Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko naiset sitten tyytyväisiä, kun kilttimies menehtyy tuskallisesti yksinäisyyteen tai päihteisiin? :(

Vierailija
12.11.2016 |

Miten on?

Kommentit (438)

Vierailija
401/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma että ap:n kaltaiset "kiltti"miehet eivät esim. minua olisi edes miettineetkään mahdollisena kumppanina tai edes kaverinakaan ja miksi? Koska olen ylipainoinen, minulla on tatuointi ja lävistyksiä. Heti nuo ulkoiset asiat olisivat heille valtava turn-off, olisinhan heidän silmissään 100% nisti tai vähintäänkin alkoholisti -mikä on koomista, kun en käytä mitään päihteitä.

Sinun ulkonäkö on aika suuri red flag siihen lisättynä tuo misviha asenne on vielä suurempi red flag. Sano nyt vielä että sinulta löytyy se suurin red flag eli mieleterveysongelmat?

Vaikka olen mt-kuntoutuja (masennus, ahdistus, ptsd. Ja mieheni tietää näistä + tukee niin paljon kun vain mahdollista, ymmärtää ja kuuntelee ja minä teen hänelle samoin. Pidetään toisistamme huolta), sentään pidän huolen siitä että haen hoitoa ja pidän siitä kiinni, eli lääkkeen otan ja terapiassa käyn. Miehet ja etenkin nämä "kilttikset" eivät käy vaan lääkitsevät itseään alkoholilla mikä ei edes poista ongelmaa, vaan siirtää sen syrjään. 

Suosittelen terapiaa sinullekin, ties millainen luonne sieltä vihan alta paljastuu. Tietenkin voit myös valita tuon vihaisen ja katkeran elämän, eihän se vie sinua edes eteenpäin ja saat syyttää ainoastaan itseäsi kun huomaat että muut menevät ympärilläsi eteenpäin ja itse jäät kelkasta.

Vierailija
402/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloitsen jokaisesta hakkauksesta, raiskauksesta ja murhasta joka kohdistuu suomalaisiin naisiin! Itsemurha ja syöpätilastoista myös! 

Tässähän se tuli. Ap projisoi omaa naisvihaansa kuvitellen, että naiset ajattelisivat samoin miehistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma että ap:n kaltaiset "kiltti"miehet eivät esim. minua olisi edes miettineetkään mahdollisena kumppanina tai edes kaverinakaan ja miksi? Koska olen ylipainoinen, minulla on tatuointi ja lävistyksiä. Heti nuo ulkoiset asiat olisivat heille valtava turn-off, olisinhan heidän silmissään 100% nisti tai vähintäänkin alkoholisti -mikä on koomista, kun en käytä mitään päihteitä.

Sinun ulkonäkö on aika suuri red flag siihen lisättynä tuo misviha asenne on vielä suurempi red flag. Sano nyt vielä että sinulta löytyy se suurin red flag eli mieleterveysongelmat?

Vaikka olen mt-kuntoutuja (masennus, ahdistus, ptsd. Ja mieheni tietää näistä + tukee niin paljon kun vain mahdollista, ymmärtää ja kuuntelee ja minä teen hänelle samoin. Pidetään toisistamme huolta), sentään pidän huolen siitä et

No ei alkoholi siirrä ongelmaa syrjään vaan syventää ongelmaa ja levittää sitä myös ympäristöön. 

Vierailija
404/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt hitto, ettei tämä ulimiesten jankutus lopu! Kukaan nainen ei ota miestä, jota ei halua ottaa. Kenelläkään ei ole velvollisuutta pelastaa teitä itkijöitä.

Tuollainen jatkuva itku ja kitinä sekä muiden syyttely ei todellakaan kiehdo ketään naista. Päivänselvä asia, joten yrittäkää jo tajuta. Ei pitäisi olla rakettitiedettä!

Vierailija
405/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elämä ei ole mun vastuulla

Vierailija
406/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna aloittaja sinäkin elämäsi Jeesukselle niin saat apua Herralta 😊

Vierailija
407/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt aina niin kuin on sanottu ja ollut kuulevainen. Naiset eivät silti kiinnostu minusta. Sen sijaan jännämiehet saa kaiken. Minulle on valehdeltu koko ikäni. Suututtaa😡

Vierailija
408/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun uliseva naisvihaaja mies siirtyy ajasta iäisyyteen, jossain alkaa happy hour!

Vierailija
409/438 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloitsen jokaisesta hakkauksesta, raiskauksesta ja murhasta joka kohdistuu suomalaisiin naisiin! Itsemurha ja syöpätilastoista myös! 

🥱Odotan innolla sitä päivää kun sut perseraiskataan joukolla vankilan suihkussa.

Olet katsonut liikaa elokuvia, tyhmä akka.

Vierailija
410/438 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi minun pitäisi tuntea syyllisyyttä, jos joku minulle tuntematon tyyppi kuolee yksinäisyyteensä. Minulla on mies, joka on minulle tärkeä ja pidän huolta lähiomaisistani aivan yhtä lailla, olivatpa miehiä tai naisia. Minulla on myös pari miespuolista kamua, joiden kanssa pidän yhteyttä. Muuhun en pysty. 

Vierailija
411/438 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin eilen erääseen kiltin oloiseen aspassa työskentelevään naiseen. Hän oli kaunis, ystävällinen ja kuvittelin jo hänet tyttöystäväkseni. Vaan kyllä otti päähän, kun näin tuon naisen myöhemmin poikaystävänsä kanssa, joka oli  - ylläri pylläri - tatuoitu lihaskimppu ja varmaan 3 kertaa naisen kokoinen. Miksi tuokin kiltin oloinen nainen oli valinnut jännämiehen, eikä kunnollista ja kilttiä miestä :(

Vierailija
412/438 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä kylmiä. En minä voisi antaa toisen ihmisen vaan kuolla pois ja olla välittämättä hänen kohtalostaan, varsinkin jos pystyisin asiaan vaikuttamaan huomioimalla hänet.

Vierailija
413/438 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä kylmiä. En minä voisi antaa toisen ihmisen vaan kuolla pois ja olla välittämättä hänen kohtalostaan, varsinkin jos pystyisin asiaan vaikuttamaan huomioimalla hänet.

Itke lisää. Ei siitäkään huolimatta kiinnosta.

Vierailija
414/438 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä voit auttaa näitä onnettomia. Tai hakekoot apua lääkäriltä.

Vierailija
415/438 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehet on just siksi yksin kun ne on tuollaisia ruikuttajia. Naiset haluaa MIEHEN!

Vierailija
416/438 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingonilo paras ilo.

T: ilkeä noita-akka

Vierailija
417/438 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiltimies ei lähde toisten kilttimiesten kanssa vaikka metsäretkelle tai vaan oluelle? Mikseivät perusta kiltinompelukerhoa tai lukupiiriä? Miksi kilttimies ei auta vaikka naapurin mummoa tai ulkoiluta naapurin koiraa? Miksi kilttimies ei tee vapaaehtoistyötä? Miksi kilttimies tyytyy kyhjöttämään yksinään ja olemaan passiivinen?

Tekevätkö jännämiehet vapaaehtoistyötä tai ulkoiluttavat naapurin mummoja?

En tiedä, mitä jännämiehet tai kilttimiehet tekevät tai jättävät tekemättä. Se on heidän oma asiansa. Jokainen on itse vastuussa elämästään eikä se kuulu vieraille ihmisille.

Vierailija
418/438 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se tuli. Ap projisoi omaa naisvihaansa kuvitellen, että naiset ajattelisivat samoin miehistä. 

Höpö-höpö. On vaan taitava manipuloimaan keskustelua ja luulee meidän nyt raivostuvan ja rupeavan selittämään. Hoh-hoijaa. 

Vierailija
419/438 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän sinä ketjussa saat kaipaamaasi huomiota koko ajan. Se, etteivät naiset sääli tai halua ryhtyä pelastamaan luusereita, kertoo vaan siitä, että heidän itsetuntonsa on kunnossa eivätkä ole läheisriippuvaisia.

Vierailija
420/438 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hankit orgasmin vaikka tekovaginalla, elämänilo taas palaa. 

t. Pahamuija