Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Appivanhempien vierailu,tarjottavat

Vierailija
11.11.2016 |

Ajattelin illalliseksi punajuuri-parmesaani-valkoviini-risotto ja joku talvinen salaatti.Mikä olisi hyvä jälkiruoka?

Aamupalalla voisi olla täytetyt croisantit,appelsiinimehu ja kahvi,ehkä.Tai sitten perusaamiainen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin lisukkeeksi jonkun pähkinäisen salaatin, jossa olisi esim. päärynää ja rucolaa. Alkupalana tarjoaisin melonia ja Parman kinkkua.

Hyvältä kuulostaa.

Kyllä juu,pähkinäistä salaattia päärynällä tarkoitinkin syksyisellä salaatilla 😊 Ap

Vierailija
22/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai siis risottoonhan tulee aina parmesaania ja viiniä nro 3 ja tietty risottoriisiä (ja mausteita yms.). Tuo risotto,italialaistyyppinen,on meillä perusruokaa,ei mitään erityistä yrittämistä.Se on todella herkullista,kaikki jotka on syönyt hämmästyy.No aidon risoton syöjät tiedätte kyllä.Se on tosi tuhtia,ei mikään alkupala...

Ei aamupala ollut ankea croisantto,vaan täytetty (salaatti,tomaatti,mozzarella jne).Miksi se leipää ankeampaa olisi?Ja ihan perusaamiaista kyllä meillä...

Mua lähinnä siis kiinnosti ehdotus jälkiruoasta ei ruotiminen risotosta jos kokemusta siitä tunnin imeyttämisrisotosta ei ole...

Ajattelin,että olisiko joku suklaajuttu.Sehän sopii punajuuren jälkeen,kun punajuurta käytetään jopa suklaakakuissa?

En ole ikinä kuullut, että viiniä laitettaisiin risottoon!

Lasiin se kuuluu eikä riisin sekaan.

Et ole sitten syönyt risottoa,vaan jotain riisisekoitusta.Risottoon tulee viiniä ja parmesaania,siinä on sellainen kermainen koostumus.Se koulun "risotto" on ihan eri ruoka,arvatenkin 😊.Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap meinaa saada appivanhempansa hengiltä tai ainakin sairaalaan tuolla tarjoilulla.

Mulle tulisi tuosta viinistä heti paha migreeni ja pähkinöistä anafylaktinen shokki.

Vierailija
24/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap meinaa saada appivanhempansa hengiltä tai ainakin sairaalaan tuolla tarjoilulla.

Mulle tulisi tuosta viinistä heti paha migreeni ja pähkinöistä anafylaktinen shokki.

Perintöä odotellessa. Ihan Agatha Christie- tason suunnitelma kyllä. 

Vierailija
25/25 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No he eivät ole pähkinöille allergisia ja juovat viiniä.Eli jos et ole mun anoppi,niin ei tästä sairaalaan joudu.Ap