Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kiltit pojat ja tytöt voisivat tavata toisensa?

Vierailija
11.11.2016 |

Tämä tuntuu olevan monelle ongelma. Jos ei ole seurakuntatouhuissa tms. mukana, niin kilteille, ujoille jne. voi olla hankalaa tuo parin löytäminen. Missä tällaiset kiltit henkilöt voisivat tavata toisensa?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, kiltti nainen, löysin kiltin mieheni Tinderistä. Nyt olemme kihloissa. :)

Voivatko Tinderin lihatiskille etsiytyneet ihmiset olla kovinkaan kilttejä?

Vierailija
22/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopistolla. Sehän kuhisee ujoja jotka vain odottavat että joku auttaisi heitä puhkeamaan kukkaansa.

Eipä auta ellei ole äänekäs, paljastavasti pukeutuva ja juomahaluinen. Viiden teekkarivuoteni aikana olin useissa järjestöissä, bileitä järjestelemässä, tein aloitteita ujon oloisille pojille ja treenasin itseni timmiksi. Eikä mitään, ei edes tapailusuhteen poikasta.

-kiltti ex-teekkarityttö

Vaikea uskoa, jos olet vähintään perusnätti.

Ei tarvitse olla edes perusnätti. Naisilla oli kysyntää enemmän kuin riittävästi riippumatta ulkonäöstä

- ex-teekkaripoika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit tytöt eivät kiinnosta. Miehet etsivät haastetta naisissa. Minulle ovat liki kaikki miehet sanoneet, että olen liian kiltti = tylsä. En ole tapailumatskua, tyttöystävämatskua enkä vaimomatskua.

Vierailija
24/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltit tytöt eivät kiinnosta. Miehet etsivät haastetta naisissa. Minulle ovat liki kaikki miehet sanoneet, että olen liian kiltti = tylsä. En ole tapailumatskua, tyttöystävämatskua enkä vaimomatskua.

Olet tavannut kummallisia miehiä. Vaimon ja tyttöystävän kun toivotaan olevan kiltti ja mukava, ei rääväsuu meikkibimbo. Lyhyempiin panojuttuihin taas etsitään juuri sitä toista ääripäätä. Toisaalta riippuu siitä, millaista miestä itse etsit.

Vierailija
25/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan missä vain. On melko ennakkoluuloista kuvitella, että esim. kaikki baarissa on jotain pahiksia.

Vierailija
26/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopistolla. Sehän kuhisee ujoja jotka vain odottavat että joku auttaisi heitä puhkeamaan kukkaansa.

Eipä auta ellei ole äänekäs, paljastavasti pukeutuva ja juomahaluinen. Viiden teekkarivuoteni aikana olin useissa järjestöissä, bileitä järjestelemässä, tein aloitteita ujon oloisille pojille ja treenasin itseni timmiksi. Eikä mitään, ei edes tapailusuhteen poikasta.

-kiltti ex-teekkarityttö

Vaikea uskoa, jos olet vähintään perusnätti.

Näistä kommenteista tulee tosi hyvä mieli. Kaikki "teekkarityttö on korkeintaan viikon sinkku" ja vastaavat.

Vierailija
27/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että joku pertti perusinsinööri haluaa haastavan naisen? No ei

Vierailija
28/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole mikään bilettäjä, mutta olen myös eronnut kirkosta. Muutenkin nämä kaksi ovat aika ääripäitä, voinhan olla kiltti olematta pyhimys.

No, joskus olen tavannut vaikka koulun kautta ihan mukavia poikia. Silti usein just ne "jännät" kiinnittää muhun eniten huomiota.

Vierailija
29/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiltit tytöt halua kilttiä poikaa. Tytöt haluavat ns. Pahan pojan. Kiltit pojat saavat tyttöystävän ehkä sitten lukion tiedekerhossa aikaisintaan.

Hyvin epätodennäköistä. En saanut yliopistossakaan, vaikka opiskelin ns. nörttialaa, jolla myös jonkin verran naisia

T. kilttimies, ex-kilttipoika

En tiedä miten itse käyttäydyt naisten seurassa, mutta oma kokemukseni nörttiympyröistä on se, että kukaan mies ei oikein halua kohdata katsettani. He puhuvat vain jos itse aloitan, silloinkin mumisten ja vältellen. Siis suurin osa.

Vierailija
30/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tavannut kummallisia miehiä. Vaimon ja tyttöystävän kun toivotaan olevan kiltti ja mukava, ei rääväsuu meikkibimbo. Lyhyempiin panojuttuihin taas etsitään juuri sitä toista ääripäätä. Toisaalta riippuu siitä, millaista miestä itse etsit.

Olen sivusta seurannut kun miehet pyörivät sellaisten BB-Sari Nygren -tyylisten naisten ympärillä. Juuri viime viikolla näin kun kolme miestä liehitteli samaa naista, jolla oli kilo pakkelia naamassaan. Minusta taas näteimpiä ovat urheilulliset, vähän meikkaavat naiset. Mutta minä olenkin heteronainen, joten en hirveästi naisten päälle ymmärrä.

Vierailija
31/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiltit tytöt halua kilttiä poikaa. Tytöt haluavat ns. Pahan pojan. Kiltit pojat saavat tyttöystävän ehkä sitten lukion tiedekerhossa aikaisintaan.

Kannattaa uskotella itselleen leffatotuuksia, jos ei koskaan halua kiinni todellisuuteen.

Vierailija
32/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka kiltin tytön haluaa? Ainakin kouluaikoina tuli huomattua, että ryyppäävillä pakkelitytsyillä pyöri poikia ympärillä.

"Kilttimiehet" valittavat että kukaan ei heitä huomaa, mutta eivät itsekään huomaa noista piireistä ulkopuolelle jääviä tyttöjä.

Vierailija
33/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet, jotka haluavat kiltin naapurintytön, eivät edes tarkoita sillä kilttiä naista vaan sitä, että nainen NÄYTTÄÄ viattomalta ja kiltiltä. Todella paljon katsotaan läpi sormien, kun ulkonäkö on kuin enkelillä.

Vierailija
34/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin epätodennäköistä. En saanut yliopistossakaan, vaikka opiskelin ns. nörttialaa, jolla myös jonkin verran naisia

T. kilttimies, ex-kilttipoika

En tiedä miten itse käyttäydyt naisten seurassa, mutta oma kokemukseni nörttiympyröistä on se, että kukaan mies ei oikein halua kohdata katsettani. He puhuvat vain jos itse aloitan, silloinkin mumisten ja vältellen. Siis suurin osa.

Ihan normaalisti eli en tuijottanut kenkiäni juttelun aikana yms. En vain nähtävästi ole kiinnostava syystä tai toisesta

Vierailija
35/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka kiltin tytön haluaa? Ainakin kouluaikoina tuli huomattua, että ryyppäävillä pakkelitytsyillä pyöri poikia ympärillä.

"Kilttimiehet" valittavat että kukaan ei heitä huomaa, mutta eivät itsekään huomaa noista piireistä ulkopuolelle jääviä tyttöjä.

Minä ainakin. Kotona viihtyvä, kiltti ja mukava, videopeleistä tykkäävä nörttinainen olisi täydellinen

Vierailija
36/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin. Kotona viihtyvä, kiltti ja mukava, videopeleistä tykkäävä nörttinainen olisi täydellinen

Kuulostaa ihan minulta, mutta olen kai ollut liian tylsä tai jotain kun en ole paria vuotta pidempään kelvannut seuraksi.

Vierailija
37/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet, jotka haluavat kiltin naapurintytön, eivät edes tarkoita sillä kilttiä naista vaan sitä, että nainen NÄYTTÄÄ viattomalta ja kiltiltä. Todella paljon katsotaan läpi sormien, kun ulkonäkö on kuin enkelillä.

Taitaa olla tuo sinusta huokuva katkeruus, joka miehet ympäriltäsi karkottaa. Miehetkin näet haluavat kumppanikseen ihmisen, jonka kanssa elämä olisi helpompaa ja mukavampaa kuin yksin.

Vierailija
38/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa.    Sen jälkeen kaikista tehdään kilttejätyttöjä, eikä saa erotella sen mukaan mitä housuissa on.

Vierailija
39/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta miehet olivat oikein mukavia. Pääasiassa ovat olleet dippainssejä tai muussa ammatissa, mutta vapaa-ajalla joka tapauksessa kotona viihtyviä, perhe-elämää tavoittelevia miehiä. Jälkikäteen on tullut huomattua, että ovat saaneet sitten sen haastavan, mutta minua monin verroin kauniimman naisen. Olen max. perusnätti itse.

Vierailija
40/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä teinit ajattelevat noin. Mutta olet nyt sekoittanut kaksi asiaa. Se on aivan totta että kaunis/komea saa paljon anteeksi mitä ruma ei saa, ja tämä pätee muuten tilastollisesti sekä käräjäoikeudessa että parisuhteessa, mutta kyllä me halutaan nimenomaan kilttiä naista, eikä kiltin näköistä. Tai no, sitten kun ollaan suhteessa niin *muille* pitäisi olla kiltin eli asiallisen näköinen. Lady in the streets, freak in the sheets.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän