Haluan polttarit, mutta kun ei ole kavereita :(
Miten ihmeessä minä voisin pitää polttarit, kun minulla ei ole juuri yhtään kavereita eikä häihini ole tulossa ketään minun läheisiä vaan kaikki vieraat ovat miehen puolelta pelkästään? En tahtoisi jättää polttareita pitämättäkään ja pariskunnan yhteisissä polttareissa ei mielestäni ole mieltä (eikä se onnistuisi enää koska mies on jo omat polttarit juhlinut). :(
Kommentit (37)
Ymmärrän sinua, itse olen aika samassa tilanteessa yksi tai kaksi ystävää kuitenkin on ja siis polttarit ei ole mitenkään ajankohtaiset mutta näin ajatuksena. Mutta valitettavasti kaikkea ei voi saada, jos yleensä viihdyt omissa oloissasi etkä ole paljoa ihmisten kanssa tekemisissä niin ei niitä ihmisiäkään valitettavasti taikaiskusta sinne polttareille ilmesty. :( jos yleensäkin viihdyt yksiksesi niin mitä jos teet tästä polttaripäivästäsikin hemmotellupäivän itsellesi. Kaipaatko niitä ihmisiä ympärille polttareina, koska niin kuuluisi olla?
Kertoo ap:sta jotain, että hänen huolenaan on se, ettei kavereiden puutteen vuoksi saa polttareita, eikä se, ettei niitä kavereita ole. Miksi ap edes haluaa polttarit? Niissähän on pointtina tehdä juttuja kaveriporukalla, muistella yhteistä historiaa ja pitää hauskaa. Polttarit on juhlana hyvin henkilökohtainen, intiimikin. Tuntuisi oudolta viettää polttareita muuta kuin aivan läheisten ystävien tai sukulaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua, itse olen aika samassa tilanteessa yksi tai kaksi ystävää kuitenkin on ja siis polttarit ei ole mitenkään ajankohtaiset mutta näin ajatuksena. Mutta valitettavasti kaikkea ei voi saada, jos yleensä viihdyt omissa oloissasi etkä ole paljoa ihmisten kanssa tekemisissä niin ei niitä ihmisiäkään valitettavasti taikaiskusta sinne polttareille ilmesty. :( jos yleensäkin viihdyt yksiksesi niin mitä jos teet tästä polttaripäivästäsikin hemmotellupäivän itsellesi. Kaipaatko niitä ihmisiä ympärille polttareina, koska niin kuuluisi olla?
No kyllähän yksi tai kaksi ystävää riittää polttarien järjestämiseen. Ei siinä mitään hillitöntä porukkaa tarvita. Pienet polttarit voivat olla hyvinkin kivat :)
Mitä ainä odotat polttrareiltasi? Mitä sinä haluat, että niissä tehdään? Miksi sinä haluat polttarit? - yhdessäoloa kavereiden(?) kanssa? Että joku hemmottelee sinua ja saat olla päivän tähti? Että saat/joudut pukeutumaan johonkin asuun ja tekemään(muka)hauskoja juttuja? Siks kun kaikilla muillakin on.
Vietä itsesi näköiset polttarit itseksesi
Ja tee mikä sinua kiinnostaa.
Varaa itsellesi hemmottelupaketti kauneushoitolasta tai kosmetologikoululta.
Tai jotain extremeä.
Käy syömässä pitkän kaavan mukaan....
Toki myönnän, että kivempaa nämä olisi toteuttaa yhden hyvän ystävän kanssa tai porukalla.
Muista myös olla kiitollinen siitä mitä sinulla on / mitä tulet saamaan. Mies joka haluaa sitoutua sinuun, viettää yhteistä aikaa kanssasi ja perustaa perheen sinun kanssasi.
Sitähän sanotaan että pitäisi elää elämä niin että on sitten kantajat aikanaan. Voisi kai sanoa että pitäisi elää jo nuorena niin että on sitten polttareille järjestäjät... ;)
Ei mutta oikeasti, kurja tilanne, eikö sukulaiset edes voi järjestää niitä sulle... :(
Kakskytvuotta sitten kävi tilanne, että oltiin likkojen kanssa radalla. Tavattiin kadulla selkeästi polttareitaan viettävä mimmi. Siellä se istui katukaivon äärellä keijuvaatteissa ja onki. Oli pahvikin selässä, niitä sloganeita "viimeistä viedään!" tms.
Istuttiin tunnin verran terassilla ja seurattiin tätä naista. Se ei juuri inahtanutkaan, eikä hänen luonaan ketään ollut. Käytiin sitten kysymässä, että mitäs teet. Polttareita tosiaan vietti, mutta kun niitä kavereita ei ollut.
Siitähän me sitten saatiin pari ideaa, vietiin tyyppi syömään ja hilluttiin yhdessä pikku tunneille. Kyllähän meidän porukkaan mahtu ja kimpassa osteltiin juttuja. Ei ollut sellainen juomari kuten me, että halvaksi tuli. Laitettiin yötä myöten taksiin ja toivotettiin hyvää juhlaa.
Myöhemmin kuulin, että oli lehdessä meitä etsinyt, olisi kutsunut häihinsä, mutta siinä hötäkässä jäi yhteystiedot vaihtamatta. Mehän emme tuossa kaupungissa asuneet. Vaan tehdään toisinaan äkkilähtöjä toisaalle ja hillutaan siellä ja loput on historiaa. No, ollaan rauhotuttu. Just tultiin Kroatista liikunnalliselta lomalta.
Missä sä haluaisit viettää polttareitas ja miten? Tämmöinen palvelu voisi olla mahdollista järjestää, jos aikataulut natsaa. Sama se missä ja kenen seurassa sitä juhlii.
Kärsitkö muuten siitä, että sulla ei ole kavereita?
Vierailija kirjoitti:
Kakskytvuotta sitten kävi tilanne, että oltiin likkojen kanssa radalla. Tavattiin kadulla selkeästi polttareitaan viettävä mimmi. Siellä se istui katukaivon äärellä keijuvaatteissa ja onki. Oli pahvikin selässä, niitä sloganeita "viimeistä viedään!" tms.
Istuttiin tunnin verran terassilla ja seurattiin tätä naista. Se ei juuri inahtanutkaan, eikä hänen luonaan ketään ollut. Käytiin sitten kysymässä, että mitäs teet. Polttareita tosiaan vietti, mutta kun niitä kavereita ei ollut.
Siitähän me sitten saatiin pari ideaa, vietiin tyyppi syömään ja hilluttiin yhdessä pikku tunneille. Kyllähän meidän porukkaan mahtu ja kimpassa osteltiin juttuja. Ei ollut sellainen juomari kuten me, että halvaksi tuli. Laitettiin yötä myöten taksiin ja toivotettiin hyvää juhlaa.
Myöhemmin kuulin, että oli lehdessä meitä etsinyt, olisi kutsunut häihinsä, mutta siinä hötäkässä jäi yhteystiedot vaihtamatta. Mehän emme tuossa kaupungissa asuneet. Vaan tehdään toisinaan äkkilähtöjä toisaalle ja hillutaan siellä ja loput on historiaa. No, ollaan rauhotuttu. Just tultiin Kroatista liikunnalliselta lomalta.
Missä sä haluaisit viettää polttareitas ja miten? Tämmöinen palvelu voisi olla mahdollista järjestää, jos aikataulut natsaa. Sama se missä ja kenen seurassa sitä juhlii.
Ihana ilta ollut tällä naisella :) oikeesti ap missä asut? Hauskaa voi pitää uusien tuttujenkin kanssa. Eihän polttarijärjestelyyn tarvi kuin iloisia ihmisiä, haluaa juhlia ja vähän rahaa. Jospa täältä löytyisi vaikka pari ihmistä sinun kanssa viettään menokas ilta :)
Vierailija kirjoitti:
Sitähän sanotaan että pitäisi elää elämä niin että on sitten kantajat aikanaan. Voisi kai sanoa että pitäisi elää jo nuorena niin että on sitten polttareille järjestäjät... ;)
Ei mutta oikeasti, kurja tilanne, eikö sukulaiset edes voi järjestää niitä sulle... :(
Sukulaiset kenen kanssa olen väleissä asuvat toisessa maassa eivätkä pääse tulemaan edes häihini :(
Laittaudu ja mene baariin vaikka vieraaseen kaupunkiin ja sen jälkeen hotelliin yöksi. Kyllä yksinäisenä naisena yleensä seuraa saat. Ehkä sut kutsutaan jonkun porukan mukaan viettämään iltaa ja sulla voi olla huippukivaa. Eikä sun nyt tarvitse kenellekään kertoa, että tässä nyt olet yksinäsi viettämässä polttareita. Mutta sitten voit jälkeenpäin miettiä, että olipas kiva polttari-ilta. Tai sitten voit laittaa jollekin palstalle vaikka viestin, että kaipaat kaveria ja olisi kiva päästä vaikka bilettämään, eiköhän tollaseen joku tartu! Ymmärrän surusi mutta toisaalta, jos muutenkin viihdyt yksin niin miksi yhtäkkiä haluaisit polttareita viettää jossakin porukassa. Vain koska niin "kuuluu" tehdä?
Minä ilmoittaudun myös vapaaehtoiseksi aapeen polttareihin.
T.M40v
Mutta miksi aapeella ei ole ystäviä,kavereita,tuttuja?
Kurja juttu. Ystäviä nyt ei voi taikoa yhdeksi yöksi polttareita varten, mutta mielestäni sun pitää jotenkin juhlistaa tulevaa avioliittoasi. (Häät ei nyt riitä, ja sehän on enemmän sukulaisille kuin itselle muutenkin.) Ostat nyt ainakin pullon skumppaa, menet katsomaan jotain leffaa ja hörppäilet sitä skumppaa salaa. Menet suklaapuotiin ostamaan sikakalliita konvehteja.
Tai menet vaikka ihan kahvilaan, vietät siellä semmoisen latte+ ja kakkuhetken, ja fiilistelet loppuelämääsi. (Jos asut Tampereen suunnalla, suosittelen Tornia, siellä on huikeat näkymät ja kaakao hyvää.)
Taloudellisesti en voi osallistua mutta varataan sulle hotellihuone Helsingistä ja järkätään av-polttarit. Laitetaan sut niin maan nätiksi ja lähdetään baanalle pääkaupungin yöhön, kun vielä naimaton olet.
Minkä ikäinen olet?
Varmaan täältä palstalta useampi mielellään osallistuisi? Peukuta viestiä mikäli lähtisit mukaan! Vain naisille!
Vierailija kirjoitti:
Ap huhuu. Missä asut?
Asun ylöjärvellä. Ap
Minulla oli aikoinaan sama tilanne. Olisin halunnut polttarit, mutta ei ollut ystäviä, ketkä olisivat ne järjestäneet. Olen aina ollut erilainen ja minun on vaikea olla isossa naisporukassa, joten eipä ne olisi minulle sopineetkaan. Vanhemmiten olen alkanut hyväksyä itseni ja miettinyt, että kaiken voi tehdä omalla laillaan. Olisinpa nuorena sen tajunnut, että perinteiset polttarit eivät olekaan minua varten (eikä moni muukaan asia), vaan joku aivan muu tapa viettää aikaa ennen häitä.
.
Oot vissiin sitten jämähtänyt avovaimoksi, jonka naimisiinmenopuheet se nykyinen avomies kuittaa turhana höpinänä ja rahanmenon suunnitteluna... Saahan hän nykyisessä tilanteessakin kaiken haluamansa/tarvitsemansa ihan sitoutumatta sen kummemmin sinuun tai mihinkään muuhunkaan.
Kaikki naiset saa itselleen miehen niin halutessaan, ellei sitten ole aivan susiruma tai tosi pirullinen luonteeltaan.
.