Mikset nainen hae kumppania netistä?
Suomessa on paljon sinkkunaisia mutta nettideittiprofiileja on tosi vähän, paljon vähemmän kuin miehiä. Onko teidän mielestänne noloa hakea kumppania netistä?
Kommentit (28)
Ei ole noloa, mutta 95% siellä haetaan jotakin aivan muuta, kuin ihmistä, omine heikkouksineen ja vahvuuksineen.
Olen muutaman kerran vilkaisut ilmoituksia, en sillä että hakisin seuraan, vaan siksi että olisin tietoinen.
Ja erityisesti miesten toivomukset ja vaatimukset ovat hanurista, joka ei kohtaa todellista elämää ja ihmistä, vaan haetaan oman mielikuvituksen hahmoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin etsiäkin jos olisi kunnollinen sivusto. Esim. sellainen jossa ei näkyisi milloin on paikalla, milloin viimeksi on käynyt, milloin on lukenut viestin, miten monen kanssa viestittelee ym. Nettideittimiehissä on oman ja monen muunkin kokemuksen mukaan liikaa sekopäitä tai muuten vaan liian sitkeitä tyyppejä jotka eivät ymmärrä sanaa ei.
Happypancake.fi on noi ominaisuudet mutta muiden viestejä ei kyllä tarvikaan nähdä. Lisäksi se on reaaliaikainen, eli heti näkee jos joku käy profiilissa tai viestittää. Juttele vain paikalla olevien kanssa. Ilmainen. Melkein yhtä hyvä on seuraajokaiselle, mutta maksaa vähän.
Iloisessa pannarissa on just kaikki epätoivoiset pannaroijat. Hyi.
Asun pienellä paikkakunnalla, joten kaukosuhteiden haku ei taida olla hyvä idea tuntemattoman ensitapaamiselle. Lähipaikoilla taas todennäköisesti minuun ottaa yhteyttä ne pahimmat kylähullut ja yksinhuoltajat, lapsia kun en halua. Kolmas vaihtoehto onkin sitten varattu mies, joka haluaa salasuhteita tai neljäs yhdenillan suhteita.
Nettideittailussa joutuu ottamaan huomioon ihmisen kuva, teksti ja kirjoitus tyyli. Live tapaamisessa taas riittää se, että onko puheet, teko ja elekkieli sopusointuisessa harmoniassa miehen tekojen kanssa. Tällöin ei tarvitse ottaa ulkonäköä huomioon tai luottaa " sokeana" siihen mitä itsestään antaa toisen ymmärtää, kuten netin kautta joutuu tekemään. Siksi en haluaisi tuhlata aikaa johonkin nettitreffailuun, kun en voi luottaa siihen, kuka tai mikä oikeasti siellä näppäimistöä näpyttelee sen treffipalstan takana. Tiedän ihmisten olevan jo liiankin kieroja ja ajavan vain sitä omaa etuaan ihan livenäkin. Siksi ei riitä edes viikon, kuukauden, puolenvuoden saati vuoden tapaamiset, jotta toisen voi tuntea kokonaan kunnolla, että voi tähän luottaa.
Olen hakenut mutten ole löytänyt muita kuin tyyppejä, joiden kuva viimeistään tappaa innostuksen. Olen siirtynyt Tinderiin. Nettideittipalstoilla miesten taso on keskimäärin tosi matala.
Niin ja olen koulutettu, hyvässä työssä oleva lapseton nainen. Asun kantakaupungissa omistusasunnossa ja minulla on kiva auto. Urheilen 55 kg/170 cm. Joku kärsivä mies kuitenkin kohta kuitenkin mollaa ulkonäköäni ja syyttää lompakkoloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin etsiäkin jos olisi kunnollinen sivusto. Esim. sellainen jossa ei näkyisi milloin on paikalla, milloin viimeksi on käynyt, milloin on lukenut viestin, miten monen kanssa viestittelee ym. Nettideittimiehissä on oman ja monen muunkin kokemuksen mukaan liikaa sekopäitä tai muuten vaan liian sitkeitä tyyppejä jotka eivät ymmärrä sanaa ei.
Happypancake.fi on noi ominaisuudet mutta muiden viestejä ei kyllä tarvikaan nähdä. Lisäksi se on reaaliaikainen, eli heti näkee jos joku käy profiilissa tai viestittää. Juttele vain paikalla olevien kanssa. Ilmainen. Melkein yhtä hyvä on seuraajokaiselle, mutta maksaa vähän.
25 jatkaa... Testattu on Suoli24, Pannari, Eliittikumppanit, Match.com, E-kontakti. Sutta ja sekundaa löytyy jokaisesta ihan riittämiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25 jatkaa... Testattu on Suoli24, Pannari, Eliittikumppanit, Match.com, E-kontakti. Sutta ja sekundaa löytyy jokaisesta ihan riittämiin.
okcupid-?
Vierailija kirjoitti:
Olen hakenut mutten ole löytänyt muita kuin tyyppejä, joiden kuva viimeistään tappaa innostuksen. Olen siirtynyt Tinderiin. Nettideittipalstoilla miesten taso on keskimäärin tosi matala.
Niin ja olen koulutettu, hyvässä työssä oleva lapseton nainen. Asun kantakaupungissa omistusasunnossa ja minulla on kiva auto. Urheilen 55 kg/170 cm. Joku kärsivä mies kuitenkin kohta kuitenkin mollaa ulkonäköäni ja syyttää lompakkoloiseksi.
Oletpa sä pinnallinen. Eikö miehen sisimmällä ole mitään merkitystä?