Mikä teillä tuoksuu tai haisee nyt?
Meillä tuoksuu uunissa oleva kinkku ja haisee miehen sinappiseokset.
Kommentit (37)
Intialainen voikana ja takan savu.
vastaus aiempaan: Laitan itse kanelia ja kardemummaa kahvin sekaan. :) Joskus kanelitangon puolikas kahvinsuodattimeen päällimmäiseksi on myös kiva idea, mutta kalliimpi käytössä kuin hippunen kanelia.
ostin joskus kaneli-kardemummakahvia lempäälän ideaparkissa olleesta pikkuliikkeestä.. oli niitä erikoiskahveja, joita löytyi jotain tiramisua ja vaniljasuklaata yms. Sori, en muista merkkiä, mutta erikoiskahveissa löytyy usein noita kardemummaisia. :)
Uunissa paistumassa oleva juustokakku. Isänpäiväkakuksi.
Tässä missä oon just nyt haisee vaan mun hajuvesi. Ylipäänsä kämpässä haisee pyykinpesuaine, lastulevy, vaniljatuoksukynttilät.
sipsipussi ja homejuustodippi. Aiemmin tuoksui kermainen kasvispaistos.
Pillu. Tänne asti tuoksuu vaikka olen toisessa kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuoksuu uunissa oleva kinkku ja haisee miehen sinappiseokset.
Meillä taas "sinappikaasut"
Paratiisipajan tyrnintuoksuinen kynttilä :)
istun keittiössä ja täällä tuoksuu uunista otettu kakkupohja sekä sylissäni tuhiseva vastasyntynyt:)
Vierailija kirjoitti:
istun keittiössä ja täällä tuoksuu uunista otettu kakkupohja sekä sylissäni tuhiseva vastasyntynyt:)
Ihanat tuoksut siellä. Paljon onnea:) T:Ap
Hawajilainen kanapata on nyt maustettu ja valmis. Nyt teen coucous- tomaatti- halloumi sal aattia ja siihen etsin vielä netistä lisukkeita. Suklaakakku on valmiina alakerran jääkaapissa. Pöytäkin on katettu ja servietit aseteltu. Huomiseksi odotellaan lasten perheitä ym. isänpäivää juhlimaan. Meidän isä sen todella ansaitsee. Hyvät tuoksut vielä leijuvat.
Sperma ja pimppineste... <3