Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onnistuuko s24 deitit? valtavan ihastunut kyselee..??

Vierailija
11.11.2016 |

tapasin s24llä mielenkiintoisen miehen, käytiin treffeillä ja ihan ekasta silmäyksestä alkaen hupsis ihastuin ihan valtavasti. tuntuu, että on yhteisiä asioita vaikka kuinka.. ja juttu luisti nähdessä ja viestitellen. nyt vaan mietityttää, että onkohan tämäkin juttu ihan taas kuvitelmaa, että mies ei olekaan sitä mitä sanoo? treffien jälkeen mies kyseli että haluanko nähdä edelleen ja tietty halusin. olemme sopineet että nähdään kun on sopiva aika, molemmilla on mukavasti muutakin tekemistä, mutta mies jo heti selitti mitä tekee viikolla ja on ollut aika avoin asioista ja vastaa heti viesteihin.. ajattelisin, että ennuste on siis hyvä..?? tekisi mieli olla häneen yhteydessä vaikka kokoajan, mutta maltan mieleni ja annan hänen nyt viestittää ja kysyä näkemistä, koska miehellä muuta tekemistä viikonloppuna. kaverin muutto.
mitkä asiat ovat ennustaneet hyvää näissä nettideiteissä, onko ketään nettideittailijaa joka onnistunut linjoilla??

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, antaako vaimo vapaata.

Vierailija
2/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpsis höpsis eipä tässä ole siitä nyt kyse... ihan vapaita ihmisiä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko nettideiteistä kertomuksia kellään tai miten muuten teidän jutut on edennyt? itsestä tuntuu, että tätä hommaa en nyt halua sössiä millään, varsinkaan kiireellä.. tähän perjantaiaamuun olisi kiva kuulla onnellisia rakkaustarinoita.

Ap

Vierailija
4/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma s24 deittini on nyt töissä, pian juhlitaan viidettä hääpäivää.

Vierailija
5/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse löytänyt mieheni S24-treffipalstalta. Mieheni oli ollut siellä jo vuosia saamatta viestejä tai vastauksia omiin viesteihinsä, hän oli silloin 22-vuotias. Itse olin 23v ja juuri eronnut pitkästä suhteesta ja muuttanut pois ex-miehen luota, ja myös kaverini oli sinkkuna ollut jo pidempään ja hän harrasti nettitreffejä. Itse pidin niitä hölmönä mutta lupauduin tekemään profiilin (eli laittamaan siihen ikäni ja sukupuoleni ja esittelytekstiksi hymiön) että pääsisin selaamaan miestarjontaa kaverini puolesta, kun hänellä oli tapana valita huonoja miehiä ja halusi minun valitsevan hänelle siis miehen. Noh minähän selailin mutta löysinkin vahingossa profiilin johon en voinut olla laittamatta lopulta parin kuukauden pohdinnan jälkeen itse viestiä. Mies oli ihana mutta ujo ja kokematon, puoli vuotta juteltiin vain netissä, sitten tavattiin, tapailtiin ja säädettiin noin pari vuotta, kaukosuhde, ja lopulta muutettiin yhteen ja nyt ollaan asuttu yhdessä pari vuotta. 

Kyllä siellä joskus onnistaa. Emme olisi mieheni kanssa ikinä tavanneet mitään kautta muuten kuin siellä. 

Vierailija
6/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihania kertomuksia. Onnea ja rakkautta!

Ap

Vierailija
7/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on aina viilenneet maksimissaan kolmen tapaamisen jälkeen.

Vierailija
8/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaan ole vielä tavannut sitä oikeaa. Tsemppiä!

Ap

Vierailija
9/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, että millaisen miehen tuolta valitsit. Hyppäsitkö miehen kelkkaan, joka kuulu siihen parhaimpaan kymmenekseen ja saa huomiota suurelta osalta naisia vai vaatimattomamman miehen.

Vierailija
10/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselet ihan samalla tavalla, kuin että onnistuuko kahvilatreffit. Tai onnistuuko työnväenopiston espanjan kielen kurssilla tavatun miehen kanssa suhde. Samoja ihmisiä siellä nettideitissä on kuin kaikkialla muuallakin. Jos nyt ei asu ihan jossain Perähikiällä, missä nettideittailua ei hyväksytä ja vain epätoivoiset ovat siellä.

Itse luovuin monta vuotta sitten kaikista muista tavoista tutustua miehiin. Nettideittailu oli minulle kaikkein sopivin. Olen lueskellut täältä kauhutarinoita nettideittailusta. Hauskoja juttuja. Mutta voin oman kokemukseni perusteella sanoa, että ainakin puolet on täysin keksittyjä. Kävin kymmenillä treffeillä ja kaikki olivat ihan oikeita kunnon ihmisiä. Ja tapasin sellaisia miehiä, joihin en olisi muuten törmännyt koskaan. Eivät kaikki minusta kiinnostuneet, enkä minä kaikista, tietenkään. Monta vuotta meni deittailessa, ei minulla ollut kiire minnekään. Sitten löytyi sopiva ja reilu vuosi ollaan oltu kimpassa.

Vierailija
11/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aina että en vastaa miehille jotka on viestittänyt kymmenien kanssa. Etsin miestä joka on samanlainen kuin minä.. Kulttuuri hörhö, maailman parantaja ja työnarkomaani. Hyvällä tavalla. Kaltaiselta vaikuttaa. Eikä roiku kokoajan netissä..

Ap

Vierailija
12/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, että millaisen miehen tuolta valitsit. Hyppäsitkö miehen kelkkaan, joka kuulu siihen parhaimpaan kymmenekseen ja saa huomiota suurelta osalta naisia vai vaatimattomamman miehen.

Minä ainakin haluan - en parhaimpaan kymmenekseen kuuluvan miehen - vaan sen maailman parhaan ja komeimman. Ja sain myös.

Vierailija
13/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sie olet liian raju rakastaja.

Vierailija
14/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan ole perähikiältä, en vaan ehdi baariin että netti on mulle ok. Samoin olen käynyt vain oikeiden miesten kanssa treffillä, mutta nyt tämä eroaa sillä että tästä tyypistä haluaisin pitää kiinni.. Sellainen sisäinen tunne.. Mut voihan se olla ihan taas jotain höpötystä.

Ap

Vierailija
15/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson aina että en vastaa miehille jotka on viestittänyt kymmenien kanssa. Etsin miestä joka on samanlainen kuin minä.. Kulttuuri hörhö, maailman parantaja ja työnarkomaani. Hyvällä tavalla. Kaltaiselta vaikuttaa. Eikä roiku kokoajan netissä..

Ap

Mistä tuolla näkee, kuinka monen kanssa mies on viestitellyt?

Itse tapasin aivan ihanan miehen, joka ohjasi yhteydenpitomme pian sähköpostiin. Tapailtuamme jo jonkin aikaa, muistin että minulla jäi profiili sinne palstalle ja kirjauduin sisään poistamaan sitä. Sielläpä kyseinen mies olikin sisäänkirjautuneena. Yllätyin aika paljon tästä ja poistettuani profiilini tein uuden toisella nimellä ilman kuvaa, ihan vakoilutarkoituksessa. Ja siellähän tuo mies on päivittäin monta tuntia paikalla.

Opin läksyni enkä tästedes enää oleta miehen olevan korviaan myöten ihastunut, vaikka hän niin antaisikin ymmärtää. Tämänkin miehen käytös oli niin ihastunutta, ettei minulle tullut mieleenkään että hänellä voisi olla vielä profiili pystyssä. :/

Vierailija
16/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea jos olet kerran ihastunut. Nettitreffejä harrastanut itse kolmisen vuotta ja varmaan jo lähemmäs sadat treffit takana. Yhteenkään en valitettavasti ole ihastunut vaikka :/

Vierailija
17/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea jos olet kerran ihastunut. Nettitreffejä harrastanut itse kolmisen vuotta ja varmaan jo lähemmäs sadat treffit takana. Yhteenkään en valitettavasti ole ihastunut vaikka :/

Aivan utopistinen ajatus miehenä, että saisi kolmessa vuodessa sovittua sadat treffit, kun en pääse edes kymmeneen treffiin vuodessa.

Vierailija
18/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaankaan ole perähikiältä, en vaan ehdi baariin että netti on mulle ok. Samoin olen käynyt vain oikeiden miesten kanssa treffillä, mutta nyt tämä eroaa sillä että tästä tyypistä haluaisin pitää kiinni.. Sellainen sisäinen tunne.. Mut voihan se olla ihan taas jotain höpötystä.

Ap

Miksi sitten odotat, että mies ehdottaa tapaamista? Jos kerran haluat että juttu etenee, ota yhteyttä ja ehdota tapaamista. Vaikka maanantaiksi, kun muutto on hoidettu. Jos mies on kiinnostunut, hän pelkästään ilahtuu ehdotuksesta. Nettideittailu on sellaista, että moneen tutustutaan samaan aikaan. Jos teillä oli vasta yhdet treffit, miehellä voi olla sovittuna muitakin. Ja jos vaikutat siltä että et ole kiinnostunut, mies keskittyy muihin. Tuo on nettideittailun luonne. Siitä on turha itkeä, vaikka uusilla nettideittailijoilla on taipumus ajatella että "tuo on nyt varattu minulle".

Vierailija
19/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi minulle viestiä nimimerkkini vuoksi (ujouteen liittyvä). Myös profiilissa kerroin luonteestani. Onneksi en laittanut tavallista nimimerkkiä, nimi+syntymävuosi, vaikka sitä olin suunnitellut. Kirjoittelimme noin kuukauden, jonka aikana mies avautui omista sosiaalisista haasteistaan, meillä oli paljon yhteistä. Kumpikaan ei myöskään ollut seurustellut tai harrastanut seksiä. Matkustin hänen kotikaupunkiinsa ensitreffeille. Vaikka ei oltu ihan rennosti, toisen seura ei ainakaan ahdistanut. Emme sopineet mitään, mutta tiesimme olevamme seurustelusuhteessa. Puolen vuoden päästä hankimme yhteisen asunnon miehen kotikaupungista. Nyt oltu yhdessä 2 vuotta. 

Vierailija
20/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan utopistinen ajatus miehenä, että saisi kolmessa vuodessa sovittua sadat treffit, kun en pääse edes kymmeneen treffiin vuodessa.

Joo, meillä naisilla onkin salaliitto. Treffailemme vain toisiamme ja tulemme sitten anonyymisti nettiin kehuskelemaan sadoilla treffeillä. Vaikka oikeasti olimme tyttöporukalla silittämässä kissojamme ja itkimme miehettömyyttämme Titanicin ja suklaan kera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme