Miesystävä istui bussissa pettäjä-exänsä viereen eikä minun
Miehellä oli ennen minua 2 vuoden suhde joka loppui kun ex petti miestä ja tuli raskaaksi toiselle miehelle. Tämä selvisi vasta naisen synnytettyä tumman lapsen.
Mies oli tästä luonnollisesti aivan romuna ja tukeutui minuun. Hän jätti naisen ja tutustuimme paremmin sen jälkeen. Nyt olemme olleet yhdessä kuusi ja puoli vuotta. Kun mies näki exänsä bussissa, hän sanoi minulle "Mene sä tuonne perälle, mä tulen kohta" Istui exän viereen ja he höpöttelivät ja naureskelivat koko n. tunnin matkan ja minä istuin yksin.
Olenko lapsellinen kun minulle tuli paha mieli? Kolmekymppisiä ihmisiä olemme.
Kommentit (14)
Kysyitkö mieheltä kun tuli takaisin luoksesi että mitä helvettiä? Mä oisin kysyny.
Enkä tarkoita, että miehesi pitäisi kantaa eksälleen kaunaa tai vihata, mutta luulisi ajattelevan tuollaisesta eksästä hyvin välinpitämättömästi = kävelisi vain ohi.
Halusi vain tietää mitä lapselleen kuuluu.
Oot kyllä jotenkin lapsellinen jos ootte ollut yhdessä 6 vuotta ja käytätte yhjä julkisia, kuten joku mulattilapsen yhäri.
Kyllä mäkin olisin jäänyt juttelemaan...
Olisin loukkaantunut itsekin. Nopea kuulumisten vaihto on ok, ei se, että jää koko matkaksi kikattelemaan exänsä kanssa. Olettaisin myös että tuossa kohtaa esittelisi minut hänen naisystävänään jos ei ole ennen tavannut.
Nopea kuulumisten vaihto on ok, max 10 min. Sit loppumatkasta sun viereen.
Mulla oli just tuollainen mies. Jätti mut aina yksin joka paikassa, ei edes katsetta uhrannut. Kysyttäessä sanoi, että mehän ollaan koko ajan kotona yhdessä. Ei suostunut yhtään ymmärtämään miksi pahoitin mieleni, kun hän esim jutteli ystäväni häissä monta tuntia exänsä kanssa.
Höh, tuli ihan paha mieli sun puolesta, vaikka ei niitä eksiä nyt vihata tarvitse niin tuommoinen sut ulkopuolelle jättäminen oli aika ikävä temppu, toivottavasti ei tule tavaksi.
Kyllä itsellenikin olisi tullut varmasti samanlainen olo. Olisi nyt voinut ohimentäessä edes esitellä teidät keskenään. Sitten ehkä hetken kuten täällä moni sanonut 5-10 min vaihtanut sanasia ja tullut sinun viereen. Katkera ei tarvitse olla, mutta aika erikoista että ajetaan oma kumppani pois, jotta voi rupatella henkilölle jonka kanssa on ollut katkera loppu ja jättää sen, joka on ollut uskollisena vierellä kokonaan huomiotta, aivan kuin häpeäisi tätä.
En oikeastaan hämmästy. Mun miestä on exä pettänyt myös, mutta niin vaan on jollain jalustalla tuo nainen. Jos mä jotenkin arvostelin exän tekemisiä, jotka siis vaikutti silloin välillisesti muhunkin, niin mies meni niin puolustuskannalle exän puolesta, että itse kyllä loukkaannuin. Luulen, että (pettävä) ensirakkaus voi jättää ihmiseen tuollaisen jäljen. Oma eka oikea suhteenihan oli ihan vinoutunut, joten ei ole exääni mitenkään ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä jotenkin lapsellinen jos ootte ollut yhdessä 6 vuotta ja käytätte yhjä julkisia, kuten joku mulattilapsen yhäri.
Minä käytän myös julkisia, kun asioin Helsingin keskustassa. Joskus tietysti muuten kun ei vaan huvita ajaa autoa, on humalassa tai kurja keli.
Mä oisin varmaan hypännyt jossain välissä bussista pois ja mennyt seuraavalla tms, ihan mielenkiinnosta katsonut huomaako. :D
Mut kelju temppu, en kattelis.
Mä en olisi mennyt mihinkään "perälle", vaan jäänyt miehen viereen seisomaan ja esitellyt naiselle itseni: Hei, mä olen Minna, tuon Pertin puoliso. Sitten vasta olisin mennyt istumaan muualle. Jos matka kestää enemmän kuin 5 min, eikä mies olisi tullut mun viereeni, olisin jäänyt seuraavalla pysäkillä pois ja mennyt jonnekin kauppaan tms tunniks enkä olis vastannu puhelimeen. Miehen kysyessä missä olit, olisin sanonut käyneeni exäni luona juttelemassa.
Et