siihen, on naisen helppo unohtaa toisen miellyttäminen ja voi keskittyä itseensä. Eli oma usein paras tapa olla hyvä rakastaja naiselle on se että keskittyy tuottamaan palvelua, joka ei tässäkään tapauksessa tarkoita mitään muuta kuin että työntää omaa panomiesegon hetkeksi syrjään ja antaa toisen fiilistellä just niinkuin haluaa.

Itse liike ei miehisestä näkökulmasta mitenkään se paras tai stimuloivin, mut naisille todella huikea. Jalat miehellä kiinni toisiinsa, ja kädet pään yli, vähän kuin olisi sidottuna, niin siinä ei ei pysty lykkimään, koska se on just pointti, nainen määrää kaiken liikkeen.

Lisäksi kun toinen tulee tuolla tavalla, joskus itkienkin, niin onhan se upeaa miehellekin. Sitä paitsi kyllä sen jälkeen saa mieskin vuoronsa äijäillä :) Kannattaa kokeilla!

Vierailija
14/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tämä asento on mulla toiminut monella naisella, varmaan johtuu isosta terskasta. Kyllä siinä on mukava olla nussittavana ja antaa naisen viedä. Miehelle se ei ole niin kiihottava liike, että siinä tulisi, mutta naisen orgasmin jälkeen voi vaihtaa asentoa ja panna vaikka takaapäin.

t. pervo-kake

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän