Uusi mies ja pulma sängyssä
Olen tuoreessa suhteessa ihanan miehen kanssa ja tosi rakastunut, tuntuu että olen kohdannut juuri sopivan miehen. Kaikki on ihan mahtavasti mutta seksi hämmentää vähän. Vika voi olla minussa joten kyselen nyt täältä mielipiteitä.
Olen aiemmissa parisuhteissa tottunut aika villiin ja kokeilevaan seksiin, rajuunkin, jossa molemmat haluaa seksiä niin autossa kuin suihkussa ja esileikit ja sellaiset on hyvin tärkeitä ja niitä on paljon. Tämä uusi mies ei kuitenkaan vaikuta innostuvan kokeilemaan vähän erilaisia juttuja ja esileikitkin jää vähän vähiin hänen puoleltaan ja jos minä pitkitän niitä niin hän kiirehtii itse asiaan.. Seksiä on usein ja himot on korkeat. Mutta hän tuntuu haluavan lähinnä yhdyntää ja aika lyhytkestoista sellaista. Vähän villimpiin ehdotuksiini hän vaikenee. Nautin hyvin paljon seksistä hänen kanssaan mutta hämmentää tuo "pimeässä peiton alla" -tyyppinen seksi, koska en ole sellaiseen ennen tottunut.
Haluaisin kuulla mielipiteitä ja kokemuksia, jotta voisin ymmärtää onko vika minussa ja oletuksissani. Olenko tottunut epätyypillisen "rohkeaan" seksiin, jollaista vain harva harrastaa? Onko tavallista, että yli kolmikymppinen mies haluaa hyvin perinteistä seksiä?
Kommentit (30)
En ennusta kovin ruusuista tulevaisuutta suhteellenne.
Ehkä kyse on ujoudesta? Aluksi tuli naisen kanssa harrastettua "perinteistä" seksiä, sitten kun paremmin oppi tuntemaan niin on tullut tehtyä vaikka mitä. Näin ainakin omalla kohdallani.
M38
Vierailija kirjoitti:
En osaa auttaa, mutta tuo voi muodostua suureksi ongelmaksi alkuhuuman kaikottua. Seksuaalinen yhteensopivuus on melkeinpä edellytys numero yksi toimivalle parisuhteelle.
Hmm. Kuitenkin sitä kemiaa ja himoa on. Tulkitsen niin että meillä on erilainen seksihistoria miehen kanssa, minä olen ollut kokeilevammissa suhteissa kuin hän ja minä olen estottomampi syystä tai toisesta. Ap.
Ei tarvitse olla mistään viasta kyse, olette vaan eri tyyppisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kyse on ujoudesta? Aluksi tuli naisen kanssa harrastettua "perinteistä" seksiä, sitten kun paremmin oppi tuntemaan niin on tullut tehtyä vaikka mitä. Näin ainakin omalla kohdallani.
M38
Voi olla kyse ujoudesta tai muista estoista.. Haen täältä näkökulmaa siihen että kuinka tavallista on haluta vain ns perinteistä seksiä. Ajattelen nimittäin että ehkä olen vain ennen osunut yksiin harvinaisen estottomies miesten kanssa ja tämä nykyinen saattaa olla ns keskiverto kokeilunhalunsa suhteen. Ja onko minun käsitys keskiverrosta hämärtynyt kun olen tottunut muuhun? Ap.
Voin sanoa kokemuksesta, että tuosta tulee ongelma, kun aikaa kuluu, vaikka kemia ja himo ei mihinkään katoaisikaan.
Joku esto miehellä saattaa olla, ja oli se sitten mikä tahansa (siveellisyys tai trauma tai huono kokemus) niin ongelmaksi se silti muodostuu. Sinä joudut siinä aina luopumaan, kompromisseista ei tule mitään. Mies on tyytyväinen, saa aina kun haluaa, sinä et tule saamaan. Olen pahoillani, että olen näin suora.
Mies tulee säikähtämään AP:n estottomuutta. Menee alle vuosi niin AP kirjoittaa tänne mitä tehdä pihtaavan miehen kanssa.
Ja nyt pitäis olla kuuminta ja himokkainta aikaa? Jos on noin estynyt, perinteinen tai ujo, niin miten tuollaista voi "opettaa"? Kaikilla on erilaiset halut, mutta aika outo mies on kyllä, jos naisen "villit" ehdotukset ei kelpaa :o
Samoin kuin edellä, eli ei taida paremmaksi muuttua, ja entäs kun ensihuuma loppuu? Ukko masturboi tyytyväisenä kun sinä paistelet pullaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen tuoreessa suhteessa ihanan miehen kanssa ja tosi rakastunut, tuntuu että olen kohdannut juuri sopivan miehen. Kaikki on ihan mahtavasti mutta seksi hämmentää vähän. Vika voi olla minussa joten kyselen nyt täältä mielipiteitä.
Olen aiemmissa parisuhteissa tottunut aika villiin ja kokeilevaan seksiin, rajuunkin, jossa molemmat haluaa seksiä niin autossa kuin suihkussa ja esileikit ja sellaiset on hyvin tärkeitä ja niitä on paljon. Tämä uusi mies ei kuitenkaan vaikuta innostuvan kokeilemaan vähän erilaisia juttuja ja esileikitkin jää vähän vähiin hänen puoleltaan ja jos minä pitkitän niitä niin hän kiirehtii itse asiaan.. Seksiä on usein ja himot on korkeat. Mutta hän tuntuu haluavan lähinnä yhdyntää ja aika lyhytkestoista sellaista. Vähän villimpiin ehdotuksiini hän vaikenee. Nautin hyvin paljon seksistä hänen kanssaan mutta hämmentää tuo "pimeässä peiton alla" -tyyppinen seksi, koska en ole sellaiseen ennen tottunut.
Haluaisin kuulla mielipiteitä ja kokemuksia, jotta voisin ymmärtää onko vika minussa ja oletuksissani. Olenko tottunut epätyypillisen "rohkeaan" seksiin, jollaista vain harva harrastaa? Onko tavallista, että yli kolmikymppinen mies haluaa hyvin perinteistä seksiä?
Kuulostat juuri sellaiselta naiselta minkä minä haluaisin.
Avokista tullut todella estoinen,lahna seksiä,säälistä pimeässä peiton alla.
Voin kertoa sulle ap että jossain vaiheessa turhaudut,pahoitat mielesi lukemattomia kertoja ja alat tuntemaan itsesi riittämättömäksi ja alat itsestäsi etsimään vikaa vaikka se vika on puolisossa.
Neuvoni on, JÄTÄ SE SIKA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Voi olla kyse ujoudesta tai muista estoista.. Haen täältä näkökulmaa siihen että kuinka tavallista on haluta vain ns perinteistä seksiä. Ajattelen nimittäin että ehkä olen vain ennen osunut yksiin harvinaisen estottomies miesten kanssa ja tämä nykyinen saattaa olla ns keskiverto kokeilunhalunsa suhteen. Ja onko minun käsitys keskiverrosta hämärtynyt kun olen tottunut muuhun? Ap.
Vaikea toki sanoa kuinka tavallista on harrastaa vain perinteistä tyyliä, luulisin että muutaman kerran jälkeen ei ole kovin vaikea houkutella vähän rajumpaankin menoon ;P.
M38
Se, että joudut kyselemään neuvoja vauvapalstalta tuoreen (kuukausien mittaisen?) suhteen seksielämän parantamiseksi, kertoo jo tarpeeksi. Ongelmia luvassa ja runsaasti! Et sitä nyt halua uskoa, kun katselet miestä vielä ruusunpunaisten lasien läpi. Kehotan ottamaan aiheen esille miehen kanssa heti.
Osa miehistä on estoisia ja seksi ei ole tärkeää. Jostain syystä olen päätynyt usein tällaiseen suhteeseen, kun taas sinkkuna on ollut villejä panokavereita. Alkuhuuma saattaa vielä olla ok ja olen toivonut tilanteen vielä paranevan kunhan "opitaan tuntemaan". Ei miehet oikeasti halua oppia tuntemaan. Riittää kun joku tekee ruokaa ja maksaa laskut. :(
Kun täydellistä suhdetta ei voi olla enkä sellaista etsi. Jokaisessa suhteessa on jokin osa-alue joka ei ole juuri omien odotusten mukainen ja se pitää mielestäni hyväksyä. Tämä suhde ja mies on muuten tosi sopiva minulle. Jos alan juoksemaan täydellisen seksin perässä, jään vielä johonkin kierteeseen pelimiesten uhriksi :( . Ap.
Vierailija kirjoitti:
Kun täydellistä suhdetta ei voi olla enkä sellaista etsi. Jokaisessa suhteessa on jokin osa-alue joka ei ole juuri omien odotusten mukainen ja se pitää mielestäni hyväksyä. Tämä suhde ja mies on muuten tosi sopiva minulle. Jos alan juoksemaan täydellisen seksin perässä, jään vielä johonkin kierteeseen pelimiesten uhriksi :( . Ap.
Kissa pöydälle, dildo ja käsiraudat viereen ja "Meidän pitäs vähän jutella..."
Suosittelen imukuppijellydildoa, se heiluu hauskimmin kun sen läväyttää pöytään kiinni.
Omien kokemuksieni mukaan monilla miehillä on paljonkin estoja seksin suhteen. Ja siitähän tässä on kyse.
Seksuaalinen yhteensopivuus on tärkeää. Edellisestä suhteesta ei tullut juuri mitään kun itse halusin fetissiseksiä usein, mutta tyttöystävä taas perinteistä seksiä. Tod. Näkn tuo koituu ongelmaksi jossain vaiheessa.
Tuntuu aika surulliselta, jos tyydyt tuollaiseen parisuhteeseen vain sen pelossa ettet löydäkään oikeasti sopivaa kumppania.
Mikset mee vaan kadulle tai baarin jota toista miestä itselles? Itsekkin pyörittelen täl hetkellä 6 miestä koska saan nilltä erilaista seksiä
En osaa auttaa, mutta tuo voi muodostua suureksi ongelmaksi alkuhuuman kaikottua. Seksuaalinen yhteensopivuus on melkeinpä edellytys numero yksi toimivalle parisuhteelle.