Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokan naiset sai taas tänään luokkalaisen kaverimiehen itkemään

Vierailija
11.11.2016 |

Parka on vain 176cm ja ujo. Änkyttääkin. Pyöreä on, vähän ehkä hidasälyinen tietyllä tapaa mutta muuten tosi mukava ja hyvä tyyppi, joka ottaa kaikki huomioon ja on aina ystävällinen.
Meillä siis lähes kaikki naisia. Ja naiset ovat ottaneet hänet maalitaulukseen ulkonäön ja änkytyksen, mutta myös pituuden takia. Kokoajan puhutaan selän takana, haukutaan, naureskellaan ja syrjitään kaikista ryhmätöistä.
Kun hän puhuu, niin kukaan ei ole kuulevinaankaan. Tänään hän kovaluontoisesti yritti päästä johonkin ryhmään mukaan projektia varten (on muuten hyvä oppilas), niin ivattiin vaan ja "kilpailtiin", kuka hänet joutuu ottamaan ryhmään. Hän alkoikin itkemään ja lupasin lähteä hänen kanssa kahdestaan kaljalle tänään.
Itse taas olen kaikkien naisien suosiossa, kun olen 191cm pitkä, kuulemma erityisen komea kasvoista ja " kontrolloiva". En ymmärrä, miksi naiset käyttäytyy näin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo.

Vierailija
2/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, ei kukaan aikuinen änkytä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, ihan hirmu hauska.

Vierailija
4/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti homo, kun nimität luokkakaveriasi "kaverimieheksi"?

Vierailija
5/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kuvottavan paskamaisia naisia teidän luokalla. Hirviöitä suorastaan. Änkytykselle ja ulkonäölleen ei mitään voi. Ihanaa, että olet hänen kaverinsa. Voisitko vähän rökittää niitä naisia myös?

Vierailija
6/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oppilaitoksesta kyse? Työpaikoilla tio olisi kiusaamista, johon johdon ja tuöterveyshuollon pitäisi puuttua heti. Sitä voi miettiä, kun viet asiaa eteenpäin.

Vierailija
7/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä naisten suurempaa empaattisuutta.

Vierailija
8/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti homo, kun nimität luokkakaveriasi "kaverimieheksi"?

Nii just! Homohan se on kun kaveeraa jonkun alimittaisen luuserin kanssa :D

Vierailija
9/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset inhoavat lyhyitä miehiä, sitä ei sanota ääneen mutta kaikkihan sen tietää.

Vierailija
10/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, kukaan pitkä ja komea mies ei tunge naisvaltaiseen koulutukseen. Painukaa hittoon homot!

Vierailija
11/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä syy miehellä on nimittää toista miestä "kaverimieheksi"?

Vierailija
12/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituushullu-ap unohti otsikkoa kirjoittaessaan, että tekstin on tarkoitus vaikuttaa miehen kirjoittamalta...

Vierailija
13/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti hoitoala, veikkaan lähihoitajia. Ilkeimmät suuntaavat psykaitriaan.

Jos itse huomaisin tuollaista niin aivan varmasti tekisin siitä asianmukaiset ilmoitukset koulun rehtorille. Jos kyseessä on hoitoala, josta olen aivan varma...niin ulos tuollaiset ihmiset koko koulusta.

Hoitoalalla on erityisen paljon työpaikkakiusaamista, ala vetää puoleensa mielenterveysongelmaisia, persoonallisuushäiriöisiä, narkkareita ja asennevammaisia alalle soveltumattomia kuin lantakasa kärpäsiä.

Puolusta kaveria, tee kaikki mitä voit jotta tuo ilkeily loppuu. Minä en jättäisi asiaa tähän.

Vierailija
14/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei kiusaa ketään, kyseessä täytyy olla tytöt. 

Vierailija
15/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellinen nössö olet, ap, jos et saa sitä kanalaumaa aisoihin. Nouse koko suureen pituuteesi ja karjaise oikein kunnolla niille ämmille, että nyt käyttäydytte ihmisiksi ettekä pilkkaa ketään.

Kyllä muuten aikuinenkin voi änkyttää. Muistatteko poliitikko Pertti Paasion, joka änkyttää aika pahasti. Matti Vanhasellakin tuntuu olevan vähän viitteitä samasta vaivasta.

Vierailija
16/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä oppilas, mutta hidasälyinen? Niin varmaan, yritäpä uudestaan. Tämä provo on ala-arvoinen.

Vierailija
17/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituushullu-ap unohti otsikkoa kirjoittaessaan, että tekstin on tarkoitus vaikuttaa miehen kirjoittamalta...

Siis sen takia kutsuin kaverimieheksi, että olen nimenomaan mies, ja halusin tuoda esiin, että sekin on mies.

Ap

Vierailija
18/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä oppilas, mutta hidasälyinen? Niin varmaan, yritäpä uudestaan. Tämä provo on ala-arvoinen.

Sosiaalisesti hieman hidasälyinen. Panostaa kyllä kouluun paljon ja osaa asiat.

Ap

Vierailija
19/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etpä itsekään ottanut häntä ryhmääsi. 

Vierailija
20/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien 176 cm on ollut lyhyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan