Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio antaa penniäkään nenäpäiväkeräykseen!

Vierailija
11.11.2016 |

Suomalsiselle spurgulle annan tänään femman, jos spurgun näen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin myös ostamatta homejuuston koska hintalapussa infottiin että ostamalla "autat" ja mä en halua auttaa ketään joka liittyy nenäpäivään millään tavalla.

N40

Vierailija
22/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan antanut yhteenkään keräykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäpäivä-säätiön tukemat järjestöt ovat Suomen UNICEF, Suomen Punainen Risti, Kirkon Ulkomaanapu, Fida International, Pelastakaa Lapset, Plan International Suomi, Solidaarisuus, Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASK ja Suomen Lähetysseura.

Siellähän se pahin mädätysjärjestä SPR on mukana. Mitä vetoo niin terroristipartalapsoset tarvii uusimman malliset iphonet, pitää saada kansalta kupattua rahaa niihin!

Voin kertoo, ei eurokaan tähänkään keräykseen.

Vierailija
24/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana!

Vierailija
25/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna kellekään yhtään mitään avustuksia. Veroista menee pakolliset loisten elätykset jne.

Vierailija
26/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en anna. Mutta aina löytyy joku, joka antaa. Anekauppaa se on, ei mitään muuta.

Vierailija
27/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse antaa latiakaan, on kyllä ihan tieto että sunlaiset ei anna latiakaan mihinkään kaikki keräykset on huijausta lastensairaalasta joulu apua facebook- ryhmään.

Auttajat haukutaan maanrakoon koska halutaan korostaa sitä että itse olen niin fiksu ja viisas etten auta koska huijausta se on kuitenkin silti vituttaa nii helkkaristi jos joku lahjoittaa ostamalla nenän koska sitten kaikki luulee että se on hyväsydäminen ja se on ihan saatanan syvältä että joku niin luulee koska oikeesti vain minä joka en auta koskaan ketään olen fiksu ja minua pitäisi ylistää.

Vierailija
28/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele. Miksi sinun täytyy silti tulla tänne kertomaan se. Olet, no en viitsi sanoa, nuija. 😁347347

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme