Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kiltit pojat ja tytöt voisivat tavata toisensa?

Vierailija
11.11.2016 |

Tämä tuntuu olevan monelle ongelma. Jos ei ole seurakuntatouhuissa tms. mukana, niin kilteille, ujoille jne. voi olla hankalaa tuo parin löytäminen. Missä tällaiset kiltit henkilöt voisivat tavata toisensa?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltit tytöt eivät kiinnosta. Miehet etsivät haastetta naisissa. Minulle ovat liki kaikki miehet sanoneet, että olen liian kiltti = tylsä. En ole tapailumatskua, tyttöystävämatskua enkä vaimomatskua.

Olet tavannut kummallisia miehiä. Vaimon ja tyttöystävän kun toivotaan olevan kiltti ja mukava, ei rääväsuu meikkibimbo. Lyhyempiin panojuttuihin taas etsitään juuri sitä toista ääripäätä. Toisaalta riippuu siitä, millaista miestä itse etsit.

Minusta miehet olivat oikein mukavia. Pääasiassa ovat olleet dippainssejä tai muussa ammatissa, mutta vapaa-ajalla joka tapauksessa kotona viihtyviä, perhe-elämää tavoittelevia miehiä. Jälkikäteen on tullut huomattua, että ovat saaneet sitten sen haastavan, mutta minua monin verroin kauniimman naisen. Olen max. perusnätti itse.

Siinäpä sr, molemat on luullet että saavat pareman, sinä ja ne miehet.  Ovat siis tavoitelleet parempaa mutta ehkä ei olisi kannattanut?

Vierailija
42/48 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltit tytöt eivät kiinnosta. Miehet etsivät haastetta naisissa. Minulle ovat liki kaikki miehet sanoneet, että olen liian kiltti = tylsä. En ole tapailumatskua, tyttöystävämatskua enkä vaimomatskua.

Olet tavannut kummallisia miehiä. Vaimon ja tyttöystävän kun toivotaan olevan kiltti ja mukava, ei rääväsuu meikkibimbo. Lyhyempiin panojuttuihin taas etsitään juuri sitä toista ääripäätä. Toisaalta riippuu siitä, millaista miestä itse etsit.

Minusta miehet olivat oikein mukavia. Pääasiassa ovat olleet dippainssejä tai muussa ammatissa, mutta vapaa-ajalla joka tapauksessa kotona viihtyviä, perhe-elämää tavoittelevia miehiä. Jälkikäteen on tullut huomattua, että ovat saaneet sitten sen haastavan, mutta minua monin verroin kauniimman naisen. Olen max. perusnätti itse.

Siinäpä sr, molemat on luullet että saavat pareman, sinä ja ne miehet.  Ovat siis tavoitelleet parempaa mutta ehkä ei olisi kannattanut?

Sinulla ei ole mitään perusteita olettaa, että nuo miehet olisivat olleet MINUA parempia.

Pikemminkin päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuntuu olevan monelle ongelma. Jos ei ole seurakuntatouhuissa tms. mukana, niin kilteille, ujoille jne. voi olla hankalaa tuo parin löytäminen. Missä tällaiset kiltit henkilöt voisivat tavata toisensa?

Yhteisten ystävien kautta. Niin itse tapasin ihanan mieheni.

Vierailija
44/48 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopistolla. Sehän kuhisee ujoja jotka vain odottavat että joku auttaisi heitä puhkeamaan kukkaansa.

Eipä auta ellei ole äänekäs, paljastavasti pukeutuva ja juomahaluinen. Viiden teekkarivuoteni aikana olin useissa järjestöissä, bileitä järjestelemässä, tein aloitteita ujon oloisille pojille ja treenasin itseni timmiksi. Eikä mitään, ei edes tapailusuhteen poikasta.

-kiltti ex-teekkarityttö

Vaikea uskoa, jos olet vähintään perusnätti.

MOT. Kun "kilttimiehet" etsivät kilttiä naista niin kyse ei ole kiltteydestä vaan ulkonäöstä.

#lappeenrannanteekkarit

Vierailija
45/48 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymypatsaan luona lauantai-iltana klo 18.

Vierailija
46/48 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopistolla. Sehän kuhisee ujoja jotka vain odottavat että joku auttaisi heitä puhkeamaan kukkaansa.

Eipä auta ellei ole äänekäs, paljastavasti pukeutuva ja juomahaluinen. Viiden teekkarivuoteni aikana olin useissa järjestöissä, bileitä järjestelemässä, tein aloitteita ujon oloisille pojille ja treenasin itseni timmiksi. Eikä mitään, ei edes tapailusuhteen poikasta.

-kiltti ex-teekkarityttö

Vaikea uskoa, jos olet vähintään perusnätti.

MOT. Kun "kilttimiehet" etsivät kilttiä naista niin kyse ei ole kiltteydestä vaan ulkonäöstä.

#lappeenrannanteekkarit

Saakohan kilttimiehiltä edellyttää edes peruskomeutta: riittävä pituus, normaali kroppa, hyvät hampaat ja iho ;-) Unohtamatta normaaleja vuorovaikutustaitoja!

Vierailija
47/48 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/48 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän aikaani töissä hoitoalalla, kirjastossa, lenkillä koirien kanssa, tallilla ja kotona. Kiinnostunut olen lähinnä eläimistä, taiteesta, historiasta ja terveysjutuista. Ei ole kilttimiehiä näkynyt mun ympärillä, koska tähän vielä päälle vähän poikamainen "look" ja introvertti luonne. Toki vieläkin joskus haaveilen, että joskus sattuis vahinko ja törmäisin johonkin kilttiin & sopivasti omalaatuiseen mieheen ja kemiat kohtais...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi