Tuhansia litroja maitoa pääsi ympäristöön
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001952326.html
Ja Suomessa tuota myrkkyä litkitään litratolkulla, mutta se on silti vaarallista muille eläimille ja ympäristölle. Miettikääpä uudelleen ennenkuin tungette tota teollista moskaa kroppaanne.
Ihminen on ainoa, joka juo maitoa vielä aikuisiällä. Herätkää!
Kommentit (4)
Ei se ole myrkkyä vaan maito sisältää ravinteita ja lannoittaa vesistöä. Tuo artikkeli on esimerkki todellisuuden tajun kadottaneesta vihreästä aattesta. Minä en nyt usko että 2000 litraa maitoa vastaa 3000 ihmisen vuorokaudessa tuottaman kusi ja paskamäärän tuottamaa lannoittavaa vaikutusta jos ne lasketaan suoraan vesistöön.
Onko velkaantuvassa köyhtyvässä maassa todella varaa kuluttaa tuhansia euroja järjettömään operaatioon maahan valuneen maidon imemiseen imuauttoon josta lasku on varmasti satoja euroja tai tonnin luokkaa.? Ei olisi tarvittu palokuntaa sen enempää kuin imuautoa vaan ainoastaan pihan peseminen. Suhteellisuuden taju on kadonnut yhteiskunnasta jos maahanvalutta maitoa tulee siivoamaan palokunta ja maitoa joka ainoastaa tuo pienen ravinnelisäkuorman vesistöön kutsutaan myrkyksi.Tuolla vesistöön päätyneellä maidolla ei olisi ollut mitään merkitystä sen voi maallikkokin sanoa ilman biologin tutkintoa.
Eiköhän kaatunut oliiviöljylastikin imettäisi pois, vaikkei se ihmisen elimistössä myrkkyä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaatunut oliiviöljylastikin imettäisi pois, vaikkei se ihmisen elimistössä myrkkyä olekaan.
Minä vähän luulen että Italiassa tai Espanjassa ei soiteta palokuntaa siivoamaan jos pihaan on valunut pari kuutiota oliiviöljyä. Toiminta Suomessa kertoo suhteellisuuden tajun kadottaneesta virkakoneistosta ja että täällä on liikaa viranomaisia.
Suomessa turvonnut hallinto ja jokaiselle elämän alueelle ulottuva merkitykseltään mitättömiinkin asioihin ulottuva sääntely tuhkahdutta vähitellen kaiken yritteliäsisyyden ja sellaisten ihmiseten jotka eivät saa palkkaansa julkiselta sektorilta työnteon mahdollisuudet.
tuota samaa mietin itsekkin kun luin tuon jutun,miksi ihmisille juotetaan jos se on muille eliöille vaarallista?