Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on hyvä paistinpannu

Vierailija
13.11.2016 |

Eikös niissä pinnoituksissa ole eroja. En halua mitään painavaa. Ja kipuraja 60€. Löydänkö ihan vaikka Stockmannilta hyvän pannun?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla kriteereillä ei saa hyvää pannua.

Vierailija
2/16 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiliteräspannu mutta se on aika painava koosta tietenkin riippuen.

Parhain pannu mitä meillä on koskaan ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiiliteräspannu mutta se on aika painava koosta tietenkin riippuen.

Parhain pannu mitä meillä on koskaan ollut.

Unohtui

50€ saa jo 28cm ranskalaisen hiiliteräspannun.

Vierailija
4/16 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valurautapannu. Se kestää ja kestää ja jos pääsee ruostumaan, puhdistetaan ja rasvataan ja taas se toimii.

Vierailija
5/16 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paistinpannussa pitää vähän painoa olla, niillä köykäisillä ohutpohjilla ei tee yhtään mitään.

Itse olen tullut parhaiten toimeen Tefalin pannujen kanssa, kunhan katsoo, että pohjassa on paksuutta, eikä ole ihan kevyt. Kohtuuhintaisiakin ovat.

6/16 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valurautapannu on työläs ylläpidettävä eikä sovi kaikille liesille.

Meillä on pari erikokoista keraamisesti päällystetyä Swiss Diamond -pannua. Monin verroin parempi kuin Teflonit. Kestää vuodesta toiseen ja on riittävän painava, jotta saa hyvän paistotuloksen.

Ei ehkä mene tuohon hintarajaan, mutta eipä tarvitse jatkuvasti olla uutta hankkimassa.

Kevyet Teflon-pannut kannattaa ainakin jättää hyllyyn.

Vierailija
7/16 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen,jota kukaan ei ole Konmarin esimerkin mukaan käyttänyt vasaran puutteessa naulojen seinään huitomiseen...

Vierailija
8/16 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKEAsta osta kaksi samanlaista.

Vierailija
9/16 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut mm. Scanpan (ikuinen takuu) ja Swissin timanttipannu ja molemmat hetken käytön jälkeen lakkasivat toimimasta oikeasta hoidosta huolimatta. Ja yllätyksekseni paras pannu onkin Ikeasta ostettu 14,90 € pannu. Valuraudasta tykkäisin, mutta ei käy induktioliedelle.

Vierailija
10/16 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikös ne valurautapannut ole kamalan painavia?

Vierailija
11/16 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikea kirjoitti:

Mulla ollut mm. Scanpan (ikuinen takuu) ja Swissin timanttipannu ja molemmat hetken käytön jälkeen lakkasivat toimimasta oikeasta hoidosta huolimatta. Ja yllätyksekseni paras pannu onkin Ikeasta ostettu 14,90 € pannu. Valuraudasta tykkäisin, mutta ei käy induktioliedelle.

Täh??? Käypäs.

Vierailija
12/16 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valurautapannu on ykkönen.

Parhaan pinnoitetun pannun olen ostanut Lidlistä ja minulla on ollut joskus James Oliverin nimikkopannukin. Lidlin pannu kesti todella pitään muihin verrattuna.

Mikään muu ei ole ikuinen kuin valurautapannu, kestää eliniän ja jää seuraaville sukupolvillekin. Heti käytön jälkeen pesu ja kuivumaan kuumalle lidelle niin ei ruostu.

Vierailija
13/16 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu käyttötarkoituksesta. Minulla on oikea kiinalainen wok, jossa on pyöreä pohja eli se sopii vain avoliekille, mutta siinä se on ylivoimainen pikapaistettaviin ruokiin. Kevyeen haudutukseen sopii pinnoitettu pannu, rankkaan ruskistamiseen valurauta.

Vierailija
14/16 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella tyytyväinen Swiss Diamond -pannuihin, ne ovat olleet käytössä vuosia ja ovat hyviä edelleen. Valurautapannu on myös hyvä, mutta se on turkasen painava. Scanpan oli pettymys, siinä ruoka tarttuu pohjaan.

Vierailija
15/16 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riehtilä on hyvä!

Vierailija
16/16 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valurautaseen tarttuu hiiliteräkseen ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi