Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö että kynttilätkin voivat olla "noloja"?

Vierailija
13.11.2016 |

Tytär oli käymässä ja olin ostanut sille kotiin vietäväksi suklaata, kynttilöitä ja muuta pientä. Osoittautui että kynttilät olivat epätrendikkäät. Nykyään kynttilän pitää olla valmiiksi lasiastian sisässä jossa se poltetaan. Minun antamat kynttilät eivät olleet, vaan ne poltetaan alusen päällä. Olin ostanut kauniin kultaisen alustan. Kuulemman vain vanhemmat ihmiset käyttävät sellaisia, hänen ikäiset (20-v) ostavat vain lasikipossa olevia kynttilöitä ja niidenkin olisi hyvä olla jotain tiettyä merkkiä.

Oletteko olleet tietoisia tällaisesta? Itselle se tuli täysin uutena asiana.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa epäkohtelias

Vierailija
2/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24-v. ja poltan pääosin niitä epätrendikkäitä kynttilöitä. Noista lasikipollisista tulee vain ylimääräistä roskaa ja yleensä niissä muodikkaissa ja kalliissa lukee jotain wt-paskaa kuten HOME tai LIVE LOVE LAUGH tms. Sori mut yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lasikipoissa poltettavat ei oo ekologisia, ellei niissä sitten polta tuikkuja jälkeenpäin. Jäävät vaan tuhruisiksi, niin ei usein tule uudelleenkäytettyä. Epäekologisuus ei ole yhtään trendikästä nyt. Kerropa tää tyttärelles. Saattoi nyt olla alusen väristäkin kiinni. Hopeinen vois kelvata paremmin...

Vierailija
4/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sulla tytär!!

Meillä ei ole kynttilöitä tai kasveja, koska kissa.

Vierailija
5/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole tiennyt.

Vierailija
6/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niin noloista tiedä, mutta oon nähnyt todella rumiakin kynttilöitä. Naapuri tuo meille jouluisin kaupungin rumimman kynttilän:)

Vierailija
7/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vastenmielisen pinnallinen tapaus. Epäkohteliaskin vielä.

Vierailija
8/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on nuorisollasi heikko itsetunto.

Vierailija
9/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämätön ja poispilattu tyttö. Mulle tuli kanssa mieleen että on niitä ihmisiä joilla on näitä instagram-sisustusjuttuja joissa lukee "HOME" tai "LOVE" tai joku teepussimietelause.

Tuollaisista asioista ja muodista vouhkaavat vain ne joilla ei ole lainkaan tyylitajua.

Vierailija
10/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi lukee blogeja ;)

Kai sinä otit ne itsellesi ne kynttilät sekä alustat?

Vierailija
11/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi lasikipoissa valmiiksi olevat pilaa pahimmillaan sisäilmaa paljon enemmän kuin normikynttilät. Olen pari kertaa erehtynyt ostamaan sellaisen pienen kipon, joka osoittautui niin kapeaksi, ettei kynttilä palaessaan syvemmälle kippoon saanut enää tarpeeksi happea ja alkoi savuttaa ja noeta kipon reunoja. En osta enää. 

Vierailija
12/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, en ole tiennyt. Oon 21v ja poltan lähinnä tuikkuja erilaisissa kynttiläkupeissa. Taitaa mulla olla yksi valmiiksi lasisessa kupissa oleva.

Vierailija
13/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin sisustushiekkaa, kaadoin sen  vanhan lasikipon sisään ja laitoin sinne pystyyn epätrendikkään itse tehdyn kynttilän, koska mä voin. Trendisisustajat saa mun puolesta painua kuuseen, mä poltan kynttilöitä niissä alusissa ja astioissa mitä sattuu olemaan tai sitten sovellan.

Vierailija
14/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa ja polttakaa, hyvät ihmiset. ihan minkälaisia kynttilöitä mielenne tekee. Tai olkaa ostamatta ja polttelematta. Älkää kuunnelko muiten rutinoita. Kynttilänjämät ja valumat voi poltella ulkotulikipoissa niille sopivissa paikoissa pikkuhiljaa lisäämällä niitä sopivassa määrin palavaan "roihuun"!

Vierailija
15/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Yankee Candlet ovat nyt suosittuja.

En itse polta kynttilöitä mutta tullut huomattua esim YouTuben kautta noiden lasipurkkikynttilöiden suosio.

Minustakin "taviskynttilät" ovat tylsiä, lasipurkeissa olevat 2-3 sydämiset ovat kauniita polttaa.

Vierailija
16/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie seuraavaksi peniskynttilä.

Vierailija
17/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäresi lukee blogeja ;)

Kai sinä otit ne itsellesi ne kynttilät sekä alustat?

Pidin kynttilän ja alustan itselläni. Sai se kumminkin kaikkea muuta kivaa.

Ap

Vierailija
18/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Yankee Candlet ovat nyt suosittuja.

En itse polta kynttilöitä mutta tullut huomattua esim YouTuben kautta noiden lasipurkkikynttilöiden suosio.

Minustakin "taviskynttilät" ovat tylsiä, lasipurkeissa olevat 2-3 sydämiset ovat kauniita polttaa.

Pitää käydä netistä etsimässä, voisin laittaa sen joululahjojen mukaan.

Ap

Vierailija
19/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ja monilla tutuilla on kyllä kasveja ja kynttilöita, vaikka on myös kissa taloudessa.

Vierailija
20/23 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ja monilla tutuilla on kyllä kasveja ja kynttilöita, vaikka on myös kissa taloudessa.

Ehkä teillä, mutta ei meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä