Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka palstalainen (nimimerkillinen) on jäänyt mieleesi ja miksi?

Vierailija
10.03.2006 |

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä mielessä olen myös Glemein juttuja lukenut. Toivottavasti teillä hoidot tepsivät pian!

Ärsyttävä palstalainen on Hansu. Pilasi tahallaan hyvät jutut vauva-puolella. Muutenkin kirjoitus-tyyli on ärsyttävää.

Neiti21 kirjoittaa hauskasti ja vaikuttaa mukavalta.

Vierailija
2/53 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äiti-mammanen sen yhden ketjun takia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa mukavalta, symppikseltä ja normaalilta, jalat maassa olevalta naiselta ja äidiltä. Jostan kumman syystä kuvittelen hänen olevan samannäköinen kuin perseisten Kixa83!

:)

Vierailija
4/53 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä sillä naisella oli, oli täydellistä, paitsi odotus aika. Hysteerisempää odottajaa en ole vielä tällä palstalla törmännyt. Ultria tehtiin ainakin 9 ja Nkl:n päivystävä henkilökunta tuli tutuksi, kun piti ravata tarkastuttamassa jokainen lirahdus ja vihlaisu.

Vierailija
5/53 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tuolla vauvakuumeilijoissa toissa kesänä. En tiedä miksi jäi mieleen. En sinne itse kirjoitellut, mutta kävin muutamasta asiasta lukemassa ja oisko se sit just niihin juttuihin kirjoittanu. Myöhemmin huomasin, ettei hänelle vauvaa ollut vieläkään tullut, itselläni jo vuoden vanha poika, ja harmittelin asiaa mielessäni. Oon sit jostain syystä aina silloin tällöin käyny kattomassa, onko hänellä tärpännyt ja huomasin, että hän oli saanut keskenmenon. Tuli jotenkin pahamieli, vaikken ihmistä tunnekaan. Toivotaan, että vauvan pian saa.

Vierailija
6/53 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin nyt sitten tsekkaa MollyJii:n tilanteen, kun asia taas muistui mieleen ja tuollahan tuo vauvaa odottaa marrakuussa syntyväksi. Hienoa!

Vierailija
7/53 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän kuuluu nykyään ? Vieläkö palstailee..?

Vierailija
8/53 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun nooga lähti hesaan..:)

taitaa nykyään palstailla nimimerkillä harriet..tosin ei enää hesaan!-skandaalin jälkeen aihe vapaalla..

harmi sinänsä, oli hauska tyyppi!!

t:taliperseaivo

Vierailija
9/53 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksua porukkaa :)

Vierailija
10/53 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuikohan raskaudessa jotain vai saiko hän vauvansa?

Vierailija
11/53 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt jo lentävä lausekin, että joku teki äitimammaset :D

Vierailija
12/53 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat maassa tyyppi. Esittää mietittyjä kommentteja kiihkoilematta.

Vierailija
13/53 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin kauaa palstaillut, mutta jäi mieleen koska oli kovin samanhenkinen kuin minä :). Toi vähän väriä tähän palstaan :).

Vierailija
14/53 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heinämammoissa 2003. Taisi saada vauvan aikalailla samoihin aikoihin kuin minä.

Vierailija
15/53 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälitti ja hauskutti samaan aikaan!

Vierailija
16/53 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja vaan takaisin. Olen nykyisin enemmän tuolla kaksplussan puolella. Mulla mieleen jäänyt Tempakka ja pelkästään hyvässä. Jos itse olen kysellyt jotain, niin Tempakka vastaa aina asiallisesti. Kiitokset vaan kaikista tyttöjen huoneen sisustusvinkeistä:)

T: Hyllis

Vierailija
17/53 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaa on jaanyt mieleen muuttumisleikista,

Seija, koska usein hanesta puhutaan

Vierailija
18/53 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitiin samaan aikaa vauvakuume palstalla ja mulla on jo vuoden vanha lapsi. Harmittaa hänen puolestaan. Käyn aina välillä katsomassa joko olisi tärpännyt. En tunne koko ihmistä, mutta ihan oikeasti toivon, että saisi vauvan.

Vierailija
19/53 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hänen lämminhenkisistä jutuistaan! Kaikkea hyvää hänelle!

Ja toinen kiva on " leikkiperhe" (playfamily) ! Kivoja tyyppejä! Myös edellä mainituissa löytyy kivoja, mutta näitä ei oltu vielä mainittu.

Vierailija
20/53 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaili joskus muutama vuosi sitten ja seurasin taustalta ohi mennen hänen taivaltaan. Kun hän vetäytyi kuvioista, mietin pitkään häntä ja hänen elämän asennettaan. Kosketti jotenkin todella... muutenkin vaikutti ihanalta ihmiseltä. Nyt näyttää palanneen takaisin. Olen kovin iloinen hänen puolestaan ja toivon sydämestäni hänelle onnea.