Helsingin kaupungin työsuhde-edut
Millaisia ne ovat tällä hetkellä? Nettisivuilta löytyy paljon infoa, mutta kaipaisin ihan konkreettisia faktoja. Esim. Kuinka paljon maksaa lounas Palmiassa henkilökuntahintaan tai uimahallikäynti.
Kommentit (46)
Yllätyksellisesti maksettava vaihtelevansuuruinen palkka
Todella yllätyksellisesti maksettava palkka, kyllä.
Jos jotain saa, niin on laskettu ilman palvelusvuosilisiä ja täysiä tunteja. Tämäkin voi tulla jopa kolmessa erässä, ja parin kuukauden kuluttua yritetään periä 1,5 kertaisena takaisin.
BTW, kollega sai lähes 10 000 euron laskun ja minä noin 5 000 euron laskun palkanlaskennasta, vaikka ei oltu edes palkkaa saatu. Joten sellaiset edut.
Vierailija kirjoitti:
Huomioiko Helsinki jotenkin 50v. täyttäviä?
Kirkkonummella saa syntymäpäivänsä palkallisena vapaapäivänä, paitsi jos synttäri osuu viikonloppuun. Silloin se on vaan voivoi ja paljon onnea. Ei mene ihan tasapuolisesti tämäkään.
Nämä on työehtosopimuksissa sovittuja asioita, ei mitään varsinaisia tietyn kunnan työsuhde-etuja. Mun mielestä logiikka on ihan reilu ja ymmärrettävä: kenenkään ei tarvitse mennä töihin 50-vuotispäivänään. Jos sulla oli jo joka tapauksessa vapaa sille päivälle, niin hieno homma, tuo periaate toteutuu.
Työterveys on nolla.
Siirrettiin Mehiläiseen kun myytiin saksalaiselle sijoitusyhtiölle.
Juu Mehiläinen kyllä mutta työterveys on vain työhöntulohaastattelu ei muuta.
Työterveys on ihan hyvä, jos sinne pääsee. Ja sinne pääsee, jos on niin kipeä, että alkaa sairaslomia tulla, vaikkakin ne eivät millään niitä meinaa antaa, vaikka olisi millaiset tuskat tahansa, itsellä jalka reistailee, nyt 5 kk jälkeen pääsin tutkimuksiin. Muuten itsellä on etuina bussilippu ja e-passi 200e,ja päiväkotilounas, sekä alennukset teattereihin, uimahalleihin, jne.. Olen paskemmassakin paikassa ollut töissä...
Huomioiko Helsinki jotenkin 50v. täyttäviä?
Kirkkonummella saa syntymäpäivänsä palkallisena vapaapäivänä, paitsi jos synttäri osuu viikonloppuun. Silloin se on vaan voivoi ja paljon onnea. Ei mene ihan tasapuolisesti tämäkään.