Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ja pulma sängyssä

Vierailija
11.11.2016 |

Olen tuoreessa suhteessa ihanan miehen kanssa ja tosi rakastunut, tuntuu että olen kohdannut juuri sopivan miehen. Kaikki on ihan mahtavasti mutta seksi hämmentää vähän. Vika voi olla minussa joten kyselen nyt täältä mielipiteitä.

Olen aiemmissa parisuhteissa tottunut aika villiin ja kokeilevaan seksiin, rajuunkin, jossa molemmat haluaa seksiä niin autossa kuin suihkussa ja esileikit ja sellaiset on hyvin tärkeitä ja niitä on paljon. Tämä uusi mies ei kuitenkaan vaikuta innostuvan kokeilemaan vähän erilaisia juttuja ja esileikitkin jää vähän vähiin hänen puoleltaan ja jos minä pitkitän niitä niin hän kiirehtii itse asiaan.. Seksiä on usein ja himot on korkeat. Mutta hän tuntuu haluavan lähinnä yhdyntää ja aika lyhytkestoista sellaista. Vähän villimpiin ehdotuksiini hän vaikenee. Nautin hyvin paljon seksistä hänen kanssaan mutta hämmentää tuo "pimeässä peiton alla" -tyyppinen seksi, koska en ole sellaiseen ennen tottunut.

Haluaisin kuulla mielipiteitä ja kokemuksia, jotta voisin ymmärtää onko vika minussa ja oletuksissani. Olenko tottunut epätyypillisen "rohkeaan" seksiin, jollaista vain harva harrastaa? Onko tavallista, että yli kolmikymppinen mies haluaa hyvin perinteistä seksiä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, en oikeastaan osaa neuvoa mitenkään, mutta tsempit täältä. Olisin voinut kirjoittaa aloituksesi itse, aivan täsmälleen samanlainen tilanne täälläkin. Kaikki on muuten kohdallaan, en aikoihin ole ollut näin rakastunut... Mutta puhua tästä varmasti pitää.

Vierailija
22/30 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu sille sialle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu sille sialle!

Kaikki miehet on sikoja!

Naiset ovat tasavertaisia miesten kanssa!

Teidän feminatsien logiikka on pettämätön

Vierailija
24/30 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka olette itse suhteessa ja käskette ap:n heti erota niin onko teillä itsellänne täydellinen mies? Ja aina, siis ihan aina täydellistä seksiä? Ja ikinä ette oo mieheenne missään pettyny? HAH HAH, sen ku näkis!

Vierailija
25/30 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaa ongelmia. Seksin on toimittava. Tod näk haljua seksielämää ton alkuhuuman jälkeen. Nyt se näyttää sulle parastaan. Se on toi.

Vierailija
26/30 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu sille sialle!

Kaikki miehet on sikoja!

Perussian saa kyllä koulutettua söpösti kotipossuksi, mut siitä ei pääse mihinkään, et se sottaa paikat. Yhtenään saa olla jälkiä siivoomassa. Kiva sitä on myös joskus sohvalla rapsutella telkkua katellessa. Oikein kivan kotipossun voi kyllä päästää joskus tonkasemaan haarakonttoriinkin.

Vierailija
27/30 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo 3vuotta ollut suhteessa missä mieheni panee aina minua kun tahdon ja missä vaan uskallan, joten itse en voisi olla tuommoisessa suhteessa päivää pidenpää! Extempore on parasta kun saa omalta rakkaalta ;)

Vierailija
28/30 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu sille sialle!

Kaikki miehet on sikoja!

Perussian saa kyllä koulutettua söpösti kotipossuksi, mut siitä ei pääse mihinkään, et se sottaa paikat. Yhtenään saa olla jälkiä siivoomassa. Kiva sitä on myös joskus sohvalla rapsutella telkkua katellessa. Oikein kivan kotipossun voi kyllä päästää joskus tonkasemaan haarakonttoriinkin.

Missasit pointin, jod molemmat sukupuolet ovat tasavertaisia, nainenkin on sika :).

Vierailija
29/30 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus voisi olla minun kirjoittama 15 vuotta sitten, sillä erotuksella, että minä olen mies ja puolisoni on nainen. Ajattelin aluksi, että kyllä tämä tästä muuttuu kunhan opimme enemmän toisistamme, mutta ei ole muuttunut ja tilanne on vaivannut minua tosissaan nyt jo 13 vuotta!

Joten suosittelen että heivaat miehen pihalle nyt jo tässä vaiheessa !

Vierailija
30/30 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miehesi kanssa tämä testi: http://mojoupgrade.com/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä