Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko naiset sitten tyytyväisiä, kun kilttimies menehtyy tuskallisesti yksinäisyyteen tai päihteisiin? :(

Vierailija
12.11.2016 |

Miten on?

Kommentit (438)

Vierailija
21/438 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaita ovat naiset ainakin tämän pienen otannan perusteella. "Emmä, ei mua kiinnosta, kato mul on jo omat läheiset, miehet on pahoja, iha oikein sulle, jnejne..."

Itse olen ainakin exäni jäljiltä immuuni tuollaiselle narsistiselle uhriutumiselle, syyllistämiselle ja omien ongelmien projisoimiselle muihin. Sori, säästän empatiani sellaisille jotka sen ansaitsee.

Ensin isket kätesi paskaan eli exääsi ja sen jälkeen vielä syytät siitä kilttiä miestä. Reilua, mutta eipä siinä mitään uutta ollutkaan.

Kilttejä miehiä vastaan minulla ei ole mitään. Narsistisia ruikuttajia vastaan sen sijaan on.

Jep, aloittajan sairaalloinen huomionkaipuu havaittu täälläkin. Hankkisi elämän eikä  ruikuttaisi täällä.

Vierailija
22/438 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiltimies ei lähde toisten kilttimiesten kanssa vaikka metsäretkelle tai vaan oluelle? Mikseivät perusta kiltinompelukerhoa tai lukupiiriä? Miksi kilttimies ei auta vaikka naapurin mummoa tai ulkoiluta naapurin koiraa? Miksi kilttimies ei tee vapaaehtoistyötä? Miksi kilttimies tyytyy kyhjöttämään yksinään ja olemaan passiivinen?

Siksi koska harva mies on kiltti. Niinpä kiltti mies on lopulta aika yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/438 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on hidasta kuolemaa?

Et elämästä selviä hengissä, et ainakaan toisen kengissä:)

Vierailija
24/438 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisen luonne normaalisti näin kylmä ja ilkeä mitä tämän palstan naisilla on?

Vierailija
25/438 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä Timppa korkki kiinni ja lopeta tuo uliseminen.

Vierailija
26/438 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisen luonne normaalisti näin kylmä ja ilkeä mitä tämän palstan naisilla on?

Kuule se on niin kylmä, että pysty edes kuvittelemaan sellaista. Jäävuori on kuuma meidän av-mammojen rinnalla.:D

Vierailija
27/438 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros nyt aloittaja, mitä oikein haet näillä jutuillasi?

Vierailija
28/438 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyyteen ei kuole ja päihteitä ei ole pakko käyttää. Yksinäisyydestä pääsee eroon menemällä ihmisten ilmoille.

Vierailija
29/438 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ON! :/

Vierailija
30/438 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, Tauskikin vaikuttaa fiksulta ja potentiaaliselta kumppanilta tämän ulisijan rinnalla.

Vierailija
31/438 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet itse vastuussa omasta elämästäsi.

Eli kiistät yhteiskunnallisten olosuhteiden vaikutuksen?

Vierailija
32/438 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kilttimies tuollainen nyt sitten on ollut?! Olen kilttinainen ja miehettömyys on vaikuttanut vain niin, että olen voinut opiskella ja työskennellä kovasti.

Vierailija
33/438 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on metsässä puita, joihin mennä vetämään itsensä kiikkuun. Eli ei ole tarvetta vänistä täällä joka ilta, ratkaisu löytyy!

Vierailija
34/438 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole uhriutumista, mikä sitten on! Tsiisus mitä kuonaa leipä elättääkään...

Vierailija
35/438 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on metsässä puita, joihin mennä vetämään itsensä kiikkuun. Eli ei ole tarvetta vänistä täällä joka ilta, ratkaisu löytyy!

Minkälainen ihminen puhuu näin toiselle ihmiselle? Oletko yhtä rohkea myös ruudun ulkopuolella?

Vierailija
36/438 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi tuntea tuskaa jonkun vieraan miehen takia?  En todellakaan ole vastuussa toisten onnesta.

Vierailija
37/438 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta naisia syyttelevien katkerien miesten kuolema. Seurustelen kiltin, empaattisen, kohteliaan ja hauskan miehen kanssa.

Vierailija
38/438 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen ole itse vastuussa omasta onnellisuudestaan ja valinnoistaan.  Sellaiset miehet ketkä syyllistää naisia suhteisiin eivät ole kilttimiehiä ollenkaan. Ketään ei ole velkaa sinulle seurustelusuhdetta. Miksette voi vain opetella olemaan sinkkuja ja vapaita jos kerran kaikki naiset on niin kamalia?

Itse olen sinkku ja onnellinen. En voisi kuvitellakkaan että miehenkaipuussa vetäisin päihteitä ja itseni kiikkuun. En usko että se parisuhde tekee kenestäkään oikeasti onnellista pidemmäksi aikaa jollei ole muu elämä kunnossa.

Vierailija
39/438 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiltimies ei lähde toisten kilttimiesten kanssa vaikka metsäretkelle tai vaan oluelle? Mikseivät perusta kiltinompelukerhoa tai lukupiiriä? Miksi kilttimies ei auta vaikka naapurin mummoa tai ulkoiluta naapurin koiraa? Miksi kilttimies ei tee vapaaehtoistyötä? Miksi kilttimies tyytyy kyhjöttämään yksinään ja olemaan passiivinen?

Siksi koska harva mies on kiltti. Niinpä kiltti mies on lopulta aika yksin.

Näillä palstalla narisevilla rassukoilla ei ole mitään tekemistä kiltin kanssa. Itsensä tituleeraaminen kiltiksi samalla kun syyttää muita omista ongelmista on narsistista projisointia tyylipuhtaimmillaan.

Vierailija
40/438 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kuljettava läpi pimeän metsän, että voisi nähdä paremmin, että voisi valon nähdä. Jumala ottaa sinut aina vastaan, Jeesuksen Kristuksen suojaan. Jumalan Valo odottaa sinua. Et sinä menehdy. Sinua suojellaan vahvasti täällä, luota siihen. <3