Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä sanoi olevansa ihastunut. Ällöttää.

11.11.2016 |

Kerroin joku aika sitten olevani bi. Asia on vähän herkkä itsellekin vielä, olen vähän ihmeissäni itsekin. Nyt tämä (lapsuuden ajoista asti tuttu) ystävä on koko illan ja yön laittanut viestejä, joissa kertoo toivovansa enemmän välillemme ja selvää flirttailua sekä jotain itseäni ällöttäviä seksuaalisia viestejä myös. Vastenmielistä ja jotenkin hiton loukkaavaa! Ihan kuin se, että minulla on pieni taipumus kiinnostua myös tietynlaisista naisista tarkoittaisi, että nyt kun oon niin uber lesbo niin nainen kuin nainen ja oon ihan että jee. En kiinnostu helposti miehistäkään. Ystävä pitää ihan oletuksena, että varmasti jotenkin 'lämpeän' hänelle pian kun ollaanhan me tunnettukin niin kauan ja kuka muka olisi parempi. Hyi helvetti. Näen hänet lähinnä siskona. En todellakaan missään muussa kuin ystävävalossa. Jos enää siinäkään, harmittaa kun on tullut nyt ihan parissa tunnissa tosi vastenmielinen olo häntä, hyvin (ennen) rakasta ystävää kohtaan. En halua hänen katsovan minua 'sillä tavalla' vaan haluaisin asioiden olevan kuten ennen. Oksettaa kuunnella ihailuja kropastani ja muuta. Tuntuu kuin koko pitkä ystävyyssuhteemme olisi tänä yönä romuttunut. :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vähän välimatkaa. Ei ihme, että ahdistaa. Ehkä toinen tajuaa himmailla käytöstään ja tajuaa, ettet ole kiinnostunut. Jos hänen tunteensa tuosta neutralisoituvat, niin ehkä myöhemmin voitte olla taas paremmissa väleissä.

Vierailija
22/26 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ajatuksesi jämäkästi mutta yritä pysyä ystävällisenä. Ei sitten mahdollinen välien rikkoutuminen johtuisi ainakaan käytöksestäsi. Jos ei kestä eriävää näkemystä,onko todellinen ystävä enää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata avautua liiaksi "ystäville"kään tuollaisista asioista. Olen nainen ja vaikka joskus olisin kokenut jonkun toisen naisen puoleensavetävänä niin ei siitä kannata alkaa huudella. No, olenkin parisuhteessa ja meillä on perhe mutta kyllä nämä asiat voi hienotunteisesti pitää omana tietonaan. En ehkä välittäisi kuulla jos mieheni kertoisikin no että "kyllä se meidän töiden Jürgen on niin kuuma, olis kiva pamauttaa sitä pikaseltaan saunassa"!

Vierailija
24/26 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni tuli aikoinaan kaapista ja ilmoitti olleensa pitkään ihastunut minuun. Se oli kylläkin mennyt ohi ja hänellä oli toinen tyttöystävä. Puheet kuitenkin jatkuivat sellaisina, että tein lopulta häneen pesäeron, koska en jaksanut kuunnella typeriä vihjailuja ja suoranaista häirintää, rajojen rikkomista. Jos hän olisi ollut mies, hän olisi ollut limainen ahdistelija, mutta kun hän oli bi, niin kaikki oli kai sitten mukamas jotain aivan muuta.

Tuosta on jo vuosia aikaa, mutta tätä ketjua lukiessa tuli turhankin elävästi mieleen. Olemme nykyään hyvin etäisesti tekemisissä, ja samanlainen "rajattomuus" tuntuu olevan hänelle tyypillistä edelleen, monessa mielessä, joten ehkä on osa hänen persoonaansa. Oma vikani etten ottanut aiemmin etäisyyttä. Kun viivyttelin, niin tilanteesta tuli todella ahdistava.

Vierailija
25/26 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä mitä ystävyys tarkoittaa. Tilanne monimutkaistuu kyllä jos paneskellaan ystävien kanssa. 

Vierailija
26/26 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on ystävä joka tällä viikolla kertoi olevansa ihastunut minuun (olemme siis kummatkin naisia) en tiennyt hänen olevan bi, vähän se tietysti muutti käsitystäni hänestä, mutta parhaat ystävät olemme edelleen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme