Menin sänkyyn toisen miehen kanssa
Kommentit (34)
En ole siis eroamassa todellakaan koska rakastan miestäni ja meillä on yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia.
Jos osat olisivat toisinpäin, miehesi olisi pettänyt sinua, haluaisitko hänen kertovan sinulle?
Ei tainnut siitä kerrasta jäädä mitään kertomista, jos et lähtenyt hänen mstkaansa.
Miksi lähdit toisen mukaan vaikla teillä on tulevaisuuden suunnitelmia?
Sinun rakkautesi miehiä kohtaan on niin ylitse pursuavaa, että tottakai sitä riittää jaettavaksi useammallekin, joten kyllä miehesi pitäisi tämä ymmärtää ja antaa sinun jakaa itseäsi koko maailmalle! Eiköhän mies tämän tiedä jo muutenkin, onhan hänkin sinua kuksinut jo kun olit toisen kanssa, tai toisten kanssa. Kyllä hyvää kannattaa jakaa, oli se hyvä sitten hyvää mieltä tai niin kuin sinun kohdallasi hyviä kädentaitoja ja antamisen iloa. Ihan siinä missä naapurit voivat auttaa toisiaan vaikka lainaamalla sokeria tai sopivan jakoavaimen remonttitöihin, tai tulemalla talkoisiin, niin sinä nyt vain olet se sokeri tai jakoavain ja talkootyön kohde.
Oon miettinyt samaa..oon pettämistä vastaan..mutta tiedän suhteessa sellaisten asioiden ryömineen ilkikurisen salavihkaa mieleeni. Vaikka kun olin poikaystävälleni raskaana ja tapasin nuoren komean poliisin kaverin synttäreillä..kyllä siinä hormonit hyrräsi.. En välttämättä kertoisi, jos sulla ei ollut sitä hoitoa kohtaan sen kummemmin tunteita. Mutta jos haluat seksisuhteen miehen kanssa tai ajattelit toistaa tepposen niin sitten miettisin miehen vaihtoa..tai toisaalta sitten neuvottelua, olisko kimppa teille ok..tai kumppaneiden vaihtelu. Se voi tuoda suhteeseen kivaa jännitystä, jos sinä sitä haet.
Jos haluan jatkaa suhdetta puolison kanssa kertoisin, jos se olisi päättymässä jokatapauksessa en kertoisi (=en kertonut).
Onx sul kuvaa sun pillust? Voix laittaa? Ois siistii nähä millane pillu!
Kuitenkin kertoisin kun en osaa olla hiljaa.. parempi pitää jalat ritissä ja katse taivaassa.
Ihan uskomaton kysymys. Jos haluat toimia oikein puolisoasi kohtaan, kerrot. Jos haluat uskotella hänelle olevasi jotain mitä et ole, et kerro. Eli oletko syvällisesti hyvä tyyppi vai pintaliitäjä paska. Siinä sulle pohdittavaa loppuiäksi.
Kyllä miehenkin pitäs saada vastavuoroisesti kokea vieras nainen. Olet sen hänelle velkaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole siis eroamassa todellakaan koska rakastan miestäni ja meillä on yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia.
Sinulla on todella hyvä ja kaunis tapa osoittaa rakkautta miestäsi kohtaan, olet varmasti ylpeä itsestäsi.
Varmasti myös miehesi arvostaa sinun uskollisuuttasi
Kaltaisiasi on yli 90% naisista, sääli . Ei osaa erottaa oikeaa tai väärää toisistaan.
Miksi haluaisit kertoa? Jotta et joutuisi enää itse kantamaan syyllisyyttä ja paljastumisen pelkoa vaan pääsisit helpommalla. Sen sijaan miehesi joutuisi kantamaan raskaan taakan.
Jos olet varma, ettei seurauksena ole tautia eikä raskautta, niin kanna vaan itse taakkasi ja pelkosi.
En kertoisi, jollei ole tarkoituksena päättää edellistä suhdetta kokonaan. Mikäli vain seksiä/ns. hairahdus en kertoisi.