Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä radiokanavaa kuuntelet aamuisin?

Vierailija
10.11.2016 |

Olen ihan kyllästynyt Novan Akiin ja Minnaan, varsinkin se muka-jännittävä "Kolmen kysymyksen sarja" (vastaa kolmeen kysymykseen oikein, voitat mahtavan palkinnon - esim. nyt Omena-hotellin lahjakortin, oi mikä kisa!) saa hermot menemään joka aamu...

Mikä muu kanava olisi sellainen missä ei olisi mitään alapääjuttuja vaan voi jättää lapsillekin päälle kun lähtee itse töihin aikaisemmin? Musiikkikin voisi olla monipuolisempaa kuin Novalla, jossa lähinnä jotain vanhoja klassikkoja vaan :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään helmestä. Ile jokinen on paras juontaja. Novalla ei ole enää yhtäkään hyvää juontajaa...

Vierailija
2/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Perho on ärsyttävä ämmä, mutta jostain syystä tykkään kuunnella, kun se väittelee Kimmo Vehviläisen kanssa Radio Aallon aamushowssa. Radio Helmellä on parempaa musiikkia, mutta pliisummat jutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskelmä?

Vierailija
4/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi pop.

Vierailija
5/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle Puhe. Mutta tosiaan, jos kaipaat musiikkia..

Vierailija
6/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Rockia. Ei tarvitse ajaa töihin mennessä siltarumpuun tai rekan eteen.

Vierailija
7/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään Classicilla.

Vierailija
8/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle Puhe. Mutta tosiaan, jos kaipaat musiikkia..

Puhetta kuuntelin joskus kesällä, mutta mua häiritsi se ettei ollut suora lähetys vaan jostain nauhalta (herään kuudelta ja lähden kotoa jo ennen seitsemää). Sekä musiikin puuttuminen kokonaan.

Vierailija
9/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiss

Vierailija
10/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu-uninen kirjoitti:

Anna Perho on ärsyttävä ämmä, mutta jostain syystä tykkään kuunnella, kun se väittelee Kimmo Vehviläisen kanssa Radio Aallon aamushowssa. Radio Helmellä on parempaa musiikkia, mutta pliisummat jutut.

Taidan kokeilla Aaltoa, kun ihan tykkään Anna Perhosta (olen joskus istunut jollain luennollakin) ja Kimmokin on tuttu nimi. Kiitos vinkistä :)

Vierailija
11/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle Puheelle kans ääni. Juuso Pekkinen? yleensä siellä äänessä.

Vierailija
12/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio SuomiRock

Vierailija
13/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järviradio:)

Vierailija
14/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla vessassa YleX ja autossa se ta SuomiPOP.

Vierailija
15/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järviradio:)

No juu, Meriradiota kuuntelin minäkin menneinä vuosina :) Kuulostaa samantapaiselta!

Vierailija
16/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radio Rockia. Ei tarvitse ajaa töihin mennessä siltarumpuun tai rekan eteen.

Musiikin puolesta mä haluaisin kuunnella Radio Rockia, mutta en jaksa enää niitä alapääjuttuja. Ihan liikaa sitä nykyään. Ennen niillä oli oikeasti hauskoja juttuja.

Ap:lle sanoisin että Radio Aaltokin on ihan kiva. Alkuärsytyksen jälkeen olen alkanut tykkäämään Anna Perhosta:).

17/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basso radio

Ihan siivoa kieltä ja mukavaa höpinää. Musiikki ei mitään iskelmää tai klassikkoa.

Vierailija
18/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

helmiradio

Vierailija
19/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen aina jotain  muuta, mutta palaan Aamulypsyyn. Jos musiikki olis jotain muuta kuin Ellinooraa ja muuta repeatia, kuuntelisin mielelläni.

Anna Perhosta meni niiiiin maku, kun pari kertaa kertoi jostain jutuista, kuinka oli ollut jossain "käpykylissä" (golfaamassa tietty) ja siellä oli ollut siis niiiiin kulahtanutta ja surkeaa ja onnetonta. Ja muija ei edes tiennyt, missä paikassa oli ollut edes käymässä. Kerrankin haukkui paikkakunnan nimeltä Peurunka, kuinka oli surkeaa, pizza-kebab vaan oli ja sekin sunnuntaina kiinni. Kylpylähotelli oli surkea ja kamala ja nimetty mielikuvituksettomasti sen paikkakunnan mukaan. Hän joutui syömään siellä ranskalaisia ketsupilla maalaislasten kanssa. 

Oli jopa yöpynyt siellä, mutta ei tajunnut, ettei ole olemassa paikkakuntaa nimeltä Peurunka. On olemassa paikkakunta mineltä Laukaa ja siellä on kylpylähotelli Peurunka.

Vierailija
20/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele radiota eää ollenkaan. Pakat jutut ja musiikki on hirveää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän