Tapailemani mies kutsui minut aveciksi ystävänsä häihin, viesti "kai osaat käyttäytyä kun olet mun maskotti siellä"
Tuli jotenkin esineellistetty olo ja peruin koko homman. Miten muut, miltä tuo kommentti vaikuttaa?
Kommentit (44)
Tulee mieleen kaksi skenaariota. Jos olet duunari, niin ongelma on liiallinen alkoholin käyttö tai huonot käytöstavat (et ehkä osaa pukeutua tarpeeksi juhlavasti). Jos olet akateeminen, niin olet joko liian hyökkäävä väittelijä (small talkissa ei tarvitse väitellä, työstä epävarmuuttasi) tai sitten sinulla on joku syömisjuttu ovo-pseudo-veganismi jota in pakko tuoda esille joka välissä.
Mistä skenaariosta tunnistat itsesi?
Mikä ihmeen maskotti? Ethän sinä mikään maskotti ole, jos olet seuralaisena.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen kaksi skenaariota. Jos olet duunari, niin ongelma on liiallinen alkoholin käyttö tai huonot käytöstavat (et ehkä osaa pukeutua tarpeeksi juhlavasti). Jos olet akateeminen, niin olet joko liian hyökkäävä väittelijä (small talkissa ei tarvitse väitellä, työstä epävarmuuttasi) tai sitten sinulla on joku syömisjuttu ovo-pseudo-veganismi jota in pakko tuoda esille joka välissä.
Mistä skenaariosta tunnistat itsesi?
Tai sitten höpötät liikaa omista asioista, tai olet tuppisuu.
Miten muuten mies pokasi sinut, olitko ehkä juhlissa turhankin avautuvainen?
Siis miksi tästä olisi pitänyt loukkaantua? Mä ainakin tulkitsin tämän vitsinä. Olisin voinut itsekin heittää esim. "voin viedä sinut mukanani jos osaat käyttäytyä nätisti". Eikö tuo "jos osaat käyttäytyä/jos oot nätisti" nyt ole ihan sellainen yleinen heitto? :D
Enemmän kuin maskotiksi nimeäminen mua olisi siepannut epäilys että osaanko käyttäytyä. Olisin vastannut että jos tuota epäilet niin parempi että en tule. Ja sillä siisti.
Leikkimielinen tapa kysyä että ethän vain ole sitä tyyppiä joka vetää perseet olalle, haukkuu anopin, yrittää pilata sulhasen ja oksentaa boolimaljaan. Toiset kun ovat sellaisia että juovatt aivan liikaa siihen nähden mitä keho kestäisi, ja jälki on sen näköistä. Jos on uusi puolisoehdokas siis kyllä tällaiset asiat mietityttää (ja sietäisi mietityttää jos ei mietitytä)
Onko mies sinua paljon vanhempi? Vaikuttaa nololta setämieshuumorilta...
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset valittaa jostain keksitystä yksinpuhelustaan, netissä? oot varmasti keksinyt tän jutun omasta päästäsi ja sitten vielä oot varmaan vihanen sille miehelle tästä itse keksitystä jutusta.. mies ihmettelee mitä skitsoot niin koita kerran kertoo rehellisesti että omista fantasia kuvitelmistasi ja kato lähteekö mies lätkimään..
"fantasia kuvitelma"
Onneksi suunnattoman älykkäät miehet valistavat meitä naisia.
Saatoin nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset valittaa jostain keksitystä yksinpuhelustaan, netissä? oot varmasti keksinyt tän jutun omasta päästäsi ja sitten vielä oot varmaan vihanen sille miehelle tästä itse keksitystä jutusta.. mies ihmettelee mitä skitsoot niin koita kerran kertoo rehellisesti että omista fantasia kuvitelmistasi ja kato lähteekö mies lätkimään..
"fantasia kuvitelma"
Onneksi suunnattoman älykkäät miehet valistavat meitä naisia.
Saatoin nauraa.
Vähän niin kuin Matti Nykäsen "mesta paikka", jolla hän kuvaili Lahtea. Sitten vielä ihmetellään kun naiset ja miehet eivät löydä yhteistä kieltä...
Olisi mennyt maku multakin. Mies näkee naiset itsensä hatkeina, koristeina joiden pitää olla tietynlaisia, eikä mielenkiintoisena ihmisyksilönä.
Olisin ostattanut mekot ja kengät sillä, mennyt paikalle, syönyt ja juonut ja valikoimasta riippuen myös pannut, sitten laittanut miehelle viestiä "sori tää oli tässä".
Vierailija kirjoitti:
En tapaisi tyyppiä enää. Vaikka ei olisi ollut tosissaan heiton kanssa, on se osoitus erittäin huonosta huumorintajusta.
Itse varmaan heittäisin jotain näpäyttävää vitsiä takaisin ja jos se miestä satuttaa ja suututtaa, niin hälytyskellot alkaa soida. Alkaisin miettimään onko miehen tuon kaltaiset "vitsit" sittenkään niitä vitsejä.
Olisi myös voinut teeskennellä meneväni ja oerunut 15 min ennen tapaamista. Että sori luulen etten osaakaan käyttäytyä. Mies olisi istunut tyhjän paikan vieressä, jos plaseeraus.
Googlaa maskotti kuvahaku, ihania asukokonaisuuksia häihin 😂
Mieskin muistaisi pitkään sen reissun 🙄
Mä oisin naureskellu, että eiköhän oo varminta, et mies sitten hankkii maskottinsa muualta. En haluais nähdä edes enää tommosta typerystä
Jos ei ko. huumori kuulu teidän inside-läppiin niin aika tylysti sanottu, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että yleensä vedän häissä kännit ja panen bestmanin kanssa... Että silleen osaan käyttäytyä
Niin sitä pitää 😀😃👍 GREAT
Yli 90% 20-45v suominaisista on samanlaisia kuin sinä
Ja sitten vielä ihmetellään että miksi avioliitot ja niin monet parisuhteet päättyvät eroon ja useimmiten vielä melko nopeasti.
Opettele käyttäytymään, niinahdollisten seuralaisten ei tarvitse pelätä ja hävetä sun puolesta.
Näin tämä menee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että yleensä vedän häissä kännit ja panen bestmanin kanssa... Että silleen osaan käyttäytyä
Niin sitä pitää 😀😃👍 GREAT
Yli 90% 20-45v suominaisista on samanlaisia kuin sinä
Ja sitten vielä ihmetellään että miksi avioliitot ja niin monet parisuhteet päättyvät eroon ja useimmiten vielä melko nopeasti.
Maskottimiehillä on usein tuollaisia kokemuksia.
ei hyvä läppä.