Luokan naiset sai taas tänään luokkalaisen kaverimiehen itkemään
Parka on vain 176cm ja ujo. Änkyttääkin. Pyöreä on, vähän ehkä hidasälyinen tietyllä tapaa mutta muuten tosi mukava ja hyvä tyyppi, joka ottaa kaikki huomioon ja on aina ystävällinen.
Meillä siis lähes kaikki naisia. Ja naiset ovat ottaneet hänet maalitaulukseen ulkonäön ja änkytyksen, mutta myös pituuden takia. Kokoajan puhutaan selän takana, haukutaan, naureskellaan ja syrjitään kaikista ryhmätöistä.
Kun hän puhuu, niin kukaan ei ole kuulevinaankaan. Tänään hän kovaluontoisesti yritti päästä johonkin ryhmään mukaan projektia varten (on muuten hyvä oppilas), niin ivattiin vaan ja "kilpailtiin", kuka hänet joutuu ottamaan ryhmään. Hän alkoikin itkemään ja lupasin lähteä hänen kanssa kahdestaan kaljalle tänään.
Itse taas olen kaikkien naisien suosiossa, kun olen 191cm pitkä, kuulemma erityisen komea kasvoista ja " kontrolloiva". En ymmärrä, miksi naiset käyttäytyy näin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset inhoavat lyhyitä miehiä, sitä ei sanota ääneen mutta kaikkihan sen tietää.
Aviomieheni on 162cm mies, itse olen 175cm nainen.
Opiskelupaikassani 176 cm mies olisi pitkä. Onko kyseessä AMK? Voi olla tietysti provo.
Höpsöt. Lukekaapa kunnolla ap:n teksti ja miettikää, onko se miehen vai naisen kirjoittama.
Aivan. Miehillähän on yleinen tapa nimittää miespuolisia kavereitaan "kaverimiehiksi". Aivan samoin naiset kutsuvat naispuolisia kavereitaan "kaverinaisiksi". :D