Oletteko naiset sitten tyytyväisiä, kun kilttimies menehtyy tuskallisesti yksinäisyyteen tai päihteisiin? :(
Kommentit (438)
Siihen nähden millaisia ketjuja täältä poistetaan, miksi tämä naisia syyllistävä itsemurhaviesti saa olla täällä?
Kilttimies ei ole sana. En siis ymmärrä, kenestä on kyse ja kuka nillittää ja syyllistää taas naisia ihan turhaan sen sijaan, että skarppaisi ja menisi eteenpäin elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin eilen erääseen kiltin oloiseen aspassa työskentelevään naiseen. Hän oli kaunis, ystävällinen ja kuvittelin jo hänet tyttöystäväkseni. Vaan kyllä otti päähän, kun näin tuon naisen myöhemmin poikaystävänsä kanssa, joka oli - ylläri pylläri - tatuoitu lihaskimppu ja varmaan 3 kertaa naisen kokoinen. Miksi tuokin kiltin oloinen nainen oli valinnut jännämiehen, eikä kunnollista ja kilttiä miestä :(
Mistä päättelit, ettei poikaystävä ollut kunnollinen tai kiltti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma että ap:n kaltaiset "kiltti"miehet eivät esim. minua olisi edes miettineetkään mahdollisena kumppanina tai edes kaverinakaan ja miksi? Koska olen ylipainoinen, minulla on tatuointi ja lävistyksiä. Heti nuo ulkoiset asiat olisivat heille valtava turn-off, olisinhan heidän silmissään 100% nisti tai vähintäänkin alkoholisti -mikä on koomista, kun en käytä mitään päihteitä.
Sinun ulkonäkö on aika suuri red flag siihen lisättynä tuo misviha asenne on vielä suurempi red flag. Sano nyt vielä että sinulta löytyy se suurin red flag eli mieleterveysongelmat?
Eli et sinäkään halua naista, joka puhuu samalla tavoin kuin sinä...
Ei voisi vähempää kiinnostaa, ap. Tee mitä teet.
Toivottavasti tuo ihana kilttimies voi hyvin ja on jo saanut kiltin vaimon?
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kyllä kylmiä. En minä voisi antaa toisen ihmisen vaan kuolla pois ja olla välittämättä hänen kohtalostaan, varsinkin jos pystyisin asiaan vaikuttamaan huomioimalla hänet.
Voi vatun kyynel😂🤣 Kirkas sädekehäsi on jo postissa..
Perustetaan äkkiä keräys, hankitaan ap:lle keinovagina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin eilen erääseen kiltin oloiseen aspassa työskentelevään naiseen. Hän oli kaunis, ystävällinen ja kuvittelin jo hänet tyttöystäväkseni. Vaan kyllä otti päähän, kun näin tuon naisen myöhemmin poikaystävänsä kanssa, joka oli - ylläri pylläri - tatuoitu lihaskimppu ja varmaan 3 kertaa naisen kokoinen. Miksi tuokin kiltin oloinen nainen oli valinnut jännämiehen, eikä kunnollista ja kilttiä miestä :(
Mistä päättelit, ettei poikaystävä ollut kunnollinen tai kiltti?
Kai se lihaskimppu teki jotain ilkeää juuri kun AP näki sen. Mistäpä sen muuten tietäisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset ovat niin julmia psykopaatteja, niin miksi ihmeessä haluaisitte olla heidän seurassaan? Eikö se ole vain parempi, että he eivät ole kiinnostuneita teistä?
Kilttinä naisena jalomielisesti säästän kilttimiehet kauhealta seuraltani. 😘
Toivottavasti voit hyvin kilttimies. T. Ihailijasi. :)
Kuule kilttimies, olisi kiva lähestyä miestä. mutta oon niin ujo ja kiltti, etten pysty. t. Neitsyt vielä 30.v.
Mun isä kuoli viinaan ja mustasukkaisuuteen, ei osannut elää ilman äitiä, muttei sen kanssakaan. Uhkasi aina tappaa sen, onneksi älysikin tappaa lopulta itsensä. Semmonen kiltti mies se oli, aina sai pelätä kun oli kännissä, mutta selvinpäin oli kiltti ja nöyrä ja millon kenenkin vietävissä, kännissä lauloi sitten nyrkit joka suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun isä kuoli viinaan ja mustasukkaisuuteen, ei osannut elää ilman äitiä, muttei sen kanssakaan. Uhkasi aina tappaa sen, onneksi älysikin tappaa lopulta itsensä. Semmonen kiltti mies se oli, aina sai pelätä kun oli kännissä, mutta selvinpäin oli kiltti ja nöyrä ja millon kenenkin vietävissä, kännissä lauloi sitten nyrkit joka suuntaan.
Ainoa mua ikinä satuttanut mies kuvaili itseään kiltiksi. On myös ainoa, joka kuvaili itseään niin.
Kyllä se on ilon päivä aina kun yhdestäkin ulisevasta ja ammattiuhriutuvasta mieslapsesta aika jättää.
Vierailija kirjoitti:
Siihen nähden millaisia ketjuja täältä poistetaan, miksi tämä naisia syyllistävä itsemurhaviesti saa olla täällä?
On täällä muitakin typeryyksiä. Ehkä siksi.
Voi ei! Mistä nyt äkkiä pilveä kilttimiehelle? Menisin heti itse, mutta olen läski, niin en kelpaa.