Juotko jouluna viintä vai viiniä?
Kommentit (24)
Rakastan tehdä pilaa itsestäni. Juon aina viintä.
mitähän siansaksaa tuo viintä oikein on.
Vierailija kirjoitti:
En juo viintä, mikä on noista se oikea taivutusmuoto. Saunassa juon siiderin, ruoan kanssa toisen, jälkkärikahvin kanssa konjakkia ja illalla kuumaa omenasiideriä.
*joka. Ja oikea taivutusmuoto on viiniä.
Juon viiniä jos juon. Jostain syystä toi viintä ärsyttää mua ihan hitosti enkä voi sietää sitä, jos joku sanoo niin 😱
Juon molempia. Viiniä hyvän ruoan kanssa ja viintä ihan vaan sellaisenaan seurustelujuomana
Pullokaupalla. Meidän perheessä jouluna saa olla vähän humalassa. Eikö ole kauheeta, siis miten me voidaan, jouluna?!
Saako sitä viiniä juoda jo tänään vai onko pakko odottaa jouluun asti :)
Viini taivutettuna viintä on jousiampujan nuolikotelo.
Juon punaviiniä tänään ja jouluna ja siinä välissä! Ettäs kehtaan ja vielä nautinnolla.
En juo, pfui, pfui, pois se minusta!
Enhän Minä ole mikään rappioalkoholisti, joka ajaa lapsosena turmion tielle humaltumalla juhlapyhänä.
12 cl viintä on jo paholaiselle ojennettu pikkusormi!
Ei, me jaamme koko perheen kesken piparkakun ja katselemme kuusta hartaana.
Vierailija kirjoitti:
En juo, pfui, pfui, pois se minusta!
Enhän Minä ole mikään rappioalkoholisti, joka ajaa lapsosena turmion tielle humaltumalla juhlapyhänä.
12 cl viintä on jo paholaiselle ojennettu pikkusormi!
Ei, me jaamme koko perheen kesken piparkakun ja katselemme kuusta hartaana.
Juontuikin mieleeni, kuulkaa!
Saimme toissajouluna naapurilta lahjaksi konvehtirasian. Mutta oi, konvehdeissa oli likööritäyte! Tämä tilanne oli kamala, lähes pyörryin! Lapset itkivät, minä vääntelin käsiäni ja mies päätti, että me muutamme hetimiten kauaa pois tuollaisesta naapurustosta!
Eipä olisi kyllä tuosta naapuriperheestäkään uskonut, millaisia alkoholisteja he todella olivat!
Vierailija kirjoitti:
En juo viintä, mikä on noista se oikea taivutusmuoto. Saunassa juon siiderin, ruoan kanssa toisen, jälkkärikahvin kanssa konjakkia ja illalla kuumaa omenasiideriä.
Katselet samalla tähtä taivaalla lehtä ohimennen vilkaisten?
Ensin laitan jousipyssyni jouluna naulaan, ihailen hetken täynnä nuolia olevaa viintä, sitten aloitan maltillisesti kuohuviiniä siemailemalla.
Vierailija kirjoitti:
Viiniä on oikea taivutusmuotoa.
Mina sammaa mielta viiniä olla oikkea taivutusmuotoa.