hirveää elää ilman miestä ja seksiä
olisi ihanaa elää arkea miehen kanssa ja rakastella. Tuskinpa tulee tapahtumaan tässä elämässä :( En ole ikinä seurustellut :(
Kommentit (42)
Olet varmaan aika nuori, joten älä hätäile. Ehtii sitä myöhemminkin. Nyt keskityt opiskeluun, töihin, harrastuksiin ja kavereihin. Silmät auki kuitenkin, mutta stressaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä miehiä, joiden puolisot pihtaa, sovit jonkun sellaisen kanssa ja saat seksiä ilman muuta suhde hässäkkää.
Tuollainen järjestely on vastoin moraaliani ja toisekseen haluan parisuhteen miehen kanssa, johon kuuluu muukin kuin seksi. Lisäksi haluan RAKASTELLA ja se on sellaista puuhaa, jota ei voi tuntemattomien kanssa tehdä... vaan oman rakkaan. ap
Laita tinderiin profiili ja anna tykkäystä kaikille miehille. Profit
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan aika nuori, joten älä hätäile. Ehtii sitä myöhemminkin. Nyt keskityt opiskeluun, töihin, harrastuksiin ja kavereihin. Silmät auki kuitenkin, mutta stressaamatta.
Olen 26-v enkä ole koskaan seurustellut :( Kaipaus on kova. ap
Ei se ole hirveää. Suuntaa ajatukset toisaalle, niin ei tarvitse panikoida. Millaista miestä etsit ja mistä olet etsinyt, mihin jutut tyssäävät?
Vierailija kirjoitti:
olisi ihanaa elää arkea miehen kanssa ja rakastella. Tuskinpa tulee tapahtumaan tässä elämässä :( En ole ikinä seurustellut :(
Yleensä naiset haluavat miehestä lapsia ja sen jälkeen ei seksi kiinnosta.Miehen kannalta ainoastaan huonoja puolia,pitäisi maksaa olosuhteista joita ei edes halua.
ei se ole kauheaa olla ilman kumppania,nykyyään ollaan luotu vain semmoinen mentaliteetti että pitäis olla kokoajan seksiä ja kumppani,joka paikassa toitotetaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26 v? ei sinulla ainakaan ole kiire terveisin: koskaan seurustelematon 40+ mies
Mulla on juuri päinvastoin. Sinkkuna sain seksiä. Nyt parisuhteessa väsyneen työnarkomaanin kanssa joka ei jaksa/halua seksiä. Enkä tiennyt tuota yhteen muuttaessani.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole hirveää. Suuntaa ajatukset toisaalle, niin ei tarvitse panikoida. Millaista miestä etsit ja mistä olet etsinyt, mihin jutut tyssäävät?
No on hirveää elää ilman puolisoa. Lisäksi fyysinen tarve rakastelulle on niin kova, ettei ajatuksia voi todellakaan suunnata muualle. Häiritsee kaikkea toimintaa, kun tarve miehen läheisyydelle ja kosketukselle on kova. Ja halu jakaa arkea toisen kanssa on ihan päivittäistä.
Vaikea löytää miestä, jolla on samanlainen arvomaailma. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26 v? ei sinulla ainakaan ole kiire terveisin: koskaan seurustelematon 40+ mies
Eli seksistä ja seurustelusta ei saisi haaveilla jos joku muukaan ei ole ollut parisuhteessa? Luulisi, että ymmärtäisit mistä tuskasta on kyse. ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on juuri päinvastoin. Sinkkuna sain seksiä. Nyt parisuhteessa väsyneen työnarkomaanin kanssa joka ei jaksa/halua seksiä. Enkä tiennyt tuota yhteen muuttaessani.
Mutta ei tuntemattomien kanssa rakastella... ap
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä miehiä, joiden puolisot pihtaa, sovit jonkun sellaisen kanssa ja saat seksiä ilman muuta suhde hässäkkää.
Järjestely sopii ateistille tai muulle sellaiselle, joka ei usko Jumalaan.
Olen 25v mies. Lähdetkö treffeille?
Ruoho on selvästi vihreämpää jne. Itse olen ihan tyytyväinen ilman seksiä ja parisuhdetta. Paljon melua tyhjästä imho. Ja kokemusta kyllä piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naiset haluavat miehestä lapsia ja sen jälkeen ei seksi kiinnosta.Miehen kannalta ainoastaan huonoja puolia,pitäisi maksaa olosuhteista joita ei edes halua.
Luulen, että kyse on aika väliaikaisesta asiasta. Rakastelu synnytyksen jälkeen ei tietenkään heti ole naisella mielessä välttämättä, vaan voi vaatia kuukausista vuoteen, että hormonit tasoittuvat. mutta sitten rakastelu varmasti isolle osalle taas maistuu. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuo on se kiltinmiehen ongelma, kun ei saa suutaan auki.
Vierailija kirjoitti:
ei se ole kauheaa olla ilman kumppania,nykyyään ollaan luotu vain semmoinen mentaliteetti että pitäis olla kokoajan seksiä ja kumppani,joka paikassa toitotetaan
Ei kyse ole mistään ulkoisesta paineesta. Omastakin mielestä media on tehnyt seksistä liian suuren asian. Se ei kuitenkaan poista sitä omaa fyysistä tarvetta rakasteluun. Minulla on vahva tarve siihen. ap
Vierailija kirjoitti:
Olen 25v mies. Lähdetkö treffeille?
Olet aika nuori. Mistäpäin olet? ap