Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan polttarit, mutta kun ei ole kavereita :(

Vierailija
11.11.2016 |

Miten ihmeessä minä voisin pitää polttarit, kun minulla ei ole juuri yhtään kavereita eikä häihini ole tulossa ketään minun läheisiä vaan kaikki vieraat ovat miehen puolelta pelkästään? En tahtoisi jättää polttareita pitämättäkään ja pariskunnan yhteisissä polttareissa ei mielestäni ole mieltä (eikä se onnistuisi enää koska mies on jo omat polttarit juhlinut). :(

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asut satakunnassa niin järjestän polttarisi.

t:mies

Vierailija
2/37 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis ihan sama juttu, jos joskus naimisiin pääsis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei morsian/sulhanen itse pidä mitään polttareita. Joku (ystävät, kaverit, sukulaiset) voi kyllä järjestää ne polttarit morsiamelle (tai sulhaselle), mutta morsian itse ei ole millään lailla osallisena järjestelyissä.

Jos sulla ei ole kavereita, sulla ei valitettavasti ole polttarien järjestäjääkään. Mutta usko mua: se on elämän murheista pienimpiä.

Vierailija
4/37 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu jos naimisiin menisin. Miks sul ei ole kavereita?

Vierailija
5/37 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No polttareiden ideahan on juhlia kaveriporukalla, että vaikeaahan se on.

Onko sinulla siskoja tai naispuolisia serkkuja? Voisitko ehdottaa heille jotain yhdistettyä sukukokous-polttaritilaisuutta? Tai entisille luokkakavereille? Ideana siis se että ei olla nähty pitkään aikaan, jos nyt kokoonnuttaisiin yhteen jne.

Tai sitten voisit mennä ihan yksinkin vaikka johonkin kauneushoitolaan hemmoteltavaksi.

Vierailija
6/37 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei kertakaikkiaan ole kavereita tai sukulaisia, niin löytyisikö miehen puolelta joku/joitakin järjestämään polttareita? Sisko, veljen vaimo, kaverin vaimo...? Samalla tutustuisi uusiin ihmisiin, tiedä vaikka saisi niitä kavereita.

Vierailija
7/37 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei morsian/sulhanen itse pidä mitään polttareita. Joku (ystävät, kaverit, sukulaiset) voi kyllä järjestää ne polttarit morsiamelle (tai sulhaselle), mutta morsian itse ei ole millään lailla osallisena järjestelyissä.

Jos sulla ei ole kavereita, sulla ei valitettavasti ole polttarien järjestäjääkään. Mutta usko mua: se on elämän murheista pienimpiä.

No eihän sitä ole laissa määrätty, että polttareita ei saa itse järjestää. Jos haluaa kutsua ystäviä juhlimaan viimeisen kerran ennen avioliittoa, mikä sen estää? Jos haluaa juhlat, miksi sen pitäisi kaatua siihen että kaveripiiri ei ole tarpeeksi aloitteellinen?

Vierailija
8/37 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai ap voi mennä kenellekään ehdottelemaan, että järjestäkääs mulle polttarit. Kyllä sen aloitteen pitää tulla niiltä potentiaalisilta järjestäjiltä.

Vierailija
9/37 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän sama juttu. Pidettiin sit yllärihäät vain ihan oman perheen kesken salassa eikä ollut polttareita. Mulla vain yks hyvä kaveri (ja ulkomailla toinen, jolla ei rahaa matkustaa) joka ois voinut polttareihin tulla. Muut on sellaisia työkavereita ja vähän etäisempiä ja epäilen oisko niitä meikäläisen polttarit kiinnostanut. Hävetti oma epäsosiaalisuus ja se, kun ei ole semmosta liutaa kavereita niinkuin polttareissa yleensä, että jätin väliin.

Vierailija
10/37 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sitä ole laissa määrätty, että polttareita ei saa itse järjestää. Jos haluaa kutsua ystäviä juhlimaan viimeisen kerran ennen avioliittoa, mikä sen estää? Jos haluaa juhlat, miksi sen pitäisi kaatua siihen että kaveripiiri ei ole tarpeeksi aloitteellinen?

Eikö tässä nyt ollut pointtina se, että niitä kavereita ei kertakaikkiaan ole. Ei edes niitä aloitekyvyttömiä.

Vierailija
11/37 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai ap voi mennä kenellekään ehdottelemaan, että järjestäkääs mulle polttarit. Kyllä sen aloitteen pitää tulla niiltä potentiaalisilta järjestäjiltä.

Jos ap ei itse voi ehdottaa, hänellä on mies joka ihan oikeasti voi ottaa asian puheeksi mahdollisten järjestäjien kanssa.

Vierailija
12/37 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap:n dilemma on mielestäni ratkaisematon. Haluan pitää polttarit kavereille. Kavereita ei ole. Aika einstein saa olla, jos tuon yhtälön selvittää.

Vierailija
13/37 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää taitaa nyt olla niitä ongelmia, joihin ainoa vastaus on, että kaikkea ei vaan voi saada.

Sä saat kuitenkin miehen, häät ja avioliiton, ehkä lapsiakin. Ja varmaan paljon muutakin kivaa olet elämässäsi saanut ja saat. Iloitse siitä, mitä sulla on äläkä mieti sitä, mitä sulla ei ole.

Vierailija
14/37 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tässä nyt ollut pointtina se, että niitä kavereita ei kertakaikkiaan ole. Ei edes niitä aloitekyvyttömiä.

Jotenkin niitä on hankittava jos kavereita haluaa. Miksi sitten ei kutsumalla illanviettoon?

Vierailija
15/37 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttarit on vähän teennäinen perinne. Mä en ihan oikeesti halunnut polttareita.

Vierailija
16/37 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu jos naimisiin menisin. Miks sul ei ole kavereita?

Olen aika lailla omissa oloissani viihtyvä enkä tutustu helposti uusiin ihmisiin.

Vierailija
17/37 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sukulaisnaisten kesken järjestetyssä polttareissa. Ihan hauskaa oli vaikka oltiin eri ikäisiä.

Tiedän erään jolle miehen sukulaisnaiset järjestivät polttarit.

Ja olen ollut työkaveripolttsreissa

Tälle morsiamella oli kahdet polttarit, toiset kavereiden kanssa.

Mutta siis pointti on se että onhan niitä erilaisia kokoonpanoja mahdollista olla.

Vihjaa jollekin, vaikka miehellesi tai jollekin sukulaiselle että järjestäisivät jotakin.

Mies kertoo siskollensa tms, ei toki itse järjestä.

Vierailija
18/37 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No polttareiden ideahan on juhlia kaveriporukalla, että vaikeaahan se on.

Onko sinulla siskoja tai naispuolisia serkkuja? Voisitko ehdottaa heille jotain yhdistettyä sukukokous-polttaritilaisuutta? Tai entisille luokkakavereille? Ideana siis se että ei olla nähty pitkään aikaan, jos nyt kokoonnuttaisiin yhteen jne.

Tai sitten voisit mennä ihan yksinkin vaikka johonkin kauneushoitolaan hemmoteltavaksi.

Noi on kaikki ihan hyviä vaihtoehtoja, jos näiden henkilöiden kanssa on muutenkin tekemisissä. Mutta jos itseni kutsuttaisiin jonkun ex-luokkakaverin polttareihin, jossa paljastuisi, että kukaan vieraista ei ole ollut morsiamen kanssa pitkään aikaan missään tekemisissä, niin olisihan se hieman..noloa kuitenkin. Siitä tulisi ehkä vieraillekin hieman "hyväksikäytetty" olo, että muuten ei olla tekemisissä mutta polttareihin kyllä kelpaa täytteeksi, vaikka se nyt ei totuus olisikaan. Eikä käytännössäkään polttareissa varmasti ole kovin mukavaa, jos kukaan oikein tunne toisiaan. 

Kutsu läheisiä ja vietä heidän kanssa kiva päivä ja ne voivat olla sinun näköiset polttarit. :) Itsekin haluaisin joskus aikanaan polttarit mutta valitettavasti mulla on vain muutama ystävä niin ei näiden kanssa ihan "perinteisiä" polttareita vietetä mutta päivästä voi tehdä oman näköisen. Mutta ei kannata kuitenkaan mielestäni lähteä kutsumaan mitään suhteellisen vieraita ihmisiä vain siksi, että saisit itsellesi polttarit. 

Vierailija
19/37 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä voisin järjestää polttarini itsekin, tiedän pariskuntia joissa jompikumpi tai molemmat ovat järjestäneet itse polttarinsa. Mutta minä haluan ne polttarit :(

Vierailija
20/37 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä voisin järjestää polttarini itsekin, tiedän pariskuntia joissa jompikumpi tai molemmat ovat järjestäneet itse polttarinsa. Mutta minä haluan ne polttarit :(

En tiedä, oletko ap vai joku muu, mutta tuohan on sitten harvinaisen selvä. Haluat polttarit ja voit järjestää ne itse itsellesi. Sitten vaan järjestämään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän