Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio antaa penniäkään nenäpäiväkeräykseen!

Vierailija
11.11.2016 |

Suomalsiselle spurgulle annan tänään femman, jos spurgun näen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en anna suomalaisillekaan köyhille mitään. Tuen ainoastaan eläinsuojelutyötä.

Vierailija
2/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en anna kenellekään mitään, potkin romanikerjäläisiä ja kitisen vanhemmilta itselleni lisää bailausrahaa.

Vierailija
4/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole  vuosien saatossa nähnyt yhtäkään ihmistä nenäpäivänä mikään tekonenä päässään missään. En ymmärrä konseptia tai sen nimeä.

Vierailija
5/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään.

Vierailija
6/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää sana nenä niin avautuu se rahankeräys

Vierailija
7/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt vaan rahaa nokkapäivänkeräykseen, turvikset tarvii uusia älypuhelimia 😃

Vierailija
8/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää sana nenä niin avautuu se rahankeräys

Nenästä veto tuli mieleen, kuten aina, kun jotain vähäosaisille kerätään.

Vierailija
9/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäosaisia ei ole olemassakaan. Pelkästään loisia.

T. Minkkiturkkitäti Eirasta

Vierailija
10/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole joku YLE:n masinoima kampanja?

Vierailija
11/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä taas se koko kansa mörökölli Marco Bjurström juontamassa?

En mäkään sitten. Nenän ostin refleksinä, kun niitä siinä kassoilla lojusi.

Vierailija
12/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ihan väärin muista, ensimäisinä vuosina sai jostain r-kioskilta ostaa pelleneniä vitosella ja niistä saatavat tuotot sitten menivät hyväntekeväisyyteen.

Tarkoitus kai oli että pitämällä tuota nenää päässä sitten viestit kanssaihmisille että minä se vaan olen hieno ihminen kun olen näin lahjoittanut rahaa kurjuudesta kärsiville. Ja kanssaihmiset sitten ovat ihan että vau, miks kaikilla on nyt tommoset erikoiset nenät, minunkin on saatava tuommonen etten ole huonompi ja menee sitten myös ostamaan tuon hyväntekeväisyysnenän.

Suurin voittaja tässä taitaa olla nenänvalmistaja tai r-kioski.

Vierailija
13/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. En minäkään. Potista kahmivat osansa shown järjestäjät, artistit, oheiskrääsän valmistajat ja jälleenmyyjät, nenäpäiväorganisaatio, ahnaat välikädet kohdemaassa... Herätkää todellisuuteen, älkääkä kuvitelko että edes murto-osa päätyisi avustuskohteeseen. Kyllä tämä on hyväntekeväisyyttä vain edellä listattuja tahoja kohtaan, jotka ottavat ilon irti kansalaisten sinisilmäisyydestä.

Vierailija
14/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan mielelläni oman perunanenäni jos saan tilalle aristokraattisen kärsän.

Vierailija
15/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään anna, koska halosen naama on kerjuumainoksessa.

Vierailija
16/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko on nenään vedettävien ja vedätettävien päivä :)

Vierailija
17/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla herneen nenään vetämisen päivä.

Taitaa mennä palkoineen.

Vierailija
18/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. En minäkään. Potista kahmivat osansa shown järjestäjät, artistit, oheiskrääsän valmistajat ja jälleenmyyjät, nenäpäiväorganisaatio, ahnaat välikädet kohdemaassa... Herätkää todellisuuteen, älkääkä kuvitelko että edes murto-osa päätyisi avustuskohteeseen. Kyllä tämä on hyväntekeväisyyttä vain edellä listattuja tahoja kohtaan, jotka ottavat ilon irti kansalaisten sinisilmäisyydestä.

Älä puhu paskaa.

Mä ymmärrän, et halua antaa kenellekään mitään, ja sen itsekkyyden myöntäminen ottaa koville. Siksi keksit omasta hatustasi muka-rationaalisia perusteluja toiminnallesi.

Todellisuudessa olisit voinut parissa minuutissa googlettaa asioiden oikean laidan.

Alle 20% tuotoista menee kuluihin, yli 80% apuun. Harmittaako?

https://www.nenapaiva.fi/tietoa

Vierailija
19/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään taho ei valvo mihin keräysrahat menee. Kun Thaimaan tsunami iski niin alkoi hirveä rahan keräys. Tv -kanavat huusi näitä hätämainoksia, ja olihan se järkyttävää nähdä ja kuulla mitä tapahtui. Ihmiset lahjoittivat rahaa ympäri maailman isot summat. Minäkin kahden pienen lapsen kotiäitinä lähetin tekstiviestin 20€ maksavaan numeroon. Vuosi tuon tapahtuman jälkeen uutisoitiin ettei niitä rahoja ole käytetty. Ihmiset saatiin luulemaan, että rahaa tarvitaan nopeasti terveydenhuoltoon ja jälleenrakentamiseen. Kukapa sen tietää mikä noista rahoista sinne on mennyt. Ihmisiä huijataan jatkuvasti.

Ei hajuakaan mihin tuolla nenäpäivällä rahoja kerätään, kun ei kiinnosta. Varoitus vain kaikille, sillä ei tuota nenäpäivää järjestetä ihan ilmaiseksi. Muutaman miljoonan maksaa järjestelyineen, tv -lähetyksineen.

Vierailija
20/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää eniten se nenä. Kyllä siinä kurjuus poistuu maailmasta kun valmistetaan maatumatonta muovikrääsää. Samasta syystä vihaan pääsiäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi