Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheisyys ja hellyys kaverisuhteessa - missä menee raja?

Vierailija
11.11.2016 |

Ongelmanani on se, että olen itse naisena ihastunut heteronaiseen, mutta todella mieluusti haluaisin tutustua häneen ihan vain kaverina juuri sen hänen heteroutensa vuoksi. Hän on nimittäin ihmisenä todella rakastettava, mielenkiintoinen ja älykäs henkilö.

Mietin tässä sellaista, että missä menee läheisyyden ja hellyyden raja, jos se toinen osapuoli on hetero ja samaa sukupuolta? Halaaminen jne. lienevät ok ja poskipusutkin, mutta ylimääräinen kiehnääminen ja vähän liian pitkät halit ovat nounou? Entä pusut? Missä menee niiden osalta raja?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta platonisista rakkaussuhteista? Onko sellaista edes nykyään? Voisin olla edelleenkin platonisesti rakastunut, vaikka hän onkin nainen. :) Toki ajattelen, että hänellä pitää olla hyvä olla, joten en ylittäisi sopivuusrajoja.

Vierailija
2/3 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette niin kuin molemmista tuntuu hyvältä ja oikealta. Jos tykkäätte halia, halikaa. Jos tykkäätte pussata, pussatkaa. Tai suudelkaa. Tai harrastakaa seksiä. Aikuisiahan te molemmat kuitenkin olette...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on platoninen rakkaussuhde mieheen. Ja itse olen naimisissa. Meillä on läheisyyttä ja hellyyttä. Se minkä verran mies sietää läheisyyttä vaihtelee eri aikoina. Sen sitten huomaa siitä millaista etäisyyttä pitää. Jos hänestä tuntuu hyvältä olla etäisempi, niin seisoo kauempana, istuu eri sohvalle, irtautuu kosketuksesta, jos osumme toisiimme.

Jos hän kaipaa läheisyyttä, niin silloin hän on fyysisesti lähempänä eikä vetäydy kauemmas, jos osumme toisiimme. Silloin saatan silitellä häntä, halata, antaa suukonkin poskelle.

Hänen tahdillaan mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme