Mitä mieltä eilisestä Saara Aallon esityksestä?
Sehän oli varsin hyvä ! Ainoa oli se puku reisien kohdalta ei istunut kokonaisuuteen . Oli niinkuin liian lyhyt hiukan. Sama kuin niinkuin tanssijoilla olisi sopinut hyvinkin. Ne housut olivat sukkahousumaiset turhaan. Hienosti lauloi kyllä!!!
Kommentit (84)
No, jos et osaa itse googlettaa, tässäpä, ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se nyt ihan sairaaaaan hyvä! Katoin vähän pätkiä muiden esityksistä, mutta ne oli niin tylsiä etten jaksanut katsoa niitä loppuun asti. Saaran esitys oli kaikkein viihdyttävin, siihen ei kyllästy vaikka kuinka monta kertaa kuuntelis läpi. Oon kuunnellu jo ainakin 4-5 kertaa sen ja edelleen erittäin hyvä esitys kyseessä.
Tykkään todella paljon tuosta Saaran esitystyylistä, että biisi alkaa hitaasti "balladimaisesti" kunnes loppua kohden räjähtää.
Perrrrrfection!!!!!
No se ei oo hänen tyylinsä, vaan se just on koko kappaleen juju alunperinkin.
Mut joo, hyvä on.
No samalla tyylillä Saara lauloi sen Bad Romancenkin. Alku oli hidas balladimainen ja sitten biisi nopeutui. Siitä tyylistä tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se nyt ihan sairaaaaan hyvä! Katoin vähän pätkiä muiden esityksistä, mutta ne oli niin tylsiä etten jaksanut katsoa niitä loppuun asti. Saaran esitys oli kaikkein viihdyttävin, siihen ei kyllästy vaikka kuinka monta kertaa kuuntelis läpi. Oon kuunnellu jo ainakin 4-5 kertaa sen ja edelleen erittäin hyvä esitys kyseessä.
Tykkään todella paljon tuosta Saaran esitystyylistä, että biisi alkaa hitaasti "balladimaisesti" kunnes loppua kohden räjähtää.
Perrrrrfection!!!!!
No se ei oo hänen tyylinsä, vaan se just on koko kappaleen juju alunperinkin.
Mut joo, hyvä on.
No samalla tyylillä Saara lauloi sen Bad Romancenkin. Alku oli hidas balladimainen ja sitten biisi nopeutui. Siitä tyylistä tykkään.
Siinäpä vasta "omaperäinen" "tyyli". :D
Samaa kansantanhua, ku kaikki muut sen esitykset. Ehkä joku tykkää, ei mun makuun.