Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lesbofantasioissani olenkin yhtäkkiä tosi maskuliininen?

Vierailija
12.11.2016 |

Siis olen ekaa kertaa ihastunut naiseen ja heterosuhteissa olin aina ollut sellainen kiltti, nöyristelevä tapaus. Kuitenkin uneksin ihastuksen kohteestani aivan eri tavalla. Tavallaan haluaisin olla hänelle äärimmäisen nöyrä ja kiltti ja tehdä hänelle hyvää kaikin tavoin, mutta haluaisin suunnilleen päättää hänen vaatetuksensa ja pukea hänet eroottisiin vaatteisiin siten, että minä ostaisin ne ja hän olisi "objekti", josta tekisin mahdollisimman kauniin ja feminiinisen.

Hassua, että nuo roolit voivatkin muuttua tuolla tavalla, sillä heterosuhteissa en juurikaan välittänyt miehen pukeutumisesta tai tyylistä. Samoin heteroseksissä asetelma on ollut tasaveroisempi, mutta noissa lesboajatuksissani olisin suorastaan sellaisen feminiinisen "jumalattaren"/prinsessan palvelija, joka miellyttää häntä, mutta toisaalta tekee siitä prinsessasta vieläkin upeamman maksamalla ja hankkimalla ne vaatteet ym. Haluaisin, että se mun naiseni olisi sellainen älykäs, kaunis primadonna, jota voisin ylpeänä esitellä muille (vähän niinkuin palkintovaimoa). Hassua. :) Mutta siis tämä on vain fantasiaani...totuus voisi olla arkisempaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistanko vain yhteiskunnan sterotyyppejä vai onko kyse enemmänkin parisuhdedynamiikasta suhteessa siihen toiseen sekä rooliodotuksiin? Vai noista kaikista?

Vierailija
2/3 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stereotyyppejä meinaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up