Tiesittekö että kynttilätkin voivat olla "noloja"?
Tytär oli käymässä ja olin ostanut sille kotiin vietäväksi suklaata, kynttilöitä ja muuta pientä. Osoittautui että kynttilät olivat epätrendikkäät. Nykyään kynttilän pitää olla valmiiksi lasiastian sisässä jossa se poltetaan. Minun antamat kynttilät eivät olleet, vaan ne poltetaan alusen päällä. Olin ostanut kauniin kultaisen alustan. Kuulemman vain vanhemmat ihmiset käyttävät sellaisia, hänen ikäiset (20-v) ostavat vain lasikipossa olevia kynttilöitä ja niidenkin olisi hyvä olla jotain tiettyä merkkiä.
Oletteko olleet tietoisia tällaisesta? Itselle se tuli täysin uutena asiana.
Kommentit (23)
Minulla on 11-v poika ja olen kuullut moninaisista asioista, että kuulemma nolaan hänet kaverien edessä. Tyttösi on vielä sillä asteella :)
Olen 22 ja inhottaa jos joku tuo kynttilän valmiissa kipossa. Kun kynttilä on poltettu, se jää lojumana kaapin pohjalle ja niitä alkaa kertymään tolkuttomia määriä.
No niin ovat, niitä ostetaan jos ei ole hajuakaan, mistä toinen tykkää. Mullekin aina välillä niitä tuodaan, vaikken koskaan juuri polta kynttilöitä, paitsi päästäkseni niistä saaduista eroon. Minulla on kivoja patterilla toimivia, jos oikeesti haluan "liekkien loimotusta". N51