Oletteko naiset sitten tyytyväisiä, kun kilttimies menehtyy tuskallisesti yksinäisyyteen tai päihteisiin? :(
Kommentit (438)
Mun kilttimieheni on kyllä työmatkalla eikä itke ollenkaan! Pitkiä päiviä palavereissa ja illat asiakkaitten kanssa jouludinnereillä.
Illalla haen kentältä, kotona odottaa ruoka ja leipomukset valmiina. Hyvää miestä kannattaa vähän hrmmotella!
Vierailija kirjoitti:
Mun kilttimieheni on kyllä työmatkalla eikä itke ollenkaan! Pitkiä päiviä palavereissa ja illat asiakkaitten kanssa jouludinnereillä.
Illalla haen kentältä, kotona odottaa ruoka ja leipomukset valmiina. Hyvää miestä kannattaa vähän hrmmotella!
Hienoa, että olet antanut kiltille miehelle mahdollisuuden ja saanut hänestä mitä parhaimman kumppanin 🤗 Pistäkäähän muutkin naiset korvan taakse, kun seuraavan kerran menette baariin, ettei se kaikken äänekkäin mies siellä ehkä olekaan se paras kumppani juuri teille.
Oikeasti kiltit miehet saa kyllä puolison. Mieleltään vialliset itseään kiltiksi mieheksi julistavat hyypiöt ei saa puolisoa. Oikeasti kiltin ja hyvän miehen ei tarvitse toitottaa olevansa kiltti ja hyvä.
Mä en ole vastuussa aikuisten ihmisten pärjäämisestä tässä elämässä. Mulla on ihan tarpeeksi tekemistä oman elämän kanssa. Yksin mäkin tässä koitan pärjätä enkä kyllä helposti ketään miestä ota vaivoikseni.
Ehkä päihteiden vähentäminen kannattaa ja välttäminen tietyssä määrin. Jos on vielä siinä kunnossa että selviää. Koska selvä saa ehkä paremmin seuraa, joku päivä. Ellei joku mies leiki jännittävää miestä. Sekavan kanssa voi olla tosi vaikeaa seurustella, ellei saa selvää mikä homma.
Siinähän sitten menehtyvät. Ei kosketa elämääni mitenkään. En ole heistä missään vastuussa enkä velvollisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän sitten menehtyvät. Ei kosketa elämääni mitenkään. En ole heistä missään vastuussa enkä velvollisuudessa.
Ainakin hymyllä voisit heitä huomioida, jos ei muuten liikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi joillekin tuntemattomille ilman syytä hymyillä? En mä tuolla ihmisten ilmoilla kulje huolehtien, että hymyilen ihmisille vaan olen hoitamassa asioitani, kuntoilemassa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiltimies ei lähde toisten kilttimiesten kanssa vaikka metsäretkelle tai vaan oluelle? Mikseivät perusta kiltinompelukerhoa tai lukupiiriä? Miksi kilttimies ei auta vaikka naapurin mummoa tai ulkoiluta naapurin koiraa? Miksi kilttimies ei tee vapaaehtoistyötä? Miksi kilttimies tyytyy kyhjöttämään yksinään ja olemaan passiivinen?
Tekevätkö jännämiehet vapaaehtoistyötä tai ulkoiluttavat naapurin mummoja?
Kiltit ja jännät. On sulla mustavalkoinen maailmankuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiltimies ei lähde toisten kilttimiesten kanssa vaikka metsäretkelle tai vaan oluelle? Mikseivät perusta kiltinompelukerhoa tai lukupiiriä? Miksi kilttimies ei auta vaikka naapurin mummoa tai ulkoiluta naapurin koiraa? Miksi kilttimies ei tee vapaaehtoistyötä? Miksi kilttimies tyytyy kyhjöttämään yksinään ja olemaan passiivinen?
Tekevätkö jännämiehet vapaaehtoistyötä tai ulkoiluttavat naapurin mummoja?
jännämiehet ei ole kilttejä
Tyhmiä kyselet, tottakai siten on.
Voi miten tylyjä ja empatiakyvyttömiä nämä suomitypykät. Ap suosittelen sinulle pitkää lomareissus Pattayan aurinkoon ja syleilyyn.
Voi jeesus te olette sekaisin.
Suurin pelkoni on oman maailman kilteimmän ja loputtoman hyväsydämisen mieheni kuolema. Mutta se nyt on ainakin varmaa, että hän ei tule kuolemaan yksinäisyyteen ja että minä en ole silloin tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Suurin pelkoni on oman maailman kilteimmän ja loputtoman hyväsydämisen mieheni kuolema. Mutta se nyt on ainakin varmaa, että hän ei tule kuolemaan yksinäisyyteen ja että minä en ole silloin tyytyväinen.
Niin sen pitäisi ollakin, mutta jostain syystä kiltteyttä vaan halveksitaan täällä. Kiva kuulla, että joku arvostaa vielä kilttiäkin miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sen pitäisi ollakin, mutta jostain syystä kiltteyttä vaan halveksitaan täällä. Kiva kuulla, että joku arvostaa vielä kilttiäkin miestä.
Oikeasti kilttejä miehiä kyllä arvostetaan, mutta ap:n kaltaisi jankuttavia itseään kiltiksi toitottavia mt-tapauksia pitää kyllä jokaisen naisen vältellä. Pääsee vielä hengestään. Oikeasti kiltti mies ei tee netin keskustelupalstoille tällaisia vinkumis- ja syyllistämisaloituksia.
Ikäväähän se on, mutta jokainen on vastuussa itsestään. Ei naisilla ole tuon kanssa mitään tekemistä. On oma valinta käyttää päihteitä tai syyttää muita omista ongelmistaan. Hankkikaa apua, sitä ei voi muut tehdä teidän puolesta. Menkää terapiaan. Tehkää jotain muuta kuin mariskaa.
Menis sukulaistensa tai tuttujensa luokse poloinen.
Kiltit miehet ei käytä päihteitä. Teidän logiikan mukaanhan päihteiden käytöllä saa naisia, joten onhan teillä aina se vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta huomioida kaltaisiasi vinkujia pätkän vertaa millään tavalla. Yhdelläkään naisella ei ole minkäänlaista velvollisuutta edes vaivautua hymyilemään teille yökötyksille jotka mitä luultavimmin saatte päähänne sen tarkoittavan taattua saantia ymv. jolloin teidät erottaa ripulista vain siten että ripulista pääsee eroon ilman virkavaltaa.
Aloitus on tehty yli 8 vuotta sitten, ja edelleen sama luuseri vinkuu ja vänisee täällä. Hyppää nyt jo katolta, saatana.
Selfiet ensin ja MINÄääääää! Ei ketään muuta koska olen kylmä julma ja traumaattinen tietämättäni. Olen ihan tavis rumiluskin.