onnistuuko s24 deitit? valtavan ihastunut kyselee..??
tapasin s24llä mielenkiintoisen miehen, käytiin treffeillä ja ihan ekasta silmäyksestä alkaen hupsis ihastuin ihan valtavasti. tuntuu, että on yhteisiä asioita vaikka kuinka.. ja juttu luisti nähdessä ja viestitellen. nyt vaan mietityttää, että onkohan tämäkin juttu ihan taas kuvitelmaa, että mies ei olekaan sitä mitä sanoo? treffien jälkeen mies kyseli että haluanko nähdä edelleen ja tietty halusin. olemme sopineet että nähdään kun on sopiva aika, molemmilla on mukavasti muutakin tekemistä, mutta mies jo heti selitti mitä tekee viikolla ja on ollut aika avoin asioista ja vastaa heti viesteihin.. ajattelisin, että ennuste on siis hyvä..?? tekisi mieli olla häneen yhteydessä vaikka kokoajan, mutta maltan mieleni ja annan hänen nyt viestittää ja kysyä näkemistä, koska miehellä muuta tekemistä viikonloppuna. kaverin muutto.
mitkä asiat ovat ennustaneet hyvää näissä nettideiteissä, onko ketään nettideittailijaa joka onnistunut linjoilla??
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea jos olet kerran ihastunut. Nettitreffejä harrastanut itse kolmisen vuotta ja varmaan jo lähemmäs sadat treffit takana. Yhteenkään en valitettavasti ole ihastunut vaikka :/
Aivan utopistinen ajatus miehenä, että saisi kolmessa vuodessa sovittua sadat treffit, kun en pääse edes kymmeneen treffiin vuodessa.
Joo, meillä naisilla onkin salaliitto. Treffailemme vain toisiamme ja tulemme sitten anonyymisti nettiin kehuskelemaan sadoilla treffeillä. Vaikka oikeasti olimme tyttöporukalla silittämässä kissojamme ja itkimme miehettömyyttämme Titanicin ja suklaan kera.
Totta nuo sadat treffit varmasti on mutta, miehillä treffien jakauma ei ole tasainen. Olen siinä mielessä onnekas, että pääsen edes muutamille treffeille vuodessa, monet ei pääse yksillekään.
Esim minä en ole päässy tänä vuonna vielä ensimmäisillekään treffeille.
No ajattelin että kyllä se mies saa viestin laitettua jos on kiinnostunut. Että jos ei viestiä tule niin sitten deittailee muita. Ja mä kanssa, mutta tuo sadat treffit on ehkä enemmän sitä että deittaillaan kaikkien kanssa. Mä deittailen vaan mua kiinnostavien kanssa joiden kanssa ehkä olisi yhteistä puhuttavaa pidempäänkin.
Ap
Kellään rakkaustarinoita kerrottavaksi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihania kertomuksia. Onnea ja rakkautta!
Ap
OMAKEHUHAISEE.
montako ilmoitusta sulla on vetämässä?
Vierailija kirjoitti:
höpsis höpsis eipä tässä ole siitä nyt kyse... ihan vapaita ihmisiä..
meeppä tonne höpisemään.
pettäjäonpipipää
pettäjäparka
10.11.2016 20:56
Ei ne elä jos ei ät saa nåistä jutuista virtaa. Surkeaa että tämmöseen hukkasin 2 vuotta elämästäni. Hyi.yäk. yksinäinem pukki vain.petturi. valehtelija. Täynnä sontaa tuon äijän. Sielu ja sydän. Olet julmuri äijä. Naisia kusetat vitun pelle. Haluan sinut pois mielestä. Äkkiä ulos sydämestäni.ala mennå jo. En tartte tätä tunnetta sinua kohtaan. Valepukki.narsistiksi olen kuullut sinua haukuttavan. Paskaukko olett loppuun saakka
mies 29v miettii.
Hih hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
inä olet puheessasi kiittänyt Jumalaa ja nuo sanat koin mielihyvänä.
Kiitos että jaksoit uskoa itseesi ja mainitsit omana itsenäsi taustavoimasi.
Kaikkinainen Rakastava Ilo Sinulle ja Vaimollesi Melanielle.
Sait Minut Amerikan Ystävien Joukkoon; Kiitos.
Sanalla Sanoen: Ihme Jota Rukoilin!
Raikkain Skandinaavipilluntuoksuisin Terveisin Veera ( Elina ) Kurki
Keravalla 11.11.2016
SAA JAKAA -SAA JAKAA- SAA JAKAA- SAA JAKAA -SAA JAKAA- SAA JAKAA
Totta nuo sadat treffit varmasti on mutta, miehillä treffien jakauma ei ole tasainen. Olen siinä mielessä onnekas, että pääsen edes muutamille treffeille vuodessa, monet ei pääse yksillekään.