Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä eilisestä Saara Aallon esityksestä?

Vierailija
13.11.2016 |

Sehän oli varsin hyvä ! Ainoa oli se puku reisien kohdalta ei istunut kokonaisuuteen . Oli niinkuin liian lyhyt hiukan. Sama kuin niinkuin tanssijoilla olisi sopinut hyvinkin. Ne housut olivat sukkahousumaiset turhaan. Hienosti lauloi kyllä!!!

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kansantanhua, ku kaikki muut sen esitykset. Ehkä joku tykkää, ei mun makuun.

Vierailija
82/84 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos et osaa itse googlettaa, tässäpä, ole hyvä!

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001952324.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan se nyt ihan sairaaaaan hyvä! Katoin vähän pätkiä muiden esityksistä, mutta ne oli niin tylsiä etten jaksanut katsoa niitä loppuun asti. Saaran esitys oli kaikkein viihdyttävin, siihen ei kyllästy vaikka kuinka monta kertaa kuuntelis läpi. Oon kuunnellu jo ainakin 4-5 kertaa sen ja edelleen erittäin hyvä esitys kyseessä.

Tykkään todella paljon tuosta Saaran esitystyylistä, että biisi alkaa hitaasti "balladimaisesti" kunnes loppua kohden räjähtää.

Perrrrrfection!!!!!

No se ei oo hänen tyylinsä, vaan se just on koko kappaleen juju alunperinkin.

Mut joo, hyvä on.

No samalla tyylillä Saara lauloi sen Bad Romancenkin. Alku oli hidas balladimainen ja sitten biisi nopeutui. Siitä tyylistä tykkään.

Vierailija
84/84 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan se nyt ihan sairaaaaan hyvä! Katoin vähän pätkiä muiden esityksistä, mutta ne oli niin tylsiä etten jaksanut katsoa niitä loppuun asti. Saaran esitys oli kaikkein viihdyttävin, siihen ei kyllästy vaikka kuinka monta kertaa kuuntelis läpi. Oon kuunnellu jo ainakin 4-5 kertaa sen ja edelleen erittäin hyvä esitys kyseessä.

Tykkään todella paljon tuosta Saaran esitystyylistä, että biisi alkaa hitaasti "balladimaisesti" kunnes loppua kohden räjähtää.

Perrrrrfection!!!!!

No se ei oo hänen tyylinsä, vaan se just on koko kappaleen juju alunperinkin.

Mut joo, hyvä on.

No samalla tyylillä Saara lauloi sen Bad Romancenkin. Alku oli hidas balladimainen ja sitten biisi nopeutui. Siitä tyylistä tykkään.

Siinäpä vasta "omaperäinen" "tyyli". :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi