Tapailemani mies kutsui minut aveciksi ystävänsä häihin, viesti "kai osaat käyttäytyä kun olet mun maskotti siellä"
Tuli jotenkin esineellistetty olo ja peruin koko homman. Miten muut, miltä tuo kommentti vaikuttaa?
Kommentit (44)
Sanoisin että yleensä vedän häissä kännit ja panen bestmanin kanssa... Että silleen osaan käyttäytyä
Voi hyvä luoja. Etkö voisi tavata jotain vähemmän nuijaa?
Veikkaisin että mies koitti vitsikkäästi heittää läpän, mutta epäonnistui siinä täydellisesti. Älä ota liian vakavasti.
Tuo oli mieheltä niin oudosti sanottu, että en olisi edes osannut ylitulkita mitä hän sillä tarkoittaa ja mistä tarkalleen pitäisi tulla paha mieli. Olisi pitänyt kysyä mitä ihmettä hän oikein meinasi.
Oletko aikaisemmin käyttäytynyt huonosti esim.vetämällä ympärikännit?
Vai onko hänellä muuten tapana heittää vitsiä vakavista asioista?
Mutta jos tuo oli siis ihan tosissaan heitetty, niin itse kyllä jättäisin menemättä. Tulisi sellainen olo, että mies kyttäisi koko ajan, ja koko ajan saisi varoa tekemisiään.
Olisit kysynyt miksei mies osaa käyttäytyä edes häiden ulkopuolella.
Tosikot ämmät. Ehkä parempi, ettette pariudu.
Huumoria tietenkin, oisit heittänyt läppää takaisin. Hyvä kun sai ajoissa tosikkoutesi selville.
Sulla mitää säätöä ole kaalimato ei puhu
En tapaisi tyyppiä enää. Vaikka ei olisi ollut tosissaan heiton kanssa, on se osoitus erittäin huonosta huumorintajusta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos tuo oli siis ihan tosissaan heitetty, niin itse kyllä jättäisin menemättä. Tulisi sellainen olo, että mies kyttäisi koko ajan, ja koko ajan saisi varoa tekemisiään.
Niin.. pitäis vähän enemmän tietää susta ja miehestä et vois tehdä päätelmiä tästä.
Olisin vastannut:
"Yritän parhaani"
Ja mennyt häihin ilman muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vakavista asioista?! Onko tämä nyt oikeesti kovin vakava asia...
Miksi naiset valittaa jostain keksitystä yksinpuhelustaan, netissä? oot varmasti keksinyt tän jutun omasta päästäsi ja sitten vielä oot varmaan vihanen sille miehelle tästä itse keksitystä jutusta.. mies ihmettelee mitä skitsoot niin koita kerran kertoo rehellisesti että omista fantasia kuvitelmistasi ja kato lähteekö mies lätkimään..
Vierailija kirjoitti:
Tosikot ämmät. Ehkä parempi, ettette pariudu.
Ihan samaa mieltä!
Mä olisin luultavasti ottanut tuon vitsinä ("osaatko käyttätyä" – "maskotti"), mutta riippuu tosi paljon siitä millainen mies on ja millaista läpyskää muuten heittää.
Olisit vastannut, että osaan käyttäytyä ja aion estää mahdollisen alkujännityksen ottamalla puoli pullo kossua pohjiksi. Sen jälkeen voin olla maskottina vaikka koko sulhasen polttariporukalle.
Miestä nolottaa jotenkin viedä sut näytille. Heitti sitten teinipoikamaisen typerän läpän.
Olisit heittänyt takaisin vitsinä: "Ymmärrän! Käyn vuokraamassa gorilla-asun pilailuliikkeestä!"
Typerä äijä