Ruma mies yritti iskeä mua
Mua yritti toissapäivänä työpaikan ruokatauolla eräs aivan todella ruma finninaamainen parikymppinen rillipää iskeä mua. Se tuli istumaan samaan pöytään istumaan kuin minä ja kaverini ja kyseli kuulumisia ja miten työt on edenny. Mua hävetti ihan kunnolla ja nauroimme hänelle ja tämä rumilus oli tosi vaivaantuneen näköinen. Hän söi nopeasti pois ja se vasta nauratti paljon. Olen tehnyt harvinaisen selväksi, että silmälasipäistä miestä en kelpuuta rinnalleni koskaan vaikka olisi ainoa mies maailmassa. Eilen näin taas ruokatauolla tämän luuserin ja hän ei onneksi nyt edes katsonut mua päinkään.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän mies välttämättä edes yrittänyt iskeä sinua. Kuitenkin olit aika ilkeä. Ihmisille tulee olla ystävällinen ja aina voi sanoa, jos mies tunnustaa ihastuneensa ettei tunne samoin. Harmittaa ihan hänen puolestaan.
Todellakin. Mistä hemmetistä ap kuvitteli, että jutteleminen on iskuyritys?
Ystävälliselle ihmiselle voi aina olla vähintään peruskohtelias, nauraminen on raukkamaista. Harmittaa, että miesparka erehtyi tulemaan ap:n kaltaisten bitchien kanssa samaan pöytään.
Mutta provohan tää on, kun ap on noin innokas vastailemaan koko ajan.
Se on kyylännyt mua useasti aikaisemmin ja hymyillyt mulle. :(
Ja sitäpaitsi mulla on jo poikaystävä!!!
ap
Jos on poikaysävä niin mitä sitten valitat? Oisit sanonu sille "rumilukselle" niin.
Makuasioita, itellä valmiiks hyvännäkösen naisen seksikkyys vaan nousee jos on lasit :)
Syvälle sattuu sydämeen, huoh... T. Rillipää
Minä olin baarissa ja kolme rumaa naista tuli tanssimaan viereeni, mutta lähtivät menemään kun katsoin hetken heidän lävitseen aivan kun en olisi nähnytkään.
Selkeä provo. Jos ei niin ei aloittaja olisi muistanut poikaystävänsä olemassaoloa jos olisi saanut huomiota mielestään hyvännäköiseltä mieheltä. "Rillipäiset" miehet on nam.
Sinä se luuseri oot ku et edes uskalla aloitetta tehdä, toisin ku toi mies. On muutenkin itsekästä ajatella että se tuli iskemään sua. Voi olla että se vaan kysy kuulumisia, sitä kutsutaan kohteliaisuudeksi.
Ikävää, että olet huonosta perheestä kotoisin eikä sinua ole opetettu käyttäytymään.
Onko joku palstalle päivittäin kirjoittavista miehistä veljesi?
Provotutka piipittää, mutta ihan oikeesti, väitätkö ettei silmälaseja käyttävien kanssa koskaan haluaisi olla kukaan? Eihän niissä ole mitään hävettävää tai kamalaa. Silmälasipäistä naistakaan ei ottaisi kukaan siis hyi yök miten hirveetä!!!! Eiku, mulla onki lasit ja mies, hmmm.
Olet hemmetin ilkeä ja pinnallinen ihminen, häpeisit.
Jotkut ovat vain jääneet keskenkasvuisiksi kakaroiksi niin kuin ap... tällaiset provot on todella tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Mua yritti toissapäivänä työpaikan ruokatauolla eräs aivan todella ruma finninaamainen parikymppinen rillipää iskeä mua. Se tuli istumaan samaan pöytään istumaan kuin minä ja kaverini ja kyseli kuulumisia ja miten työt on edenny. Mua hävetti ihan kunnolla ja nauroimme hänelle ja tämä rumilus oli tosi vaivaantuneen näköinen. Hän söi nopeasti pois ja se vasta nauratti paljon. Olen tehnyt harvinaisen selväksi, että silmälasipäistä miestä en kelpuuta rinnalleni koskaan vaikka olisi ainoa mies maailmassa. Eilen näin taas ruokatauolla tämän luuserin ja hän ei onneksi nyt edes katsonut mua päinkään.
Ilmeisesti tiesit hänen lompakkonsa sisällönkin, kun "skippasit".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet provo. Jos olet oikea henkilö, niin toivon sinulle pitkäaikaista kokovartaloihottumaa, hiustenlähtöä ja harmaakaihia loppuelämäksesi. Olet ilkeä paskiainen.
Mitä olisit itse tehnyt jos rillipää finninaama yrittäisi iskeä? Miten kukaan nainen voi tykätä silmälasipäisistä miehistä siis oikeesti?
ap
Mä tykkään usein just rillipäistä.
Jotkut naiset on oikeasti tollasia, että kuvittelee jokaisen miehen, joka hänen korkeudelleen uskaltaa puhua, iskevän häntä. Vakka kantensa valitsee.. aloittajan poikaystävä on varmasti samaa kastia. Eiku, provohan tää olikin!
Kyllä taas menitte surkeaan. Siis TAAS.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset on oikeasti tollasia, että kuvittelee jokaisen miehen, joka hänen korkeudelleen uskaltaa puhua, iskevän häntä. Vakka kantensa valitsee.. aloittajan poikaystävä on varmasti samaa kastia. Eiku, provohan tää olikin!
Tästä syystä ei naisille viitsi jutella baarissa. Menet juttelemaan niitä näitä ja saatkin yhtäkkiä pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sitten suu pannaan jos joskus tarvitset ite laseja?
t. silmälasipäinen mies
Ei jos vaan kun. Ellei kuole nuorena.
Näön heikkeneminen johtuu happiradikaaleista joita voidaan estää antioksidanteilla.Ei ole normaalia että 10v. ikäinen tarvitsee rillit.Tolosella ei ole rillejä vaikka on yli 70v.
Vierailija kirjoitti:
Sängyssä voi ottaa rillit pois
Kyllä mä olen nähnyt ihmisten ottavan rillit pois muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas menitte surkeaan. Siis TAAS.
Eiköhän näistä vastauksista ole vähintään 99% aloittajan itsensä kirjoittamia.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että olet huonosta perheestä kotoisin eikä sinua ole opetettu käyttäytymään.
Onko joku palstalle päivittäin kirjoittavista miehistä veljesi?
No mulla on sentään facebookissa yli 850 kaveria. Eikä mulla ole veljeä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Provotutka piipittää, mutta ihan oikeesti, väitätkö ettei silmälaseja käyttävien kanssa koskaan haluaisi olla kukaan? Eihän niissä ole mitään hävettävää tai kamalaa. Silmälasipäistä naistakaan ei ottaisi kukaan siis hyi yök miten hirveetä!!!! Eiku, mulla onki lasit ja mies, hmmm.
Olet hemmetin ilkeä ja pinnallinen ihminen, häpeisit.
Silmälasipäiset naiset ei nyt niin pahoja ole, mutta miehillä hyi oikeesti. Sorry mut ei nappaa.
ap
Alemmuuskompleksi silmälaseista on niitä turhimpia komplekseja. Odota ap muutama vuosi että miehistyt, niin naiset alkaa kiinnostua.