En aio antaa penniäkään nenäpäiväkeräykseen!
Suomalsiselle spurgulle annan tänään femman, jos spurgun näen.
Kommentit (28)
Minä en ole koskaan antanut yhteenkään keräykseen.
Nenäpäivä-säätiön tukemat järjestöt ovat Suomen UNICEF, Suomen Punainen Risti, Kirkon Ulkomaanapu, Fida International, Pelastakaa Lapset, Plan International Suomi, Solidaarisuus, Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASK ja Suomen Lähetysseura.
Siellähän se pahin mädätysjärjestä SPR on mukana. Mitä vetoo niin terroristipartalapsoset tarvii uusimman malliset iphonet, pitää saada kansalta kupattua rahaa niihin!
Voin kertoo, ei eurokaan tähänkään keräykseen.
En anna kellekään yhtään mitään avustuksia. Veroista menee pakolliset loisten elätykset jne.
Minäkään en anna. Mutta aina löytyy joku, joka antaa. Anekauppaa se on, ei mitään muuta.
Ei tarvitse antaa latiakaan, on kyllä ihan tieto että sunlaiset ei anna latiakaan mihinkään kaikki keräykset on huijausta lastensairaalasta joulu apua facebook- ryhmään.
Auttajat haukutaan maanrakoon koska halutaan korostaa sitä että itse olen niin fiksu ja viisas etten auta koska huijausta se on kuitenkin silti vituttaa nii helkkaristi jos joku lahjoittaa ostamalla nenän koska sitten kaikki luulee että se on hyväsydäminen ja se on ihan saatanan syvältä että joku niin luulee koska oikeesti vain minä joka en auta koskaan ketään olen fiksu ja minua pitäisi ylistää.
En yhtään ihmettele. Miksi sinun täytyy silti tulla tänne kertomaan se. Olet, no en viitsi sanoa, nuija. 😁347347
Mä jätin myös ostamatta homejuuston koska hintalapussa infottiin että ostamalla "autat" ja mä en halua auttaa ketään joka liittyy nenäpäivään millään tavalla.
N40