Gallub teille joilla pintakuiva sekaiho: Mitkä ovat parhaat käyttämäsi ihonhoito- ja meikkituotteet?
Minulla siis pintakuiva sekaiho jossa ajoittain tosi paljon epäpuhtauksia. En ole vielä löytänyt itselleni sopivia ihonhoitotuotteita... Jospa tämän gallubin avulla läytäisin jonkun hyvän sarjan kokeiltavaksi.
Kommentit (11)
Putsari: Aqualan L
Kasvovesi: Favovoran suihkutettava kasvovesi
Silmänympärysvoide: Gel 28 (BM)
Päivävoide: BM (normaali/kuivaiho)
Yövoide: Vischyn Nutrilogie 2
Tarvittaessa Louis Widmerin kuoriva naamio,Lumenen hemmottelutipat,Lumenen pikakaunistaja
Vartalovoide:Favoran
Käsivoide : Favoran
Rasvana käy kyllä joku apteekin perusrasva, tai nivea.
minun pintakuivalle iholle on nro 14:n jo mainitsema Favoran kasvovesisuihke.
Kosteusvoiteeksi Ceralan.
Puhdistukseen ACO (nimeltään joku puhdistusmousse).
Kaikki apteekista.
Kasvovettä käytän aamuin illoin,samoin rasvaa.
Edullista markettitavaraa,mutta toimii minulla.
Clinique ja nr7 -sarjoja olen suosinut. (nr7 saa vain Sokoksista).'
Molemmat sarjat ovat tuoksuttomia ja heillä löytyy sekaihon tuotteita hyvin.
Varsinkin molempien sarjojen päivävoiteet, jotka pitävät ihon mattapintaisena ovat huippuhyviä!!!!
Ja muuten vastauksena: Biothermin tuotteet.
Itselläni t-alue eli nenä, otsa ja leuka voivat alkaa kiiltää ja nenässä on mustapäitä. Posket ja silmänympärykset kuivat. Qliniquen puhdistusvaahto, vihree läpinäkyvä pullo, on tosi hyvä. Myyjä opastaa. Sit käytän myös meikkivoidetta ja irtopuuteria ko. merkiltä ja olen niin happy, meikki pysyy hyvin ja ei kiillä niin helposti kuin muilla tuotteilla. Kosteusvoiteena käytän ceralania apteekista, ei jätä ihoa rasvaiseksi, saa reseptillä pumppupullon ja tuubia ilman reseptiä.
-monta halpaa että kallista merkkiä kokeillut-
Täällä myöskin liputetaan Biotermin puolesta. Sarja Age Fitness jossa oliiviöljyä. Ikää käyttäjällä parin vuoden päästä 40.
Ne vaaleanpunaiset isot pumppupullot, mitkä on aina pari kertaa vuoteen tarouksessa sokkarilla. Se on ihan kuivalle iholle. RVB:llä on ihana (tosin kalliskin) päivävoide joku " opalizing" se on tosi hyvä kasvovoide. Ja noihin kai sitä pitäisi eniten panostaa, Mulla ainakin iho siistiytyi heti kun ostin kunnon aineet.
Ostan mitä milloinkin sekaiholle tarkoitettuja kasvorasvoja esim. nivea, lumene on hyviä.
Ja käytän kasvovettä. Samoja aineita niissä kaikissa rasvoissa ja meikeissä on eli ei se iho siitä parane.
Mulla on nykyisin aivan upea iho ja sen salaisuus on:
Mineraalivesi, jota juon päivässä puoltoistalitraa!!!
Paljon kasviksia ja hedelmiä lisäksi niin iho kaunistuu!
Erittäin herkän ihon tuotteet.