Yle Uutiset Marjo Rein
Ompas toi Marjo Rein kaunis uutistoimittaja? Mitä mieltä muut asiasta? Ei uskoisi että Marjo 49v (s.1967) .? Lähempänä 40v mun mielestä. M44v
Kommentit (25)
Ihanaa....Aamu pelastettu kun katsoo Ylen Aamu tv lähetystä, kun mun suosikki uutisten lukija Marjo Rein lukemassä uutisia. Miten nainen voi olla noin kaunis ja selkeä puheinen? On kyllä pystyny nuorena kun tietää Marjon 49v iän. Ei uskoisi kyllä tämän ikäiseksi. Liikunta ja seksi pitää varmaan Marjon iloisena ja nuorena. M46
Syntynyt 1967. Eli 49-v. Kaunis on.
MARJO saisi olla Ylen uutisissä enemmän kuin kuin Piia Pasanenkin😉
Marjo ei ole ilmeisesti harrastanut kitu fitnestä eikä ole piikittänyt itseensä mitään, joten siksi pysynyt nuorekkaana.
Vierailija kirjoitti:
Marjo ei ole ilmeisesti harrastanut kitu fitnestä eikä ole piikittänyt itseensä mitään, joten siksi pysynyt nuorekkaana.
Juu samaa mieltä sun kanssa. Marjo käy joogassa ja lenkillä siksi kroppa hyvässä kunnossa. Kuvista sen näkee. :)
http://static-sls.smf.aws.sanomacloud.net/hyvaterveys.fi/s3fs-public/st…
Uutisankkuri Marjo Reinin salainen ase: Puhtia kuivasta ruisleivästä | Hyvä Terveys:
http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/liikunta/uutisankkuri_marjo_reinin_…
Kyllä taas on nainen kauniina Ylen aamu-tv uutislähetyksessä :) Ei kyllä uskoisi että nainen on 49v (s.1967) on pysyny todella nuorennäköisenä ja hiustyyli nuorentaa Marjoa. Jos olisi pitkät hiukset niin näyttäisi paljon vanhemmalle.
Yhteen aikaan alueuutisissa oli helevetin ruma ämmä,onneksi ei taida olla enää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas on nainen kauniina Ylen aamu-tv uutislähetyksessä :) Ei kyllä uskoisi että nainen on 49v (s.1967) on pysyny todella nuorennäköisenä ja hiustyyli nuorentaa Marjoa. Jos olisi pitkät hiukset niin näyttäisi paljon vanhemmalle.
Marjo on "puumanainen" harmi vaan ettei ole sinkku vaan on avoliitossa :( Toivottavasti avomies pitää hyvää huolta tästa naisesta :)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa....Aamu pelastettu kun katsoo Ylen Aamu tv lähetystä, kun mun suosikki uutisten lukija Marjo Rein lukemassä uutisia. Miten nainen voi olla noin kaunis ja selkeä puheinen? On kyllä pystyny nuorena kun tietää Marjon 49v iän. Ei uskoisi kyllä tämän ikäiseksi. Liikunta ja seksi pitää varmaan Marjon iloisena ja nuorena. M46
Kiitos Marjo, kyllä tämä jo riittää.
t: työkaveri, joka näki olkasi yli minne kirjoitit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Marjo, kyllä tämä jo riittää.
t: työkaveri, joka näki olkasi yli minne kirjoitit
Älä paskaa jauha et sä ole Ylellä töissä ja etenkään et ole nähnyt minne palstalle Marjo kirjoittelee :D
Siina hyvä kuva Marjosta....Voi että kun on seksikäs nainen :) I LOVE IT
http://static-sls.smf.aws.sanomacloud.net/hyvaterveys.fi/s3fs-public/st…
Marjo oli ainakin aiemmin liitossa Olli "Puppe" Ahvenlahden kanssa
Hän on kaunis mutta mielestäni ihan ikäisensä näköinen.
Siis sellaiseksi naiseksi joka ei ole päästänyt itseään repsahtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hän on kaunis mutta mielestäni ihan ikäisensä näköinen.
Siis sellaiseksi naiseksi joka ei ole päästänyt itseään repsahtamaan.
Kyllä näyttää mun mielestä ikäisekseen paljon nuoremmalta. Johtuu varma an siitä kanssa ei käytä mitään "mummovaatteita" ja hiuskampaus on aika kevyt eikä mikään raskas pitkä tukka :) vrt. Anne Borgsträm joka nuoren 10v kun leikkasi tukan lyhyeksi...
Kaunis hän on aina ollut ja näköjään näin näin istuu vanhetessaan. Ei se kyllä ole vielä
49v vuotias?