Lapseltani meni pyöräillessä ketjut pois paikoiltaan, vastaan tullut MIES ei osannut laottaa paikoilleen
Millainen mies tuollainen muka on? En siis itse ollut mukana kun tämä tapahtui.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Kikkelilläkö sen olis pitänyt pyörän ketju laittaa paikoilleen?
Vai miten henkilön sukupuoli tähän liittyy?Huolla lapsesi pyörä kuntoon tai opeta itse laittamaan se ketju paikoilleen.
On se ehkä pillulla kyllä vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies tuollainen muka on? En siis itse ollut mukana kun tämä tapahtui.
Jospa oli tekosyy, ketjun päälle laitossa tulee kädet todella likaisiksi, itse käytän kertakäyttöisiä kumihansikkaita ketjuhommissa.
Olen ehkä maailman kädettömin ihminen, mutta pyörän ketjut sain kyllä kakarana itsekin paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Oli luultavasti joku stadilainen peukalo perseessä kasvanut.
Stadissa fillaroidaan. Te maalaiset ette kehtaa. Oho, verho heilahti..
.
Pyydä kersas isää opettamaan miten ketjut laitetaan pyörää takas paikoilleen. Olettaen, että on muulakin ajellut kuin aasilla tai muulilla.
Nimittäin siitä asti kun olen yksin pyörällä ajellut, olen itse myös ketjut paikoilleen laittanut. Ei sitä ihan pikkuskidinä yksin pyöräillä. Joku on hommassa pielessä.
Nyt ei kyllä jokin täsmää. Lapsi on tarpeeksi vanha pyöräilemään yksin, mutta ei itse osaa laittaa ketjuja paikalleen? Huh huh, siinä taas yksi uusavuton kasvaa.
Sehän riippuu paljon siitä, millainen fillari ja miten ne ketjut ovat pudonneet. Jos sen onnistuu pudottamaan rungon ja navan väliin, ei sitä sieltä mitenkään välttämättä saa pois ilman työkaluja. Sellainenkin tapaus on tullut kohdalleni, vaikka erinäisiä kertoja olen auttanut fillaristin jatkamaan matkaa.
Arvasin että tähän tulee jotkut feministilesbot kirjoittamaan kuinka he osaavat laittaa pyörän ketjut paikoilleen :D
Mies oli vaan herkkä runopoika.
Joltain telaketjufeministiltä toi sensijaan olis käynyt äkkiä. Vaan kun varoo ettei vahingossa revi ketjuja poikki.
Kertoo jotain jos tästäkin asiasta pitää tulla nettiin itkemään. Tuntuu olevan tekemisen puutetta ...
Kuinka nolo lapsi pitää olla joka ei osaa ketjuja laittaa takaisin,joku vammainen?
Tällainen miesvihaketju tällä kertaa.
Huolsin nuorena tyttönä pyörääni pihalla, naapurin kommentti oli: eikö sulla ole poikaystävää, joka tuon tekee? Siis, mitä? Isäni opetti paljon teknisiä taitoja, eikä koskaan epäillyt ettenkö osaisi. Fiksut vanhemmat opettavat lapsilleen laaja-alaisesti elämässä tarvittavia taitoja, lapsen sukupuolesta riippumatta!
Usein ketju kiilautuu niin tiukkaan että ei irtoa nais- homo- tai s-u-v-a-k-k-i-voimin ;-)
Vierailija kirjoitti:
Jospa ei uskaltanut, pelkäsi että epäillään namusedäksi.
Tuo on se todennäköisin syy. En minäkään kovin mielelläni auta tuntemattomia lapsia tai ota minkäänlaista kontaktia. Pitää olla henki kyseessä ennen kuin luovun periaatteesa.
Vierailija kirjoitti:
Oli luultavasti joku stadilainen peukalo perseessä kasvanut.
Sitä porukkaa joka lapsesta asti on oppinut siihen, että kaikkeen paitsi syömiseen ja paskantamiseen tarvitaan palvelu.
Minkälaisella vitun paskalla ns. polkupyörällä adhd-äpäräsi kulkee? Eikö Lidlistä saanutkaan laatupyörää Karlens-siiderin kyytipojaksi? Olet köyhä yh joka kulkee crockseissa ja leopardilegginsseissä. Lasun paikka! Lapsella pitää olla kunnon polkupyörä eikä mitään kiinantinasta tehtyä köyhälistön paskaa!
Vetelä "mies". Kehtas kun kyseessä oli lapsi. Tommosia saamattomia miehiä kulkee naama nyrpeänä. Näitähän on ravintoloissakin jotka ei ikinä saa naista ku antavat ymmärtää et muute vaan ovat siellä. Et ei vahingossakaan naisten peräs. Omanarvontuntoinen kylmä teekkari. Humanisti tai duunari mies ois auttanu.
Onko sun lapsi jotenkin "erityinen" kun se ei itse osannut laittaa niitä ketjuja?